logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Garden of Words Group w nowej identyfikacji wizualnej

  PR 18.04.2024, przeczytano 398 razy
ilustracja

Grupa Agencji Garden of Words jako jeden z liderów w branży, stale rozwija swoją działalność, oferując wszechstronne kompetencje w obszarze zintegrowanej komunikacji. Dynamicznemu rozwojowi towarzyszą zmiany w identyfikacji wizualnej grupy. Garden of Words Group zyskała między innymi odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka, elementy graficzne, czcionki). Autorem zmian jest wewnętrzny dział kreacji grupy, którym zarządza Paulina Więcek, dyrektorka kreatywna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/garden-of-words-group-w-nowej-identyfikacji-wizualnej,403899,artykul.html

Rebranding Garden of Words Group jest rezultatem dynamicznego rozwoju firmy, która w ostatnich latach przekształciła swoją działalność z agencji PR w jedną z największych w Polsce grupę agencji komunikacji zintegrowanej, działającej w obszarze strategii, kreacji, digitalu i PR. Zmiany w identyfikacji brandu (www.youtube.com/watch?v=mekV0CzdBXA) obejmują m.in. logo, które do tej pory zdobił subtelny, roślinny element. Tym razem jednak grupa postawiła na minimalistyczny koncept, w którym nazwa spółki przy użyciu nowoczesnego fontu wpisana została w kształt kwadratu. Odświeżona została również strona internetowa Garden of Words Group, która dostępna jest pod nowym adresem: gardenofwordsgroup.com/ O zmianach mówi Paulina Więcek, dyrektorka kreatywna Garden of Words Group:

ilustracjastrzałka

- W tworzeniu nowej identyfikacji wizualnej postawiliśmy na geometryczne, minimalistyczne elementy. Chcieliśmy podkreślić wszystkie cztery obszary, którymi zajmuje się nasza grupa. Wspólnie z zespołem zdecydowaliśmy się pozostać przy zieleni Garden of Words, jednak nadaliśmy jej bardziej nowoczesny charakter. W naszych materiałach będzie można zauważyć również nowe akcenty fioletu i lawendy. Elementem rebrandingu była też sesja fotograficzna zorganizowana dla pracowników, a zdjęcia z niej będą dostępne na naszej nowej stronie internetowej.

ilustracjastrzałka

Dynamiczny rozwój kompetencji

Ostatnie lata to czas dynamicznego rozwoju grupy. Obecnie w jej skład wchodzą trzy ściśle współpracujące ze sobą agencje: Great Minds, Garden of Words i Fresh Think. Tylko w ostatnim roku Garden of Words Group współpracowała z takimi markami jak Avon, Media Markt, Allegro, Bank BNP Paribas, Żabka, Electrolux, BBC Earth, Maczfit, Cosentino, Fundacja Biedronki czy Plusssz.

Już od 16 lat dynamicznie się rozwijamy, tworząc zespół ponad 60 specjalistów z całej Polski, wspierający klientów w osiąganiu ich celów biznesowych. Nasze podejście opiera się na ścisłej współpracy, zrozumieniu potrzeb i dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, które napędzają ich sukces. Łączymy nieoczywiste insighty, przemyślaną strategię i nietuzinkową kreację. Nasze działania przynoszą niesamowite efekty i przekładają się na świetne rezultaty dla naszych partnerów biznesowych. Podążamy za trendami, dlatego chcemy, aby odzwierciedlała to również identyfikacja wizualna grupy – mówi Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.

ilustracjastrzałka

Grupa w szerokim portfolio oferuje usługi w wielu obszarach. Specjalizuje się w budowaniu strategii, dostarczaniu kreatywnych rozwiązań oraz działaniach w mediach cyfrowych i społecznościowych. Oferuje organizację eventów, działania BTL, PR, projekty CSR, komunikację ESG oraz doradztwo strategiczne dla firm i korporacji. Projekty realizowane przez Grupę są corocznie doceniane i wielokrotnie nagradzane w prestiżowych konkursach branżowych. Tylko w 2023 roku firma zdobyła aż 17 wyróżnień, w tym Effie Awards, Innovation, Golden Arrow, Złote Spinacze oraz Mixx Awards.

Źródło: Garden of Words Group

www.gardenofwordsgroup.com

Dodatkowe informacje:

Garden of Words Group to trzy ściśle współpracujące ze sobą agencje. Great Minds specjalizuje się w budowaniu strategii i dostarczaniu kreatywnych rozwiązań. Działa również w obszarach digital & social media, eventów i BTL. Garden of Words oferuje PR na najwyższym poziomie. Realizuje projekty CSR, zajmuje się komunikacją ESG i prowadzi kampanie skierowane do kobiecych grup docelowych. Fresh Think zapewnia profesjonalne doradztwo strategiczne dla firm i korporacji. Garden of Words Group swoją działalność opiera na kilku kluczowych filarach. Strategia, kreacja, digital, PR, EB, ESG/CSR oraz eventy. Dzięki zintegrowanej komunikacji łączy unikalne insighty, przemyślaną strategię i oryginalne kreacje.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
Nykiel, Swoboda i Jones w odpowiedniej proporcji dla marki o.b.
Ruszyła nowa kampania Kenvue, właściciela marki o.b. ProComfort, według konceptu opracowanego przez agencję PRO/PORCJA.
Hands Up Confidence - Feeders Agency z kampanią Old Spice
Feeders Agency i Old Spice wystartowały z nową kampanią Hands Up Confidence, kierowaną do pokolenia Z. Kampania podbija charakterystyczny dla Old Spice humor, łącząc markę z festiwalową sceną muzyczną i pasjami Zetek. Dzięki Old Spice, czujesz się pewnie i świeżo bez względu na to, jak długo imprezujesz i podnosisz ręce do góry, kiedy tylko masz na to ochotę.
GroupM podnosi prognozy wzrostu rynku reklamowego
W swoim tradycyjnym czerwcowym raporcie „This Year Next Year. 2024 Global Midyear Forecast” GroupM opublikował najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Prognoza globalna przewiduje wzrost w tym roku aż o 7,8 %, do 989,8 mld dol. To spora pozytywna korekta wobec przewidywań z grudnia 2023 r., kiedy to holding prognozował na 2024 r. wzrost o 5,3 %. Tak...
VML z kampanią nowego produktu Garnier
Agencja VML realizuje dla Garnier, marki L’Oréal, kampanię launchującą uniwersalne saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch. Kampania wystartowała na początku czerwca. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764