logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Galposter wygrał przetarg na rebranding placówek BZ WBK

  PR 07.05.2013, przeczytano 1726 razy
ilustracjastrzałka
Michał Zoll, prezes zarządu Galposter

Galposter – spółka z Grupy Outsourcing Experts, specjalizująca się w obsłudze procesów identyfikacyjnych i rebrandingowych – zrealizuje projekt oznakowania zewnętrznego 150 placówek Banku Zachodniego WBK.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/galposter-wygral-przetarg-na-rebranding-placowek-bz-wbk,18636,artykul.html

Rebranding placówek BZ WBK jest efektem niedawnej fuzji, w wyniku której instytucja ta połączyła się z Kredyt Bankiem. Galposter został wybrany w drodze przetargu, jako jeden z dwóch wykonawców projektu. Firma z Grupy OEX oznakuje 150 placówek dotychczas działających pod marką Kredyt Banku w województwach: kujawsko–pomorskim, podlaskim, lubelskim, mazowieckim, pomorskim i warmińsko-mazurskim.

W ramach umowy Galposter wykona kompleksową usługę rebrandingu zewnętrznego. Do realizacji projektu spółka wykorzysta swoją terenową sieć zespołów instalacyjnych, dzięki czemu możliwy będzie montaż oznakowania w kilku lokalizacjach jednocześnie. Na fasadach  placówek bankowych zainstalowane zostaną kasetony i semafory (reklamy prostopadłe do elewacji budynku), zgodne z systemem identyfikacji wizualnej BZ WBK. Dla lokalizacji, w których ze względów technicznych nie będzie możliwy montaż takich elementów, zostaną zaprojektowane indywidualnie elementy oznakowania (przykład: litery blokowe zamiast kasetonu).

Konsolidacje na rynku finansowym są jednym z czynników wpływających na wysoką dynamikę wzrostu rynku usług rebrandingowych. W ostatnim czasie barwy zmienił m.in. Polbank, który połączył się z Raiffeisen Bankiem. Niedługo detaliczną część Banku DnB NORD Polska S.A. ma przejąć Getin Noble Bank S.A., co również pociągnie za sobą konieczność wymiany oznakowania tej sieci.

Proces rebrandingu jest ściśle powiązany z konsolidacją rynku i zachodzącymi w firmach zmianami właścicielskimi. Klienci często decydują się na zmiany identyfikacji wizualnych w momencie akwizycji czy fuzji. Dzięki posługiwaniu się jedną marką przedsiębiorstwa mogą dużo łatwiej budować synergię wizerunkową, sprzedażową oraz kosztową – mówi Michał Zoll, prezes zarządu Galposter.

Galposter był wykonawcą projektów zmiany oznakowania największych firm w Polsce. Spółka współpracowała z wiodącymi podmiotami z branży bankowej, ubezpieczeniowej oraz paliwowej. Od listopada 2011 roku do czerwca 2012 zrealizowała m.in. projekt rebrandingu dla PKO BP, który obejmował zmianę zewnętrznej identyfikacji wizualnej blisko 300 placówek banku.

Spółka z Grupy Outsourcing Experts posiada własne centrum produkcyjne w Myślenicach. Obiekt wyposażony jest w nowoczesny park maszynowy, który umożliwia jednoczesną realizację wielu projektów z zakresu produkcji wszelkiego rodzaju konstrukcji przestrzennych oraz materiałów poligraficznych i reklamowych.

Źródło: Outsourcing Experts

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764