logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Game Changer - nowa spółka Group One

  PR 02.11.2021, przeczytano 662 razy

Group One, lider na rynku komunikacji marketingowej, inwestuje w spółkę dedykowaną branży gamingowej i e-sportowi - Game Changer. Grupa podkreśla, że taki kierunek rozwoju kompetencji to strategiczna decyzja podyktowana rosnącym znaczeniem tych obszarów w mediach i w komunikacji marketingowej. Budowaniem nowej agencji zajmie się Tomasz Przeździecki, od wielu lat związany ze środowiskiem gamingu i e-sportu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/game-changer---nowa-spolka-group-one,393613,artykul.html

Marek Żołędziowski, CEO Group One, tak argumentuje decyzję o powołaniu Game Changera: - W wachlarzu kompetencji, które jako House of Communication rozwijamy pod jednym dachem, nie mogło zabraknąć usług związanych z gamingiem i e-sportem. Nasz pomysł na tę spółkę polega na połączeniu naprawdę unikalnych kompetencji Tomka z ogromnym zapleczem eksperckim, które dotąd zbudowaliśmy w Group One. Od pierwszego dnia oddajemy do jego dyspozycji wszechstronne zasoby - kilkuset ekspertów od kreacji, produkcji, mediów i technologii, a także dostęp do know-how zagranicznych partnerów, takich jak House of Gaming w Dubaju. Tak zmieniamy zasady gry - otwieramy start-up o możliwościach giganta!

Tomasz Przeździecki, który pokieruje Game Changerem w roli CEO, branżą gamingową interesuje się od 2001 r., a realizowane przez niego w tym obszarze projekty zdobyły wiele branżowych nagród, w tym prestiżowe Effie, Golden Arrow czy MIXX Awards. Swoją wiedzą regularnie dzieli się też jako prelegent podczas branżowych konferencji m.in. E-sport & Gaming Forum, Santander Universidades, MMP Insight Day, Social Media Convent, czy występując w serii podcastów IAB „How To – Gaming”.

Tomasz posiada wszechstronną wiedzę z zakresu mediów, zdobytą przez 13 lat pracy w spółkach GroupM: Guideline, Maxus, Mediacom. Przez ostatni rok skupił się już wyłącznie na gamingu i e-sporcie - pracując dla Polsat Games, Frenzy oraz Fantasy Expo. Ma na koncie projekty realizowane dla takich marek jak: Netflix, Coca Cola, Play, P&G, Adidas, Łomża, Mars, Grupa FCA, Kenwood, Delonghi, Husqvarna, EA, RIOT, Huawei, Nikon, Grupa Mieszko, HBO, Wilkinson, Xiaomi, Alior Bank.

Jak sam przyznaje, nazwa spółki nie jest przypadkowa, bo od lat challenge’ował rynek i chce to robić dalej. Game Changer chce wprowadzić nową jakość w obszarze pozycjonowania i rozwoju marek w świecie gier i e-sportu, a kompleksowe usługi agencji obejmą tworzenie strategii komunikacji w mediach (w tym sponsoring eventów e-sportowych), kreację i produkcję branded content oraz współpracę z influencerami.

- Nie interesują nas szablonowe kampanie, które dla wielu agencji są tylko kolejnym “nonstandardem”. Myślimy szerzej - planujemy rozwijać kompetencje związane z AI, interesujemy się wykorzystaniem robotów i botów, kryptowalut oraz NFT (niewymienialnych tokenów). Te wszystkie narzędzia chcemy łączyć z działaniami marketingowymi naszych klientów - mówi Przeździecki.

CEO Game Changera podkreśla, że rynek e-sportu i gamingu nie znosi stagnacji, dlatego trzeba być nieustannie na bieżąco, żeby stać się dla klientów przewodnikiem i wiarygodnym partnerem, który wprowadzi ich marki w ten dynamiczny świat. I tu ujawnia się drugie znaczenie nazwy spółki - wejście na nowy dla klientów grunt może stać się ich game changerem w walce o rynkowe udziały. Spółka ma ambicje zaszczepić gaming i e-sport w tzw. mainstreamie, umiejętnie dopasowując ten segment rynku do indywidualnych potrzeb różnorodnych podmiotów.

Game Changer realizuje już pierwsze projekty z dużymi klientami. Jednym z nich jest BLIK, który został partnerem transmisji turnieju rangi mistrzostw świata w CS:GO - PGL Major 2021. Kampania pod hasłem "Don't blink or you miss the BLIK" potrwa od 26 października do 7 listopada, a widzowie podczas oglądania rywalizacji najlepszych graczy na świecie będą walczyć o nagrody z puli o wartości 12 000 zł. Game Changer odpowiada za koncepcję i realizację całego projektu, a materiały kreatywne przygotowała agencja Change Serviceplan.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764