logo
GALERIA
Polska reklama i poligrafiaGALERIA

Modulex: Identyfikacja wizualna

miniatura
odsłon: 14
miniatura
odsłon: 16
miniatura
odsłon: 14
miniatura
odsłon: 15
miniatura
odsłon: 14
miniatura
odsłon: 14
miniatura
odsłon: 14
miniatura
odsłon: 14
plików: 8 stron: 1

O kolekcji Modulex: Identyfikacja wizualna

Autor: Fitch, Wielka Brytania
Klient: Należąca do grupy LEGO firma Modulex jest jednym z największych na świecie producentów nośników informacji wizualnej i systemów oznakowań, posiadającym oddziały w 34 krajach.

Problem: odświeżenie marki w obliczu rosnącej konkurencji rynkowej.
Założenia: należy wskazać, że przedsiębiorstwo jest czymś więcej niż zwykłym producentem oznakowań. System identyfikacji powinien charakteryzować je jako doświadczonego konsultanta nastawionego na rozwiązywanie często specyficznych potrzeb związanych z przekazem informacji wizualnej. Celem było przekonanie klientów o celowości zaangażowania ekspertów firmy już na wstępnych etapach planowania inwestycji, co pozwoliłoby maksymalnie wykorzystać jej potencjał.

Rozwiązanie: nowe pozycjonowanie marki stało się punktem wyjścia do opracowania logotypu zbudowanego na bazie prostego liternictwa o zmiękczonych łukami kształtach. Kolorystyka ma współczesny, a jednocześnie przystępny charakter.

Nowe zasady identyfikacji oraz sposoby prezentowania ich klientom zostały zawarte w specjalnym manualu. System identyfikacyjny objął oznakowania obiektów, uniformy, papeterię, strony internetowe oraz materiały ofertowe i próbki produktów.

Naszym zdaniem: Projekt jest sumą wielu drobnych, ale przemyślanych i trafnych decyzji. Język charakteryzujący Modulex rzeczywiście odszedł od produkcyjno-przemysłowej, technicznej retoryki, nabierając przyjaznego i do pewnego stopnia wyrafinowanego tonu, odpowiadającego skomplikowanej materii, z jaką przedsiębiorstwo ma do czynienia. Dopracowane liternictwo, wyszukana kolorystyka, dbałość o szczegóły kompozycyjne, a nade wszystko konsekwencja - to wszystko tworzy wyraźny, charakterystyczny i odpowiadający założeniom obraz. Nie słychać tu już hałasu maszyn. Ucieczka z hali fabrycznej zakończyła się szczęśliwie.
(18.10.2001)


REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764