logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Garbus i dopinanie swego w kampanii ING

  PR 06.05.2014, przeczytano 3581 razy

Wystartowała nowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego, w której bank motywuje Polaków do działania. Z badań przeprowadzonych na zlecenie banku przez TNS wynika, że ponad dwie trzecie osób odkłada realizację ważnych dla nich rzeczy na później, a najczęstszym powodem jest brak pieniędzy. ING prezentuje pożyczkę jako narzędzie do realizacji swoich planów, rozwoju osobistego, a także własnego biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/garbus-i-dopinanie-swego-w-kampanii-ing,21551,artykul.html

W ciągu ostatniej dekady w polskim społeczeństwie zaszło wiele bardzo pozytywnych zmian. Polacy coraz bardziej zdają sobie sprawę z tego, jak wiele w drodze do sukcesu zależy od nich samych. Z naszych badań wynika, że zdecydowana większość Polaków woli działać niż narzekać na swój los. W ślad za tymi deklaracjami nie idą jednak czyny, bo aż 71% przyznaje, że odkłada realizację ważnych planów na później. Dlatego w najnowszej kampanii ING zachęca do refleksji nad upływającym czasem, a przede wszystkim motywuje do działania. Ponad połowa badanych jako główny powód odkładania wskazała brak możliwości finansowych. To do nich adresujemy ofertę pożyczki gotówkowej w ING – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W najnowszych spotach telewizyjnych ING Banku Śląskiego popularny aktor Adam Woronowicz wciela się w rolę mężczyzny przypadkiem spotykającego  dobrych znajomych z przeszłości. Bohater zaczyna rozmowę od planów i pomysłów, które kiedyś ich łączyły i „snuje” barwną, sentymentalną opowieść. Okazuje się jednak, że jego znajomi, w przeciwieństwie do niego, już dawno zrealizowali te plany. "No właśnie, albo realizujemy albo snujemy. Weź pożyczkę i dopnij swego!” - puentuje Marek Kondrat. Nowe filmy są dostępne na profilu banku w serwisie YouTube.

Promowana w kampanii oferta kredytowa ING Banku Śląskiego jest skierowana do klientów indywidualnych i przedsiębiorców. W przypadku klientów indywidualnych promowana jest Pożyczka Superszybka.

Tytuł kampanii: Albo realizujemy albo snujemy. Weź pożyczkę i dopnij swego!

Czas trwania kampanii: od 4 maja br.

Narzędzia:

  • TV: spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
  • Internet: reklama na najbardziej zasięgowych portalach oraz w wyszukiwarkach i w sieciach afiliacyjnych kierująca do specjalnie przygotowanego serwisu kampanii pod adresem www.dopnijswego.pl
  • Radio: kampania skierowana do przedsiębiorców
  • OOH: billboardy w wybranych miastach
  • Wizualizacja oddziałów: wyklejki na witrynach, plakaty,ulotki, materiały multimedialne


Strategia komunikacji, kreacja, copy: agencja Brain, a w części interaktywnej Gong

Zakup mediów: Lowe Media

Cele komunikacyjne:

  • zmotywowanie odbiorców do działania i realizacji odkładanych planów,
  • zbudowanie świadomości, że pożyczka jest narzędziem do realizacji swoich planów, osiągnięcia satysfakcji, rozwoju osobistego a także rozwoju własnego biznesu,
  • zachęcenie do sprawdzenia atrakcyjnej oferty kredytowej zarówno dla klientów indywidualnych jak i przedsiębiorców.

Źródło: ING Bank Śląski S.A.

Dodatkowe informacje:

Badanie „Barometr ING: Realizujemy czy snujemy” zostało zrealizowane przez TNS w dniach 4-9.04 br. na zlecenie ING Banku Śląskiego na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie 1001 osób w wieku 15+.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

wzywa do działania. garbusek śliczny!

avatar użytkownika
,

jesli na kogos dzialaja podobne "mechanizmy marketingowe" to ow jest chyba na poziomie oblenca lub ameby...kity wciskane przez reklamy bankow sa tak naiwne ze nawet moje dziecko tego nie lyka...rozumiem ze kilku kolegow z naszej branzy przytuli grubsza kaske ale watpie zeby realnie ktos kto dostanie kredyt sie na taki idiotyzm lapnal...pomijam fakt ze 99% reklam jest tworzona dla szympansow...

Najnowsze w tym dziale

Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764