logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Garett Electronics nowym klientem agencji 4 Publicity

  PR 09.06.2021, przeczytano 521 razy

Od czerwca br. agencja 4 PUBLICITY, specjalizująca się w kreowaniu wizerunku marek z branży nowych technologii i beauty, obsługuje markę  Garett Electronics, która ma w swoim portfolio, m.in. smartwatche oraz urządzenia do domowej pielęgnacji urody. Agencja zadba o media relations, promocję produktów na rynku i tworzenie spójnej strategii komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/garett-electronics-nowym-klientem-agencji-4-publicity,391829,artykul.html

Marka Garett Electronics istnieje od 2013 roku i ma w swoim portfolio  urządzenia z segmentu elektroniki użytkowej. W swoich produktach skutecznie łączy nowoczesny design, funkcjonalność z przystępną ceną. Do zadań agencji należy budowanie wizerunku marki szczególnie w segmencie produktów wearables oraz elektronicznych urządzeń beauty. 4 PUBLICITY zajmie się media relations, wysyłką produktów do testów redakcyjnych oraz organizacją konkursów.

- Po ponad ośmiu latach obecności na rynku nasza marka konsekwentnie zdobywa zaufanie coraz większego grona użytkowników. Dzieje się tak za sprawą szerokiej oferty smartwatchy o dobrych parametrach technicznych, praktycznych funkcjach oraz przystępnej cenie. Uważamy, że dotychczas wybrany kierunek rozwoju przyczynił się do jej sukcesu. Podzieliliśmy smartwatche na 3 kategorie: męskie, damskie i dziecięce. W tej ostatniej już jesteśmy liderami! W zeszłym roku wprowadziliśmy na rynek urządzenia do profesjonalnej pielęgnacji urody w zaciszu domowym. Ciągle poszerzamy naszą ofertę, dlatego w 2021 roku planujemy zaprezentować kilkanaście premierowych produktów z linii beauty. Liczymy, że dzięki współpracy z 4 PUBLICITY nasza marka będzie ceniona również w tym segmencie - powiedziała Nina Rybińska, marketing manager marki Garett Electronics.

- Od kilkunastu lat skutecznie prowadzimy komunikację medialną marek technologicznych oraz beauty. Tym bardziej cieszy nas współpraca z marką, która jest połączeniem obydwu tych branż. Urządzenia do pielęgnacji twarzy i ciała Garett pokazują nam jak bardzo połączone są ze sobą świat urody, nowych technologii i lifestylu – powiedziała Magdalena Cieślak, CEO agencji 4 PUBLICITY.

Za obsługę klienta z ramienia agencji odpowiada Kamil Borys oraz Magda Cieślak. Umowę podpisano na czas określony.

Źródło: 4 PUBLICITY

www.4publicity.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764