logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gatta intymnie podczas Łódź Design Festival

  PR 27.09.2017, przeczytano 755 razy
ilustracjastrzałka

Podczas 11. edycji Łódź Design Festival, Gatta zabierze gości w wyjątkową podróż po świecie, w którym budzą się pragnienia i powstaje zmysłowa, damska bielizna. Niezwykła przestrzeń to sensoryczny ogród, będący odzwierciedleniem kobiecego świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gatta-intymnie-podczas-lodz-design-festival,33897,artykul.html

Udział w Łódź Design Festival to dowód na to, że Gatta myśli o swoich projektach ponadczasowo. Podczas wydarzenia marka przeniesie widzów w intymny, kobiecy świat, gdzie lepiej czuć zapach, każdy dźwięk jest intensywniejszy, a dotyk kreuje obrazy i pobudza zmysły. W wyjątkowej instalacji, której kuratorem jest Jadwiga Husarska-Sobina, stworzono 5 odmiennych przestrzeni. Kraina miękkiego aksamitu, otulającego jedwabiu, elastycznej jak kobiece ciało lycry (partnerem tej strefy jest marka Lycra) oraz zmysłowej koronki to tylko namiastka projektu, którego nie można zobaczyć, trzeba go… poczuć.

Wydarzeniu towarzyszyć będą dodatkowe aktywności. Już 6 października (godz. 13:00) będzie miał miejsce inspirujący panel dyskusyjny „O kobietach, psychologii i designie”. Psycholog, Dziekan Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego prof. Dominika Maison, projektantka Jadwiga Husarska-Sobina i strateg komunikacji Anna Gołębicka porozmawiają o tym, jak myślą i podejmują decyzje kobiety, jak kobietę postrzega współczesny design i czy czeka nas rewolucja na rynku produktów i narracji skierowanych do kobiet.

Tego samego dnia o godz. 17:30, Gatta zaprosi na wykład „5 razy kobieta”, podczas którego Anna Gołębicka opowie o kobietach w kontekście pięciu stref instalacji, przemianie kobiet na przestrzeni ostatnich lat – ich aspiracjach, kompleksach, wyborach. Panel i wykład odbędą w Centrum Festiwalowym (Art_Inkubator w Fabryce Sztuki, ul. Tymienieckiego 3).

Każdy projekt Gatty kładzie nacisk na niezwykle istotną dla współczesnej kobiety wygodę i funkcjonalność. Inspiracją dla nowych projektów jest kobieta pełna elegancji i zmysłowości.

Źródło: Gatta

www.gatta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764