logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gametoon HD od 18 kwietnia promocyjnie udostępniony w UPC Polska

  PR 17.04.2019, przeczytano 237 razy

Kanał esportowy Gametoon HD, którego dystrybutorem w Polsce jest spółka Kino Polska TV SA, od 18 kwietnia do 18 lipca 2019 roku będzie dostępny bez dodatkowych opłat dla wszystkich klientów pakietu Select w UPC Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gametoon-hd-od-18-kwietnia-promocyjnie-udostepniony-w-upc-polska,382140,artykul.html

Gametoon HD to globalny kanał esportowy Kino Polska TV SA, którego polskojęzyczną wersję można oglądać od grudnia 2018 roku. Kwietniową nowością programową kanału są relacje influencera Seto z turnieju esportowego Intel Extreme Masters w Katowicach (Seto to jeden z najpopularniejszych krajowych streamerów w serwisie Twitch; reprezentuje czołową w Polsce sieć influencer marketingu LifeTube). Anglojęzyczna wersja Gametoona jest dostępna m.in. we Francji, Holandii, Szwecji, Turcji, Rosji, Bułgarii, Stanach Zjednoczonych, Australii oraz kilku krajach Ameryki Południowej i Afryki.

Oprócz Gametoon HD w ofercie UPC Polska znajdują się takie kanały nadawane lub dystrybuowane przez Kino Polska TV SA, jak: FilmBox Extra HD (Mediabox – 469; Horizon – 247), FilmBox Premium HD (470; 248), FilmBox Family (471; 249), FilmBox Action (472; 250) i FilmBox Arthouse HD (473; 251). Oprócz tego kanały nadawcy są dostępne w specjalnej sekcji na pozycjach 70-79. Są to kanały: Kino Polska – pozycja EPG nr 70; Kino TV – 71; Kino Polska Muzyka – 72, Gametoon HD – 73; FightBox HD – 74; FilmBox Premium HD – 75; FilmBox Extra HD – 76; FilmBox Family – 77; FilmBox Action – 78 i FilmBox Arthouse HD – 79. Dodatkowo na zduplikowanych pozycjach EPG w ofercie operatora można znaleźć również Zoom TV (Mediabox – 26;  Horizon – 13) i Stopklatka TV (Mediabox – 27; Horizon – 19).

Gametoon HD jest ponadto dostępny w ofertach sieci kablowych: Jambox, eTV, INEA i TOYA, a także w serwisie rozrywki internetowej IPLA oraz ofercie WP Pilot – najpopularniejszej w Polsce platformy do oglądania telewizji online.

Źródło: Kino Polska TV SA

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adam Bodnar kontra TVP: Sąd oddala pozew telewizji
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił powództwo Telewizji Polskiej S.A. skierowane przeciwko Rzecznikowi Praw Obywatelskich. Adam Bodnar poinformował dziś o tym na Facebooku. Sprawa dotyczy wypowiedzi Bodnara po śmierci prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Podczas rozmowy z Andrzejem Stankiewiczem z Onetu Bodnar stwierdził, że trzeba przeanalizować jakie programy oglądał...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
„Gazeta Wyborcza” włącza się w akcję #vote4friendship
Już jutro – w piątek, 24 maja br. do całego nakładu „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony plakat z flagą Unii Europejskiej z hasłem „Europa na tak!”. Na jego drugiej stronie czytelnicy znajdą grafikę odwołującą się do idei przyjaźni europejskiej, stworzoną przez młodych artystów w ramach akcji #vote4friendship. To wspólny projekt 16...
17 maja w Nowym Jorku odbyła się uroczystość wręczenia INMA GLOBAL MEDIA AWARDS, jednego z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży medialnej. Wśród nominowanych znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który zajął trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za projekt #tematdlauwagi.
„#Trendchallenge” – nowy format na Youtube od Plotek.pl
Już w najbliższą niedzielę, 26 maja br. na kanale Plotek.pl zadebiutuje „#TRENDCHALLENGE”. To pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube, który łączy rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce. W programie co tydzień oceniane będą najciekawsze i najodważniejsze stylizacje popularnych polskich influencerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764