logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gametoon HD dołączył do oferty Telewizji Orange

  PR 09.01.2020, przeczytano 1429 razy

Kanał e-sportowy Gametoon HD, którego dystrybutorem w Polsce jest Kino Polska TV SA, dołączył do oferty Telewizji Orange. Kanał zasilił Pakiet Optymalny z oferty operatora, który zapewnia dotarcie do około 500 tys. gospodarstw domowych. Oznacza to, że zasięg Gametoon HD, który na początku tego roku wynosił ponad 1 mln gospodarstw domowych, zwiększył się do ok. 1,5 mln. Gametoon HD w ofercie Orange jest dostępny na pozycji EPG nr 132.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gametoon-hd-dolaczyl-do-oferty-telewizji-orange,385274,artykul.html

– Gametoon HD to kanał, który w Polsce ma duży potencjał wzrostu. Intensywnie pracujemy nad tym, by zbudować szeroką społeczność wokół tej marki, dlatego stawiamy na ekskluzywne treści, współpracę z youtuberami i popularnymi platformami gamingowymi, relacjonujemy najważniejsze wydarzenia e-sportowe. Chcemy, by na koniec 2020 roku kanał docierał do 4-5 milionów gospodarstw domowych, co pozwoli nam na zwiększenie przychodów z reklam. Obecność Gametoon HD w Telewizji Orange istotnie nas do tego celu przybliża – mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV SA.

Mocna oferta programowa Gametoon HD

Gametoon HD może się pochwalić współpracą z najważniejszymi wydawcami i producentami gier komputerowych w Polsce i na świecie, takimi jak: Activision Blizzard, EA, Ubisoft, Riot Games, czy 11bit studios. Kanał regularnie gości popularnych graczy i youtuberów. W ostatnich trzech miesiącach byli to m.in. Jakub Lothar Szygulski, Anna Lempiank Łempicka, NRGeek czy MrSetoKami. Widzowie mogli zobaczyć również Wojtka Łozo Łozowskiego, znanego prezentera telewizyjnego, muzyka, byłego członka zespołu Afromental i ex jurora The Voice of Poland, który na antenie Gametoona zmagał się z grami Ghost Recon: Breakpoint, Need for Speed: Heat i Trine 4.

E-sport rośnie w siłę

W 2019 roku aż 76% polskich internautów potwierdziło, że są aktywnymi graczami*. W ostatnim roku nastąpił znaczący wzrost fanów e-sportu. Aż 43% ankietowanych internautów przyznało, że przynajmniej raz w tygodniu śledzi lub ogląda turnieje e-sportowe. W 2018 roku było ich 27%. Rośnie również odsetek osób oglądających wydarzenia e-sportowe w klasycznej telewizji. Odnotowała ona największy wzrost popularności spośród wszystkich platform/kanałów do śledzenia e-sportu, wyprzedzając YouTube, Facebook czy Twitch. W 2019 roku telewizja była głównym kanałem do oglądania e-sportu dla 12% respondentów. Podczas gdy rok temu było to tylko 7%.  

Dyrektorem programowym Gametoon HD jest Maciej Mikstacki.

Źródło: Kino Polska TV S.A.

www.kinopolska.pl

Dodatkowe informacje:

* Polish Gamers Research 2019. Badania zrealizowane przez Krakowski Park Technologiczny oraz Polish Gamers Observatory w okresie 26.03 – 08.04.2019.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764