logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day

  PR 23.06.2021, przeczytano 598 razy
ilustracja

Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gameset-organizuje-miedzynarodowa-konferencje-gaming-marketing-day,392006,artykul.html

Gaming Marketing Day to międzynarodowa konferencja skierowana do reprezentantów marek konsumenckich, specjalistów marketingu i przedstawicieli agencji z całego świata. Pierwsza edycja wydarzenia organizowanego przez agencję gaming marketingu Gameset odbędzie się już 1 lipca, a jego początek został zaplanowany na godzinę 10:00.

Konferencję rozpocznie Michael Heina z Nielsen Sports, którego prelekcja pomoże zrozumieć graczy i fanów esportu jako konsumentów i ich znaczenie dla reklamodawców. Następnie Piotr Bombol z Gameset przedstawi prezentację “Let’s Play - Introduction to gaming marketing”, w której omówi możliwości działań w gamingu dla marek nieendemicznych. Case studies znanych marek konsumenckich, w tym  m.in. Burger Kinga, zaprezentują natomiast zdobywcy Grand Prix w Cannes - André Toledo i Saulo Rocha z David Agency.  

Po krótkiej przerwie wystąpią Karolina Kisły z Gameset oraz Dagmara Marzec z Philipsa, którzy opowiedzą o działaniach marki Philips w gamingu i platformie OneBlade OneWinner. Ostatnią prelekcję wygłosi Maciej Twardowski z Ogilvy Poland. Omówi on gamignową akcję “Do ostatniego drzewa”, która została zrealizowana dla Greenpeace i zdobyła aż 13 nagród na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.

Gaming Marketing Day odbędzie się w formie online. Wszystkie prelekcje będą prowadzone w języku angielskim. Po prezentacjach specjaliści odpowiedzą na pytania widzów. Spotkanie poprowadzi Tomasz “TheFakeOne” Milaniuk, ekspert i komentator esportowy.

Udział w konferencji jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie www.gamingmarketingday.co.

Źródło: Gameset

Dodatkowe informacje:

Partnerem medialnym konferencji jest seriws The Esports Ads.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764