logo
GALERIA
Polska reklama i poligrafiaGALERIA

Nowe opakowanie i identyfikacja wizualna marki Żywiec

miniatura
odsłon: 303
miniatura
odsłon: 371
miniatura
odsłon: 353
miniatura
odsłon: 332
miniatura
odsłon: 254
miniatura
odsłon: 261
miniatura
odsłon: 269
miniatura
odsłon: 268
miniatura
odsłon: 256
plików: 9 stron: 1

O kolekcji Nowe opakowanie i identyfikacja wizualna marki Żywiec

Żywiec wprowadza nowe opakowania i odświeża identyfikację wizualną, w tym materiałów pojawiających się w miejscach styku z marką. Zmiany są wynikiem nowej strategii rozwoju Żywca i jego pozycjonowania, którego celem jest zaprezentowanie otwartej, dynamicznej i odważnej wizji marki młodszej grupie konsumentów (25 - 35 lat).


REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764