logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gatta na Łódź Design Festival

  PR 06.11.2017, przeczytano 481 razy
prof. Dominika Maison

Czy można pokazać markę odzieżową nie pokazując produktu? A potem złamać wszelkie stereotypy myślenia o kobiecie? Gatta po raz pierwszy zaprezentowała produkt nie pokazując go i opowiedziała o kobiecie zrywając ze stereotypem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gatta-na-lodz-design-festival,34371,artykul.html

We współczesnym świecie – marki, które nie rozumieją zmieniających się potrzeb konsumenta oraz produkty, które nie pozwalają doświadczać i nie wyzwalają emocji – przestają mieć znacznie.

- W wielu kategoriach zacierają się podziały na produkty kobiece i męskie, podobnie jak segmentacje wiekowe. Kobiety nie chcą małego samochodziku i różowej karty kredytowej, ale są otwarte na produkty, które wpływają na ich zmysły i emocje – powiedziała psycholog prof. Dominika Maison podczas panelu dyskusyjnego „O kobietach, psychologii i designie”, zorganizowanego przez markę Gatta w trakcie tegorocznej edycji Łódź Design Festival.

Z panelu wyłonił się nowy obraz kobiet, które dawno zerwały ze stereotypem słabej płci, ale wbrew pozorom nie mają zamiaru rezygnować ze swojej kobiecości i zmysłowości. Lubią swoją rodzinę i pracę. Nie chcą walczyć, ale lubią żyć, osiągać i doświadczać.

Gatta od lat tworzy dla takich kobiet. Produkty marki są funkcjonalne i komfortowe, ale nie tylko o to chodzi. Marka stara się, by konsument mógł jej doświadczyć w wielu wymiarach. Stąd na przykład produkty Gatta delikatnie pachną, a płukanie w specjalnym zmiękczającym płynie zapewniającym miły dotyk jest ważną częścią procesu produkcji.

Marka podobnie myśli też o komunikacji z klientem. Sensoryczny pawilon Gatta Intymnie pokazany podczas tegorocznej edycji Łódź Design Festival to intymny świat kobiet, gdzie gaśnie światło, ważny jest dotyk, zapach i dźwięk.

- Marka Gatta jest już na tyle znana Polkom, że może sprzeciwić się stereotypom mówienia o kobietach i szufladkowaniu ich. Kobieta to istota silna, mądra i zmysłowa, i przez zmysły oraz emocje postanowiliśmy odpowiedzieć o marce tworząc z Jadzią Husarską-Sobiną, specjalny, wychodzący poza ramy tradycyjnego myślenia o komunikacji, pawilon sensualny – mówi Anna Gołębicka, pomysłodawczyni projektu, odpowiedzialna za strategię marki Gatta.

Pawilon zbudowano z 5. stref – miękkiego aksamitu, delikatnego jedwabiu, elastycznej lycry, zmysłowej koronki oraz ekspresyjnych kropek. W takiej intymnej atmosferze rodzą się zmysły i powstaje damska bielizna.

Dowodem na to, że Gatta tak właśnie myśli i tak tworzy jest najnowsza kolekcja FOLLOW ME, której inspiracją były pełne temperamentu i świadome swojej seksualności włoskie ikony stylu. Modele z kolekcji obfitują w sensualne koronki, delikatne prześwity, kropki oraz przeplatające się zdobienia w postaci jedwabnych tasiemek. Takie połączenie to najlepszy sposób na podkreślenie kobiecych kształtów przy jednoczesnym utrzymaniu komfortu i wygody, który jest niezwykle ważny dla współczesnych kobiet.

Źródło: Gatta

www.gatta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sklepzplakatami.pl od studia graficznego Graffidea
Blisko 1000 wyselekcjonowanych grafik oraz zdjęć dostępnych w kilku formatach do wyboru od A4 do B1, to propozycja platformy on-line www.sklepzplakatami.pl.
Lexmark dostosowuje i rozszerza swoją ofertę usług w chmurze
Lexmark rozszerza swoją ofertę usług w chmurze o nowe funkcje, dostosowując ją do dzisiejszych potrzeb swoich partnerów. Nowe funkcje pozwolą partnerom na wydajniejszą, jeszcze bardziej dokładną i bezpieczną obsługę klientów, poprzez zdalne monitorowanie urządzeń innych firm, drukowanie bezdotykowe oraz dostęp do bezpłatnego, rozszerzonego katalogu aplikacji...
„Taka sytuacja…” - Salatino w kampanii o byciu gotowym na każdą sytuację
Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu.
Zwycięzca Masterchefa promuje mistrzowskie gotowanie z Netto
We wrześniu br. wystartowała „Mistrzowska akcja w Netto”, nowy program lojalnościowy dla klientów znanego dyskontu. Poza możliwością zdobycia wysokiej jakości naczyń, jego uczestnicy mogą skorzystać z inspirujących porad kulinarnych oraz pomysłów na smaczne dania. Ich autorem jest Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat MasterChefa, który wystąpił w serii filmów...
Wyniki sprzedaży drukarek Epson dowodem na znaczenie zrównoważonego rozwoju
Wyniki sprzedaży drukarek atramentowych Epson w regionie EMEA za rok fiskalny 2019 (zakończony w marcu 2020) dowodzą, że coraz chętniej sięgamy po oszczędne technologie wspierające zrównoważony rozwój.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764