logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Game Changer - nowa spółka Group One

  PR 02.11.2021, przeczytano 667 razy

Group One, lider na rynku komunikacji marketingowej, inwestuje w spółkę dedykowaną branży gamingowej i e-sportowi - Game Changer. Grupa podkreśla, że taki kierunek rozwoju kompetencji to strategiczna decyzja podyktowana rosnącym znaczeniem tych obszarów w mediach i w komunikacji marketingowej. Budowaniem nowej agencji zajmie się Tomasz Przeździecki, od wielu lat związany ze środowiskiem gamingu i e-sportu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/game-changer---nowa-spolka-group-one,393613,artykul.html

Marek Żołędziowski, CEO Group One, tak argumentuje decyzję o powołaniu Game Changera: - W wachlarzu kompetencji, które jako House of Communication rozwijamy pod jednym dachem, nie mogło zabraknąć usług związanych z gamingiem i e-sportem. Nasz pomysł na tę spółkę polega na połączeniu naprawdę unikalnych kompetencji Tomka z ogromnym zapleczem eksperckim, które dotąd zbudowaliśmy w Group One. Od pierwszego dnia oddajemy do jego dyspozycji wszechstronne zasoby - kilkuset ekspertów od kreacji, produkcji, mediów i technologii, a także dostęp do know-how zagranicznych partnerów, takich jak House of Gaming w Dubaju. Tak zmieniamy zasady gry - otwieramy start-up o możliwościach giganta!

Tomasz Przeździecki, który pokieruje Game Changerem w roli CEO, branżą gamingową interesuje się od 2001 r., a realizowane przez niego w tym obszarze projekty zdobyły wiele branżowych nagród, w tym prestiżowe Effie, Golden Arrow czy MIXX Awards. Swoją wiedzą regularnie dzieli się też jako prelegent podczas branżowych konferencji m.in. E-sport & Gaming Forum, Santander Universidades, MMP Insight Day, Social Media Convent, czy występując w serii podcastów IAB „How To – Gaming”.

Tomasz posiada wszechstronną wiedzę z zakresu mediów, zdobytą przez 13 lat pracy w spółkach GroupM: Guideline, Maxus, Mediacom. Przez ostatni rok skupił się już wyłącznie na gamingu i e-sporcie - pracując dla Polsat Games, Frenzy oraz Fantasy Expo. Ma na koncie projekty realizowane dla takich marek jak: Netflix, Coca Cola, Play, P&G, Adidas, Łomża, Mars, Grupa FCA, Kenwood, Delonghi, Husqvarna, EA, RIOT, Huawei, Nikon, Grupa Mieszko, HBO, Wilkinson, Xiaomi, Alior Bank.

Jak sam przyznaje, nazwa spółki nie jest przypadkowa, bo od lat challenge’ował rynek i chce to robić dalej. Game Changer chce wprowadzić nową jakość w obszarze pozycjonowania i rozwoju marek w świecie gier i e-sportu, a kompleksowe usługi agencji obejmą tworzenie strategii komunikacji w mediach (w tym sponsoring eventów e-sportowych), kreację i produkcję branded content oraz współpracę z influencerami.

- Nie interesują nas szablonowe kampanie, które dla wielu agencji są tylko kolejnym “nonstandardem”. Myślimy szerzej - planujemy rozwijać kompetencje związane z AI, interesujemy się wykorzystaniem robotów i botów, kryptowalut oraz NFT (niewymienialnych tokenów). Te wszystkie narzędzia chcemy łączyć z działaniami marketingowymi naszych klientów - mówi Przeździecki.

CEO Game Changera podkreśla, że rynek e-sportu i gamingu nie znosi stagnacji, dlatego trzeba być nieustannie na bieżąco, żeby stać się dla klientów przewodnikiem i wiarygodnym partnerem, który wprowadzi ich marki w ten dynamiczny świat. I tu ujawnia się drugie znaczenie nazwy spółki - wejście na nowy dla klientów grunt może stać się ich game changerem w walce o rynkowe udziały. Spółka ma ambicje zaszczepić gaming i e-sport w tzw. mainstreamie, umiejętnie dopasowując ten segment rynku do indywidualnych potrzeb różnorodnych podmiotów.

Game Changer realizuje już pierwsze projekty z dużymi klientami. Jednym z nich jest BLIK, który został partnerem transmisji turnieju rangi mistrzostw świata w CS:GO - PGL Major 2021. Kampania pod hasłem "Don't blink or you miss the BLIK" potrwa od 26 października do 7 listopada, a widzowie podczas oglądania rywalizacji najlepszych graczy na świecie będą walczyć o nagrody z puli o wartości 12 000 zł. Game Changer odpowiada za koncepcję i realizację całego projektu, a materiały kreatywne przygotowała agencja Change Serviceplan.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764