logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gamvio rozwija działania marketingowe

  PR 04.07.2022, przeczytano 380 razy

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, rozwija działania marketingowe, wprowadzając funkcję kierowania geograficznego. Geotargeting dostarcza konsumentom treści i reklamy na podstawie ich lokalizacji, ułatwiając personalizację oferty GAMIVO. Ponadto funkcja ta otwiera furtkę do wielu nowych współprac z zagranicznymi partnerami. Usprawnienie działań marketingowych jest realizacją planów rozwoju, które GAMIVO ogłosiło na początku roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gamvio-rozwija-dzialania-marketingowe,396482,artykul.html

Od czerwca 2022 roku na platformie GAMIVO działa funkcja geotargetingu. Narzędzie kierowania geograficznego pozwala dokładniej personalizować ofertę serwisu w zależności od kraju użytkownika. Umożliwia ono wyświetlanie odpowiednich banerów i belek reklamowych przygotowanych z myślą o konkretnych krajach czy regionach. Dzięki temu można uniknąć wyświetlania reklam oferty w miejscach, gdzie aktywowanie danego produktu jest niemożliwe.

- Konsekwentnie realizujemy plany rozwoju, które ogłosiliśmy na początku roku. Wprowadzenie funkcji geotargetingu pozwala nam personalizować ofertę i unikać wyświetlania reklam produktów, które w danym kraju są zablokowane. Przykładem tego mogą być karty podarunkowe i przedpłacone do serwisów typu Amazon czy sklepu PlayStation, które używają konkretnych walut. Wykorzystując nowe narzędzie możemy zatem jeszcze skuteczniej docierać do klientów, a co za tym idzie zwiększać przychodowość platformy – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.

Geotargeting pomaga także nawiązywać współpracę z zagranicznymi partnerami oraz przeprowadzać z nimi nieszablonowe akcje przeznaczone na konkretne rynki. Dzięki tej nowej funkcjonalności, oferty promocyjne i akcje docierają do klientów w zdecydowanie bardziej spersonalizowany sposób, co zwiększa efektywność działań. Na wprowadzenie nowego narzędzia czekało wielu partnerów GAMIVO.

- W ostatnim czasie nawiązaliśmy wiele istotnych współprac. Działania marketingowe, które podejmujemy, przynoszą konkretne korzyści, chociażby pozytywnie wpływają na liczbę użytkowników platformy. Cieszymy się, że możemy wykorzystać potencjał geotargetingu i nawiązać kolejne ważne kooperacje z zagranicznymi partnerami – dodaje Mateusz Śmieżewski.

GAMIVO nieustannie udoskonala platformę transakcyjną. W maju 2022 roku Spółka wprowadziła nowy system promowania ofert, z którego mogą korzystać sprzedający na platformie GAMIVO. Model CPS (Cost Per Sale) niesie ze sobą wiele korzyści zarówno dla dostawców, jak i właściciela serwisu transakcyjnego – wspomaga monetyzację sprzedających, a także jest jednym ze środków prowadzących do zwiększenia przychodowości platformy. Ponadto w pierwszym kwartale br. GAMIVO zaprezentowało nową stronę produktową. Wprowadzone zmiany są korzystne zarówno pod względem wygody korzystania z serwisu, jak i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych.

Źródło: GAMIVO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764