Minima Advertising People dla studia architektonicznego Pulva
odsłon: 163
odsłon: 147
odsłon: 134
odsłon: 127
odsłon: 138
odsłon: 128
odsłon: 130
odsłon: 129
odsłon: 126
odsłon: 133
odsłon: 112
odsłon: 111
odsłon: 107
odsłon: 111
odsłon: 109
odsłon: 116
odsłon: 115
odsłon: 133
plików: 18 stron: 1
O kolekcji Minima Advertising People dla studia architektonicznego Pulva
Projekt nowej komunikacji dla studia architektonicznego Pulva to kolaż inspiracji miejscami, przyrodą i twórczością wielu zaprzyjaźnionych ze studiem artystów. Skupienie, wrażliwość oraz uwaga nastawiona na najdrobniejsze potrzeby klienta - pracownia Pulva łączy wszystkie te elementy, tworząc wnętrza niepowtarzalne, w których z łatwością można doszukać się źródeł inspiracji. Nowy wizerunek marki ma upewnić klienta w przekonaniu, że architekt działa w zgodzie z jego potrzebami, a struktura procesu prac jest czytelna i klarowna.