logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gameset partnerem Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej

  PR 11.08.2022, przeczytano 747 razy

Gameset nawiązał długofalowe partnerstwo z Anzu, najbardziej zaawansowaną na świecie platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie. Tym samym polska agencja gaming i metaverse marketingu została partnerem agencyjnym firmy w Europie Środkowo-Wschodniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gameset-partnerem-anzu-w-europie-srodkowo-wschodniej,396875,artykul.html

Polska agencja gaming i metaverse marketingu Gameset nawiązała długofalowe partnerstwo z Anzu. To najbardziej zaawansowana na świecie platforma umożliwiająca tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads). Za sprawą nawiązanej współpracy Gameset został partnerem agencyjnym firmy w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki partnerstwu agencja jeszcze bardziej poszerzyła ofertę skierowaną do klientów chcących strategicznie wprowadzić swoje marki w obszar gamingu lub metaverse.

Gameset od początku istnienia oferuje najlepsze rozwiązania gaming marketingowe dla swoich klientów. Poza kompetencjami agencyjnymi oraz siecią twórców możemy teraz realizować pionierskie rozwiązania z zakresu in-game advertisingu dzięki naszemu partnerowi Anzu. Cieszymy się wyjątkowo z tej współpracy, ponieważ już teraz polscy klienci będą mogli korzystać z najlepszych praktyk z całego świata w zakresie umieszczania reklam display wewnątrz gier tak, aby były efektowne i efektywne – mówi Piotr Bombol, Chief Strategy Officer w Gameset, a także członek zarządu LTTM.

Rynek gier w Europie Wschodniej szybko się rozwija. Przewiduje się, że do końca tego roku będzie wart 2 miliardy dolarów, a do 2027 roku w tym regionie będzie 77 milionów graczy, dlatego tym bardziej cieszymy się z nawiązania współpracy z agencją Gameset. Współpraca Anzu i Gamesetu oznacza, że reklamodawcy w Europie Wschodniej będą mogli dotrzeć do tej ogromnej, szybko rosnącej grupy odbiorców za pomocą reklamy w grze, która pozwala zachować wrażenia z rozgrywki. Dotarcie do tej ogromnej grupy odbiorców w efektowny i efektywny sposób jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek, dzięki naszej opatentowanej, adaptacyjnej technologii, niedawnej współpracy z IAS oraz pełnemu pakietowi integracji z innymi zaufanymi dostawcami AdTech – mówi Stephanie Lublinski, Head of Partnerships (Emerging Markets) w Anzu.

Anzu umożliwia reklamodawcom docieranie do graczy na urządzeniach mobilnych, komputerach PC i konsolach dzięki nieinwazyjnym reklamom, które są częścią rozgrywki. Oferta obejmuje m.in. Robloxa, który jest obecnie jednym z najpopularniejszych wirtualnych światów (ponad 50 milionów aktywnych użytkowników dziennie w maju 2022 roku). Reklamy tworzone poprzez platformę są mierzalne, skalowalne i mają wysoką oglądalność. Zapewnia ona reklamodawcom zaawansowane możliwości targetowania i raportowania. Firma ma na swoim koncie realizację kampanii m.in. dla takich marek, jak PepsiCo, Vodafone czy Samsung.

Źródło: Gameset

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764