logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Games Marketing Summit podczas konferencji Digital Dragons 2024

   15.05.2024, przeczytano 620 razy
ilustracja

Przygotowany przez profesjonalistów dla profesjonalistów Games Marketing Summit to okazja do rozszerzenia wiedzy z zakresu marketingu w branży gamedev. Podczas siedmiu paneli prowadzonych przez profesjonalistów z rozpoznawalnych w branży firm, jak chociażby CD PROJEKT RED, Blackbird Interactive czy Crunching Koalas, uczestnicy poznają strategie, które umożliwiają efektywne promowanie gier. Wydarzenie odbędzie się 20 maja w godzinach od 10 do 18. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/games-marketing-summit-podczas-konferencji-digital-dragons-2024,404228,artykul.html

Praktyczna dawka wiedzy marketingowej

Wystąpienie Oskara Porębskiego oraz Konrada Chowańca z GrowThunders, zatytułowane What We Learned from Spending Over $1M on Influencer Campaigns?, dotyczyć będzie influencer marketingu. Prelegenci opowiedzą o doborze odpowiednich influencerów do kampanii, zdradzą sekrety efektywnego zarządzania budżetem oraz podzielą się wiedzą dotyczącą skutecznej promocji gier i aplikacji mobilnych.

Równie ciekawym tematem będzie ten dotyczący zwiększania widoczności gier w poszczególnych sklepach cyfrowych, a także sprzedaży przy użyciu narzędzi dostarczanych przez konkretne platformy. Tom Tomaszewski, ekspert z Crunching Koalas, opowie, w jaki sposób skutecznie podejść do tematu rozpoczęcia przedsprzedaży, tworzenia pakietów gier i obniżania cen produkcji.

Na słuchaczy czekają także inne prelekcje, prowadzone przez praktyków z doświadczeniem. Wiedzą podzielą się między innymi Tytus Klepacz (Creative Director & Partner, ENDLESS Warsaw), Kamil Kosz (Global Brand Marketing Director, CD PROJEKT RED) oraz Carolin Wendt (Acting Lead Community International, CD PROJEKT RED).

Pełny program Games Marketing Summit można znaleźć na conference.digitaldragons.pl/games-marketing-summit/.

Kto może wziąć udział? 

W Games Marketing Summit oraz Legal Summit powered by Rymarz Zdort Maruta może wziąć udział każdy, kto zakupi wejściówkę na konferencję Digital Dragons.

Osoby zainteresowane jedynie prelekcjami dotyczącymi prawa lub marketingu mogą wykupić odpowiedni – tańszy – bilet, uprawniający do udziału w Games Marketing Summit lub Legal Summit. Cena biletu wynosi 399 złotych (99 USD/89 EUR).

Partnerem Games Marketing Summit jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej (SAR), które zrzesza 124 firmy zajmujące się komunikacją marketingową i pracuje nad tworzeniem warunków do wymiany marketingowych doświadczeń oraz wiedzy.

Pierwszy Games Marketing Summit odbędzie się 20 maja w hotelu Park Inn by Radisson w Krakowie w ramach konferencji Digital Dragons.

Źródło: Krakowski Park Technologiczny

Dodatkowe informacje:

O Digital Dragons
Organizowana przez Krakowski Park Technologiczny konferencja Digital Dragons to jedna z największych konferencji B2B dla branży gier w Europie. Rokrocznie odbywa się ona w Krakowie, począwszy od 2012 roku. Jej głównym zadaniem jest stworzenie przestrzeni współpracy B2B w europejskiej branży gier.
Podczas wydarzenia miejsce ma również rozdanie najstarszych polskich branżowych nagród – Digital Dragons Awards.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eksperci i naukowcy na rzecz kampanii „Zdrowie w zasięgu”
Rusza ogólnopolska kampania „Zdrowie w Zasięgu”, mająca na celu promowanie osiągnięć i potencjału nowoczesnej medycyny, wynikających z rozwoju telekomunikacji, zwłaszcza usług mobilnych. Kampania organizowana jest przez bloga „Na fali nauki” przy współpracy ekspertów i naukowców.
Samoregulacja ds. etycznej reklamy suplementów diety
Rada Reklamy wypracowała najbardziej aktualną w Polsce, kompleksową samoregulację ds. etycznej reklamy suplementów diety. Samoregulacja stała się ważną częścią Kodeksu Etyki Reklamy. Rada Reklamy jest dumna, że branża reklamowa stworzyła i wprowadziła do Kodeksu Etyki Reklamy ten dokument. Dzięki niemu Rada Reklamy zrobiła kolejny pionierski krok, aby zwiększyć...
VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764