logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Gamesetknows: Gameset podzieli się wiedzą z marketerami

  PR 27.01.2021, przeczytano 711 razy
ilustracja

Gameset startuje z drugą serią webinarów #GamesetKnows dla marketerów zainteresowanych działaniami w gamingu. W lutym odbędą się cztery spotkania z ekspertami Gamesetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gamesetknows%3A-gameset-podzieli-sie-wiedza-z-marketerami,389976,artykul.html

Gameset, agencja gaming marketingu (grupa LTTM) zaprasza na drugą serię webinarów poświęconych zagadnieniu marketingu skierowanego do społeczności graczy. W ramach bezpłatnych wydarzeń specjaliści podsumują miniony rok w gamingu i przedstawią trendy na kolejne miesiące, podzielą się wskazówkami jak zacząć działać w gaming marketingu i jak korzystać ze specyficznych dla graczy narzędzi komunikacji oraz jak zaadresować marketingowo grupę kobiet-graczy.

Terminarz spotkań:

  • 04.02, 14:00: Najważniejsze trendy gaming marketingowe w 2021 roku. Podsumowanie 2020 w gamingu
  • 11.02, 14:00: Gaming marketing od podstaw - jak zacząć działać?
  • 18.02, 14:00: Kobiety w gamingu - szansa dla marek
  • 25.02, 14:00: YouTube, Twitch, Discord - jak wykorzystać gamingowe kanały komunikacji

Webinary poprowadzą Piotr Bombol, Managing Partner agencji, Karolina Kisły, New Business Strategist i Karolina Kałużyńska, PR Manager. Spotkania odbywać się będą przez cały luty, w każdy czwartek o godzinie 14:00 i potrwają po 45 minut. W trakcie spotkań przewidziane są również sesje Q&A z uczestnikami.

Źródło: Gameset

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764