logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gartner: Xerox liderem usług związanych z zarządzaniem drukiem

  PR 09.02.2012, przeczytano 1192 razy

Xerox, z 33% udziałem w globalnym rynku, utrzymuje swoją pozycję lidera w obszarze usług związanych z zarządzaniem drukiem – wynika z najnowszego raportu ogłoszonego przez firmę doradczą Gartner. Rozwiązanie optymalizujące koszty i usprawniające proces produkcji i obiegu dokumentów proponowane przez firmę cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gartner%3A-xerox-liderem-uslug-zwiazanych-z-zarzadzaniem-drukiem,14590,artykul.html

Eksperci Gartnera – znanej na całym świecie i cieszącej się zaufaniem agencji badawczej i doradczej - uznali Xeroxa za lidera w obszarze usług zarządzania drukiem (MPS – Managed Print Services). Firma, mająca 33% udział w globalnym rynku tego typu usług, została wyróżniona w międzynarodowych raportach Competitive Landscape: Managed Print Services oraz Magic Quadrant for Managed Print Services.

„Bardzo mocna pozycja Xeroxa w obszarze usług kompleksowego zarządzania drukiem i dokumentami to efekt dostosowywania się do zmieniających się potrzeb i oczekiwań klientów” – podsumowuje Maciej Nuckowski, GDO Services Manager w Xerox Polska. „Cieszymy się z wysokich ocen ekspertów Gartnera, a jednocześnie zwracamy uwagę, że naszą pozycję na rynku potwierdzają nie tylko prestiżowe rankingi biznesowe, ale również wyniki naszych klientów, w tym szybki zwrot z inwestycji w rozwiązania zarządzania drukiem” – dodaje.

Według analityków Gartnera, w 2010 r. światowy rynek usług zarządzania drukiem zanotował dwucyfrowy wzrost. Na tak dynamiczny rozwój sektora miał wpływ wzrost świadomości managerów i specjalistów ds. IT odnośnie korzyści płynących z wdrożenia w firmach platform kompleksowego zarządzania dokumentami. Rozwiązania oferowane przez Xerox znajdują zastosowanie w każdej firmie, niezależnie od skali działalności (sektor MŚP, korporacje) czy branży, w której funkcjonuje. Przykładowo:

  • Korporacje. Procter&Gamble Polska, Philips i Philips Lighting Polska, Goodyear Dunlop Tires Polska, Citi Handlowy i wiele innych korzystają z Enterprise Print Services (pakietu usług zarządzania drukiem dla organizacji działających na największą skalę), aby uprościć procesy i zmniejszyć koszty produkcji dokumentów na każdym szczeblu rozbudowanej struktury firmy – sieci biur w całym kraju lub na świecie oraz w zależności od potrzeb tysięcy pracowników, stacjonarnych i mobilnych. Xerox integruje systemy zarządzania drukiem (MPS) z firmową infrastrukturą IT, aby przyspieszyć przejście na dokumenty elektroniczne, udrożnić proces wymiany informacji, oszczędzić czas i pieniądze.
  • Organizacje z mniejszą infrastrukturą druku. Operator Gazociągów Przesyłowych Gaz System, L’Oreal Polska, Agora, PKP korzystają z uszytych na miarę usług Xeroxa w obszarze zarządzania drukiem po to, aby – wzorem największych korporacji – móc oszczędzić jak najwięcej. Z kolei dzięki wsparciu technicznemu ze strony specjalistów Xeroxa, średnie przedsiębiorstwa, mogą również uporządkować wszystkie procesy związane z produkcją, zarządzaniem oraz archiwizowaniem dokumentów.
  • Małe i średnie przedsiębiorstwa. Klienci współpracują z partnerami Xeroxa na całym świecie, aby dzięki ofercie Xerox Partner Print Services i PagePack 3.0.,móc efektywniej zarządzać flotą urządzeń biurowych.

Źródło: Xerox

Dodatkowe informacje:

Raport Magic Quadrant (Magiczny Kwadrant)
Gartner nie popiera żadnego producenta, produktu ani usługi prezentowanej w raporcie, ani nie zaleca użytkownikom wybierania wyłącznie firm ocenianych najwyżej przez analityków agencji. Raport jest wyłącznie narzędziem badawczym, a nie opiniotwórczym. Gartner nie udziela żadnych gwarancji, jawnych ani domniemanych, dotyczących wspominanego raportu, łącznie z gwarancjami przydatności handlowej albo użyteczności do określonego celu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764