logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotorelacja: Krosno: Nowe logo i identyfikacja wizualna  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

miniatura
odsłon: 6779
miniatura
odsłon: 1710
miniatura
odsłon: 1423
miniatura
odsłon: 1703
miniatura
odsłon: 1020
miniatura
odsłon: 1010
miniatura
odsłon: 647
miniatura
odsłon: 485
miniatura
odsłon: 682
miniatura
odsłon: 508
miniatura
odsłon: 478
miniatura
odsłon: 692
miniatura
odsłon: 493
miniatura
odsłon: 731
miniatura
odsłon: 721
plików: 15 stron: 1

O kolekcji Krosno: Nowe logo i identyfikacja wizualna

Początek roku Krosno Glass (dawniej Krośnieńskie Huty Szkła KROSNO) otwiera z nowym systemem komunikacji wizualnej marki KROSNO oraz zmodyfikowaną architekturą oferty, podzieloną na linie Premium i Casual. Rebranding flagowej marki polskiego szkła użytkowego jest częścią strategii rozwoju huty na lata 2018-2023. W nowej odsłonie marka KROSNO zadebiutowała na targach Ambiente 2018 we Frankfurcie.


REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764