logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gatta i Justyna Steczkowska: Konsekwentna strategia marketingowa marki

  PR 01.12.2016, przeczytano 3112 razy

Gatta zaprezentowała nowy kalendarz na zbliżający się 2017 rok ze zdjęciami Justyny Steczkowskiej, jednak zawodowa przyjaźń marki z piosenkarką trwa już od ponad 15 lat. Dlaczego wybór padł właśnie na tę gwiazdę, a marka przez tak długi okres nie zdecydowała się na zmianę ambasadorki? Nie tylko seksapil i niezwykle zgrabna figura artystki zadecydowały o wieloletniej współpracy, ale twórców brandu urzekły przede wszystkim charakter, charyzma i kobiecość artystki. Realizowane w ostatnich miesiącach działania marki potwierdzają, że obecność Justyny Steczkowskiej w komunikacji Gatty to nie przypadek, a wynik przemyślanej i konsekwentnej strategii marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gatta-i-justyna-steczkowska%3A-konsekwentna-strategia-marketingowa-marki,30703,artykul.html

1999 rok, czyli kiedy wszystko się zaczęło…

Słynne hasło, które padło z ust Justyny Steczkowskiej ponad 15 lat temu – „Mam kota na punkcie rajstop” – przeszło do historii branży modowej. Współpraca z Gattą była wręcz nieunikniona – marka Gatta i Justyna Steczkowska pod koniec lat 90’ były już rozpoznawalne, miały na swoim koncie sukcesy, więc był to idealny moment na połączenie sił. Kto w końcu lepiej mógłby wypromować rajstopy niż charyzmatyczna i kobieca właścicielka niewiarygodnie zgrabnych nóg? Artystka podkreślała, że produkty marki Gatta odpowiadają jej naturze i dlatego z chęcią podjęła się ich promocji. Poza tym „kocie usposobienie” artystki – jej indywidualny charakter i pełna gracji figura – idealnie wpisało się w misję marki.

 „Gatta od zawsze stawia sobie za cel tworzenie takich kolekcji bielizny i odzieży, dzięki którym klientki staną się pewniejsze siebie, poczują się pięknie, seksownie i kobieco. Te atrybuty równie dobrze opisują naszą markę. Justyna Steczkowska pomaga nam w przenoszeniu tych wartości nie tylko w kontekście naszych produktów, ale także naszego przekazu – »Bądź kobieca, nie bój się chodzić swoimi ścieżkami, uwierz w swoją siłę«” – komentuje Anna Gołębicka, doradca Zarządu ds. marketingu i strategii Gatta.

Wspólne założenia połączyły Justynę Steczkowską z Gattą na tyle mocno, że artystka w ramach współpracy z marką stworzyła dwie kolekcje odzieży – „Gatta by Justyna Steczkowska”. Wówczas za cel piosenkarka postawiła sobie, aby wybierające je kobiety czuły się w nich wygodnie i wyjątkowo, a dzięki temu były odbierane, jako osoby tajemnicze, niezależne, świadome siebie i swojej kobiecości. W 2015 roku Justyna Steczkowska wróciła do marki Gatta i jest z nią już kolejny 3 sezon.

W marketingu bardzo ważna jest konsekwencja. Dlatego postawiliśmy na przemyślany i konsekwentnie realizowany z naszą ambasadorką scenariusz” – dodaje Gołębicka.

Czas na kampanie reklamowe

W ramach współpracy powstawały kolejne spoty i sesje reklamowe, które swoją stylistyką nawiązywały m.in. do osobowości i estradowego doświadczenia piosenkarki. Artystka promowała w nich rajstopy, ale także linię bielizny i odzieży. Ostanie kampanie dotyczyły autorskiej kolekcji bielizny marki – Gatta Intimate oraz rewolucyjnych modeli rajstop – Satti Matti oraz Bye Cellulite, które warto mieć „na wszelki wypadek”, jak głosiło hasło reklamowe. Kreacja Justyny w kampaniach Gatty to z jednej strony delikatna romantyczka, z drugiej temperamentna i przebojowa realistka. Jest zmienna jak każda kobieta i jak propozycje marki Gatta, które co sezon odpowiadają na potrzeby swoich odbiorców.

Przekaz piosenkarki w kampaniach Gatty jest jasny – zachęcić klientki do wyzwolenia swoich pokładów seksapilu, elegancji i wdzięku. Gatta i Justyna mówią jednym głosem: „Każda z nas jest indywidualnością, ale na pewno mamy jedną wspólną siłę, którą każda z nas nosi w sobie – SWOJĄ KOBIECOŚĆ!”.

Działania podejmowane w ramach współpracy skutecznie to potwierdzały.

Kalendarze, które inspirują

Kolejną odsłoną współpracy z gwiazdą są kalendarze Gatty z piosenkarką. Są one swoistym manifestem kobiecości.

Do 2015 r. w kalendarzach Gatty mogliśmy podziwiać modelki w propozycjach marki z bieżących kolekcji. Zmiana przyszła z kalendarzem na 2016 r., w którym pojawiło się 12 fotografii ambasadorki marki. Zdjęcia zostały wykonane w niezwykle klimatycznych wnętrzach i były utrzymane w czarno-białej kolorystyce. Artystka od stóp do głów była na nich ubrana w produkty marki. Miała na sobie zarówno subtelne rajstopy, seksowne pończochy, najnowszą bieliznę, jak też odzież z kolekcji Gatta Bodywear.

Po sukcesie kalendarza na 2016 r., który okazał się gratką zarówno dla wielbicieli urody artystki, jak i miłośników mody i fotografii, przyszedł czas na kontynuację pomysłu i nową odsłonę kalendarza. W tym roku za aparatem fotograficznym stanął zdolny i ambitny, doceniany nie tylko przez polskie, ale też amerykańskie magazyny modowe – Łukasz Pukowiec. Studio zdjęciowe na potrzeby sesji zaaranżowano w subtelne wnętrze o artystycznym charakterze. Wszystko, w najdrobniejszym detalu, odzwierciedlało twórczą osobowość Justyny. W nietypowy sposób wykorzystano także symbol marki – kota, który pojawia się na zdjęciach każdego miesiąca z gwiazdą. Gatta specjalnie dla swoich klientek przygotowała również film making off, prezentujący kulisy powstawania tego projektu:

 „Ten kalendarz ma dodawać optymizmu, emanować siłą i kolorem. Zapowiada nowy rok z marką, która oferuje dużo więcej, niż tylko jeden produkt – rajstopy. Konsekwentnie rozwijamy wiodącą polską markę kobiecej bielizny i krótkich serii odzieży, tworzonej przez polskich projektantów” – komentuje Małgorzata Barton, Brand Manager Gatta.

Marka zapowiada kontynuację współpracy z gwiazdą. Czym tym razem zaskoczy nas ta zawodowa przyjaźń? Będziemy mogli przekonać się o tym już niebawem, bo jeszcze w pierwszym kwartale 2017 r.

  • Efekty działań marki z Justyną Steczkowską można na bieżąco obserwować na oficjalnym profilu marki na Facebooku (facebook.com/GattaOfficial) oraz na specjalnie utworzonym blogu „Gatta & Justyna”, poświęconym tej współpracy: https://www.gatta.pl/blog/category/gattajustyna/

Źródło: Gatta

Galeria: Kalendarz Gatta 2017 z Justyną Steczkowską

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764