logo
GALERIA
Polska reklama i poligrafiaGALERIA

Reklama wizualna na świecie po 1945 r.

ilustracja 2 / 7
strzałka strzałka
obrazek

USA, Oregon: Ograniczenia dla reklamy świetlnej

Portland. Po nałożeniu przez gubernatora stanu Oregon ograniczeń na reklamy świetlne, firmy zaczęły wykorzystywać powierzchnię reklam do prezentowania komunikatów wzywających do oszczędzania energii, które były widoczne za dnia, przy wyłączonym oświetleniu. Jednak nie wszyscy zgadzali się z tymi regulacjami. Tutaj: odwołanie do biblijnego fragmentu "Niechaj się stanie Światłość!"...
REKLAMA

Komentarze

Przepraszamy, nie masz uprawnień do komentowania prac. Spróbuj zalogować się w serwisie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764