Minima Advertising People dla studia architektonicznego Pulva
odsłon: 120
odsłon: 100
odsłon: 92
odsłon: 88
odsłon: 97
odsłon: 88
odsłon: 84
odsłon: 87
odsłon: 80
odsłon: 83
odsłon: 70
odsłon: 72
odsłon: 68
odsłon: 65
odsłon: 65
odsłon: 72
odsłon: 75
odsłon: 87
plików: 18 stron: 1
O kolekcji Minima Advertising People dla studia architektonicznego Pulva
Projekt nowej komunikacji dla studia architektonicznego Pulva to kolaż inspiracji miejscami, przyrodą i twórczością wielu zaprzyjaźnionych ze studiem artystów. Skupienie, wrażliwość oraz uwaga nastawiona na najdrobniejsze potrzeby klienta - pracownia Pulva łączy wszystkie te elementy, tworząc wnętrza niepowtarzalne, w których z łatwością można doszukać się źródeł inspiracji. Nowy wizerunek marki ma upewnić klienta w przekonaniu, że architekt działa w zgodzie z jego potrzebami, a struktura procesu prac jest czytelna i klarowna.