logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Gamesetknows: Gameset podzieli się wiedzą z marketerami

  PR 27.01.2021, przeczytano 292 razy
ilustracja

Gameset startuje z drugą serią webinarów #GamesetKnows dla marketerów zainteresowanych działaniami w gamingu. W lutym odbędą się cztery spotkania z ekspertami Gamesetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gamesetknows%3A-gameset-podzieli-sie-wiedza-z-marketerami,389976,artykul.html

Gameset, agencja gaming marketingu (grupa LTTM) zaprasza na drugą serię webinarów poświęconych zagadnieniu marketingu skierowanego do społeczności graczy. W ramach bezpłatnych wydarzeń specjaliści podsumują miniony rok w gamingu i przedstawią trendy na kolejne miesiące, podzielą się wskazówkami jak zacząć działać w gaming marketingu i jak korzystać ze specyficznych dla graczy narzędzi komunikacji oraz jak zaadresować marketingowo grupę kobiet-graczy.

Terminarz spotkań:

  • 04.02, 14:00: Najważniejsze trendy gaming marketingowe w 2021 roku. Podsumowanie 2020 w gamingu
  • 11.02, 14:00: Gaming marketing od podstaw - jak zacząć działać?
  • 18.02, 14:00: Kobiety w gamingu - szansa dla marek
  • 25.02, 14:00: YouTube, Twitch, Discord - jak wykorzystać gamingowe kanały komunikacji

Webinary poprowadzą Piotr Bombol, Managing Partner agencji, Karolina Kisły, New Business Strategist i Karolina Kałużyńska, PR Manager. Spotkania odbywać się będą przez cały luty, w każdy czwartek o godzinie 14:00 i potrwają po 45 minut. W trakcie spotkań przewidziane są również sesje Q&A z uczestnikami.

Źródło: Gameset

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł z prywatnej emisji akcji z przeznaczeniem na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata...
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay Inc. uruchamia platformę Suite 13TM zapewniającą angażujące doświadczenia wirtualne
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Trwa kampania informacyjna #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764