logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Gamesetknows: Gameset podzieli się wiedzą z marketerami

  PR 27.01.2021, przeczytano 713 razy
ilustracja

Gameset startuje z drugą serią webinarów #GamesetKnows dla marketerów zainteresowanych działaniami w gamingu. W lutym odbędą się cztery spotkania z ekspertami Gamesetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gamesetknows%3A-gameset-podzieli-sie-wiedza-z-marketerami,389976,artykul.html

Gameset, agencja gaming marketingu (grupa LTTM) zaprasza na drugą serię webinarów poświęconych zagadnieniu marketingu skierowanego do społeczności graczy. W ramach bezpłatnych wydarzeń specjaliści podsumują miniony rok w gamingu i przedstawią trendy na kolejne miesiące, podzielą się wskazówkami jak zacząć działać w gaming marketingu i jak korzystać ze specyficznych dla graczy narzędzi komunikacji oraz jak zaadresować marketingowo grupę kobiet-graczy.

Terminarz spotkań:

  • 04.02, 14:00: Najważniejsze trendy gaming marketingowe w 2021 roku. Podsumowanie 2020 w gamingu
  • 11.02, 14:00: Gaming marketing od podstaw - jak zacząć działać?
  • 18.02, 14:00: Kobiety w gamingu - szansa dla marek
  • 25.02, 14:00: YouTube, Twitch, Discord - jak wykorzystać gamingowe kanały komunikacji

Webinary poprowadzą Piotr Bombol, Managing Partner agencji, Karolina Kisły, New Business Strategist i Karolina Kałużyńska, PR Manager. Spotkania odbywać się będą przez cały luty, w każdy czwartek o godzinie 14:00 i potrwają po 45 minut. W trakcie spotkań przewidziane są również sesje Q&A z uczestnikami.

Źródło: Gameset

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764