logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Garden of Words Group wzmacnia dział PR-u korporacyjnego

  PR 06.08.2024, przeczytano 480 razy
ilustracja

Marta Bełza awansowała na stanowisko Corporate Affairs Director w strukturach Garden of Words Group. Tym samym grupa wzmacnia spółkę Fresh Think, wchodzącą w jej skład. Bełza będzie rozwijała obsługę klientów z zakresu kompleksowego zarządzania kryzysowego, wspierania marek osobistych czy budowania relacji z kluczowymi interesariuszami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/garden-of-words-group-wzmacnia-dzial-pr-u-korporacyjnego,405249,artykul.html

Stworzenie nowej funkcji ma wzmocnić pion działu korporacyjnego w Garden of Words oraz w spółce Fresh Think, specjalizującej się w tym obszarze w ramach grupy. Marta Bełza dotychczas pełniła stanowisko Head of Reputation Management. Wcześniej była m.in. rzeczniczką prasową i dyrektorką marketingu i komunikacji w spółce medycznej Scanmed, group account managerem i managerem w agencjach, a także dziennikarką w Gazecie Wyborczej.

– GoW od kilku lat skutecznie wspiera klientów w takich działaniach jak pozycjonowanie ekspertów, wspieranie ich widoczności w organizacjach branżowych, czy monitoring legislacji na poziomie krajowym i europejskim – mówi Marta Bełza, Corporate Affairs Director. – Teraz chcemy jeszcze intensywniej rozwijać obszary związane z ochroną reputacji firmW najbliższym czasie będziemy szeroko wychodzić z ofertą wsparcia kryzysowego, szkoleń w tym zakresie, audytów, symulacji sytuacji trudnych. Inny ważny obszar to szkolenia wizerunkowe dla liderów, a także budowanie relacji z kluczowymi interesariuszami.

– W ramach struktury agencji z powodzeniem funkcjonuje dobrze przygotowany zespół oraz znakomity dział odpowiadający za strategie CSR, ESG oraz employer brandingowe. Coraz bardziej restrykcyjne wymogi legislacyjne oraz rosnące wymagania ze strony konsumentów sprawiają, że firmy muszą bardzo uważnie podchodzić do wszystkich komunikowanych przekazów. Chcemy ich w tym skutecznie wspierać – dodaje Żanetta Madaj, PR Director, która zarządza w Garden of Words Group całym działem PR.

Komunikację korporacyjną powierzyli agencji tacy klienci jak Henkel, Rentokil, Media Markt, BNP Paribas Real Estate, Da Grasso, Royal Canin.

Źródło: Garden of Words Group

www.gardenofwords.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w dziale kreacji 180heartbeats + Jung von Matt
Zespół, którym od sierpnia zeszłego roku kieruje Adam Smereczyński wzbogacił się o nowych członków. Do agencji dołączyły dwa nowe teamy kreatywne, a dwie osoby awansowały.
Tomasz Ramza tymczasowym prezesem Grupy RMF
Kazimierz Gródek i  Tadeusz Sołtys zdecydowali o swoim odejściu z zarządu Grupy RMF obejmując jednocześnie w niej role doradcze. Tomasz Ramza obejmuje funkcję tymczasowego Prezesa ( CEO) Grupy RMF
Nowa Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat
Od września 2024 roku stanowisko Dyrektorki Sprzedaży i Marketingu objęła Marta Jończyk, która tym samym zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka Zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sponsoringu.
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba na czele działu kreacji oS3
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba dołączyli do zespołu agencji strategiczno-kreatywnej oS3, będącej częścią Grupy Reklamowej ONE House. Obejmując stanowiska Dyrektorów Kreatywnych, stanęli na czele działu kreacji.
Jakub Ragdowski awansuje w Havas Media
Z początkiem września na stanowisko Consulting Directora w agencji Havas Media awansował Jakub Radgowski. Będzie odpowiedzialny za kompleksowy nadzór nad strategią i działaniami dla klientów agencji, jak również zarządzanie podległym zespołem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764