logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gametoon HD od 18 kwietnia promocyjnie udostępniony w UPC Polska

  PR 17.04.2019, przeczytano 277 razy

Kanał esportowy Gametoon HD, którego dystrybutorem w Polsce jest spółka Kino Polska TV SA, od 18 kwietnia do 18 lipca 2019 roku będzie dostępny bez dodatkowych opłat dla wszystkich klientów pakietu Select w UPC Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gametoon-hd-od-18-kwietnia-promocyjnie-udostepniony-w-upc-polska,382140,artykul.html

Gametoon HD to globalny kanał esportowy Kino Polska TV SA, którego polskojęzyczną wersję można oglądać od grudnia 2018 roku. Kwietniową nowością programową kanału są relacje influencera Seto z turnieju esportowego Intel Extreme Masters w Katowicach (Seto to jeden z najpopularniejszych krajowych streamerów w serwisie Twitch; reprezentuje czołową w Polsce sieć influencer marketingu LifeTube). Anglojęzyczna wersja Gametoona jest dostępna m.in. we Francji, Holandii, Szwecji, Turcji, Rosji, Bułgarii, Stanach Zjednoczonych, Australii oraz kilku krajach Ameryki Południowej i Afryki.

Oprócz Gametoon HD w ofercie UPC Polska znajdują się takie kanały nadawane lub dystrybuowane przez Kino Polska TV SA, jak: FilmBox Extra HD (Mediabox – 469; Horizon – 247), FilmBox Premium HD (470; 248), FilmBox Family (471; 249), FilmBox Action (472; 250) i FilmBox Arthouse HD (473; 251). Oprócz tego kanały nadawcy są dostępne w specjalnej sekcji na pozycjach 70-79. Są to kanały: Kino Polska – pozycja EPG nr 70; Kino TV – 71; Kino Polska Muzyka – 72, Gametoon HD – 73; FightBox HD – 74; FilmBox Premium HD – 75; FilmBox Extra HD – 76; FilmBox Family – 77; FilmBox Action – 78 i FilmBox Arthouse HD – 79. Dodatkowo na zduplikowanych pozycjach EPG w ofercie operatora można znaleźć również Zoom TV (Mediabox – 26;  Horizon – 13) i Stopklatka TV (Mediabox – 27; Horizon – 19).

Gametoon HD jest ponadto dostępny w ofertach sieci kablowych: Jambox, eTV, INEA i TOYA, a także w serwisie rozrywki internetowej IPLA oraz ofercie WP Pilot – najpopularniejszej w Polsce platformy do oglądania telewizji online.

Źródło: Kino Polska TV SA

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek z roku na rok zaskakuje innowacjami technologicznymi w urządzeniach mobilnych, które nierzadko już mają lepsze parametry niż komputery. Mimo to, wciąż wielu użytkowników nie wyobraża sobie przelewania pieniędzy czy robienia zakupów przez aplikację mobilną.  Wydawać by się mogło, że nic nie jest w stanie zdominować desktopu… i tu mamy niespodziankę! Grupa...
Firma Meetrics opublikowała swój kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Polska z wynikiem Viewability na poziomie 58 proc. wzmocniła swoją pozycję na tle innych rynków europejskich. Meetrics w raporcie za II kwartał br. po raz pierwszy zaprezentował szczegółowe dane pokazujące dla...
Wyszukanie hasła w Google pochłania tyle dwutlenku węgla, co zagotowanie wody
Transmisja i oglądanie filmów online generuje 300 mln ton dwutlenku węgla rocznie. Wysyłanie dziesiątek wiadomości e-mail dziennie, szybkie dzwonienie na WhatsApp, przesyłanie zdjęć do chmury, oglądanie krótkiego klipu na YouTube to tylko część codziennego cyfrowego życia. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, że odbija się to na całym środowisku. O ile np....
Największe firmy technologiczne zapłacą w UE podatek cyfrowy
– Giganci technologiczni, który działają w oparciu o cyfrowe modele biznesowe, monopolizują rynek. Prowadzą działalność, która wyklucza skutecznie pojawianie się innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Katarzyna Królak-Wyszyńska, prezes Innovatika. Tylko w 2018 roku aż 60 firm z listy Fortune 500 nie płaciło podatków w USA. Raje podatkowe istnieją także w Unii...
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764