logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gang Świeżaków z Biedronki zgarnął złote i srebrne Effie Awards 2017

  PR 03.11.2017, przeczytano 538 razy

Kampania „Gang Świeżaków” została uhonorowana dwiema nagrodami w prestiżowym konkursie Effie Awards. Zdobyła złotą nagrodę w kategorii Retail/kanały sprzedaży i srebrną nagrodę w kategorii Brand Experience.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gang-swiezakow-z-biedronki-zgarnal-zlote-i-srebrne-effie-awards-2017,34355,artykul.html

Jurorzy konkursu wyróżnili niestandardowe podejście twórców kampanii „Gang Świeżaków” do budowania programu lojalnościowego „Moja Biedronka”. Kapituła doceniła również walor edukacyjny kampanii, czyli promowanie prawidłowego odżywiania oraz roli warzyw i owoców w diecie.

- Cieszymy się, że nasza akcja „Gang Świeżaków” została doceniona przez profesjonalistów, ale jeszcze bardziej jesteśmy dumni z tego, że ich zdanie pokrywa się z opinią naszych klientów o tym projekcie. Poza zabawą związaną z kolekcjonowaniem maskotek, klienci chwalą nas za promowanie prawidłowych nawyków żywieniowych oraz chętnie dzielą się efektami twórczości dzieci, inspirowanymi Świeżakami np. pracami graficznymi lub wierszykami na temat warzyw i owoców – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w Jeronimo Martins Polska S.A.

Za koncepcję i realizację kampanii dla Jeronimo Martins Polska odpowiedzialne były agencje MEC i Duda Polska. Pierwsza odsłona akcji była prowadzona jesienią ub.r., a pod koniec sierpnia br. ruszyła jej druga edycja.

Effie Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych, cenionych na całym świecie. W Polsce organizowany jest od 1999 roku Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono 219 kampanii w 24 kategoriach.

Źródło: Jeronimo Martins Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764