logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Garbus i dopinanie swego w kampanii ING

  PR 06.05.2014, przeczytano 3570 razy

Wystartowała nowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego, w której bank motywuje Polaków do działania. Z badań przeprowadzonych na zlecenie banku przez TNS wynika, że ponad dwie trzecie osób odkłada realizację ważnych dla nich rzeczy na później, a najczęstszym powodem jest brak pieniędzy. ING prezentuje pożyczkę jako narzędzie do realizacji swoich planów, rozwoju osobistego, a także własnego biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/garbus-i-dopinanie-swego-w-kampanii-ing,21551,artykul.html

W ciągu ostatniej dekady w polskim społeczeństwie zaszło wiele bardzo pozytywnych zmian. Polacy coraz bardziej zdają sobie sprawę z tego, jak wiele w drodze do sukcesu zależy od nich samych. Z naszych badań wynika, że zdecydowana większość Polaków woli działać niż narzekać na swój los. W ślad za tymi deklaracjami nie idą jednak czyny, bo aż 71% przyznaje, że odkłada realizację ważnych planów na później. Dlatego w najnowszej kampanii ING zachęca do refleksji nad upływającym czasem, a przede wszystkim motywuje do działania. Ponad połowa badanych jako główny powód odkładania wskazała brak możliwości finansowych. To do nich adresujemy ofertę pożyczki gotówkowej w ING – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W najnowszych spotach telewizyjnych ING Banku Śląskiego popularny aktor Adam Woronowicz wciela się w rolę mężczyzny przypadkiem spotykającego  dobrych znajomych z przeszłości. Bohater zaczyna rozmowę od planów i pomysłów, które kiedyś ich łączyły i „snuje” barwną, sentymentalną opowieść. Okazuje się jednak, że jego znajomi, w przeciwieństwie do niego, już dawno zrealizowali te plany. "No właśnie, albo realizujemy albo snujemy. Weź pożyczkę i dopnij swego!” - puentuje Marek Kondrat. Nowe filmy są dostępne na profilu banku w serwisie YouTube.

Promowana w kampanii oferta kredytowa ING Banku Śląskiego jest skierowana do klientów indywidualnych i przedsiębiorców. W przypadku klientów indywidualnych promowana jest Pożyczka Superszybka.

Tytuł kampanii: Albo realizujemy albo snujemy. Weź pożyczkę i dopnij swego!

Czas trwania kampanii: od 4 maja br.

Narzędzia:

  • TV: spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
  • Internet: reklama na najbardziej zasięgowych portalach oraz w wyszukiwarkach i w sieciach afiliacyjnych kierująca do specjalnie przygotowanego serwisu kampanii pod adresem www.dopnijswego.pl
  • Radio: kampania skierowana do przedsiębiorców
  • OOH: billboardy w wybranych miastach
  • Wizualizacja oddziałów: wyklejki na witrynach, plakaty,ulotki, materiały multimedialne


Strategia komunikacji, kreacja, copy: agencja Brain, a w części interaktywnej Gong

Zakup mediów: Lowe Media

Cele komunikacyjne:

  • zmotywowanie odbiorców do działania i realizacji odkładanych planów,
  • zbudowanie świadomości, że pożyczka jest narzędziem do realizacji swoich planów, osiągnięcia satysfakcji, rozwoju osobistego a także rozwoju własnego biznesu,
  • zachęcenie do sprawdzenia atrakcyjnej oferty kredytowej zarówno dla klientów indywidualnych jak i przedsiębiorców.

Źródło: ING Bank Śląski S.A.

Dodatkowe informacje:

Badanie „Barometr ING: Realizujemy czy snujemy” zostało zrealizowane przez TNS w dniach 4-9.04 br. na zlecenie ING Banku Śląskiego na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie 1001 osób w wieku 15+.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

wzywa do działania. garbusek śliczny!

avatar użytkownika
,

jesli na kogos dzialaja podobne "mechanizmy marketingowe" to ow jest chyba na poziomie oblenca lub ameby...kity wciskane przez reklamy bankow sa tak naiwne ze nawet moje dziecko tego nie lyka...rozumiem ze kilku kolegow z naszej branzy przytuli grubsza kaske ale watpie zeby realnie ktos kto dostanie kredyt sie na taki idiotyzm lapnal...pomijam fakt ze 99% reklam jest tworzona dla szympansow...

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764