logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gatta na Łódź Design Festival

  PR 06.11.2017, przeczytano 420 razy
prof. Dominika Maison

Czy można pokazać markę odzieżową nie pokazując produktu? A potem złamać wszelkie stereotypy myślenia o kobiecie? Gatta po raz pierwszy zaprezentowała produkt nie pokazując go i opowiedziała o kobiecie zrywając ze stereotypem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gatta-na-lodz-design-festival,34371,artykul.html

We współczesnym świecie – marki, które nie rozumieją zmieniających się potrzeb konsumenta oraz produkty, które nie pozwalają doświadczać i nie wyzwalają emocji – przestają mieć znacznie.

- W wielu kategoriach zacierają się podziały na produkty kobiece i męskie, podobnie jak segmentacje wiekowe. Kobiety nie chcą małego samochodziku i różowej karty kredytowej, ale są otwarte na produkty, które wpływają na ich zmysły i emocje – powiedziała psycholog prof. Dominika Maison podczas panelu dyskusyjnego „O kobietach, psychologii i designie”, zorganizowanego przez markę Gatta w trakcie tegorocznej edycji Łódź Design Festival.

Z panelu wyłonił się nowy obraz kobiet, które dawno zerwały ze stereotypem słabej płci, ale wbrew pozorom nie mają zamiaru rezygnować ze swojej kobiecości i zmysłowości. Lubią swoją rodzinę i pracę. Nie chcą walczyć, ale lubią żyć, osiągać i doświadczać.

Gatta od lat tworzy dla takich kobiet. Produkty marki są funkcjonalne i komfortowe, ale nie tylko o to chodzi. Marka stara się, by konsument mógł jej doświadczyć w wielu wymiarach. Stąd na przykład produkty Gatta delikatnie pachną, a płukanie w specjalnym zmiękczającym płynie zapewniającym miły dotyk jest ważną częścią procesu produkcji.

Marka podobnie myśli też o komunikacji z klientem. Sensoryczny pawilon Gatta Intymnie pokazany podczas tegorocznej edycji Łódź Design Festival to intymny świat kobiet, gdzie gaśnie światło, ważny jest dotyk, zapach i dźwięk.

- Marka Gatta jest już na tyle znana Polkom, że może sprzeciwić się stereotypom mówienia o kobietach i szufladkowaniu ich. Kobieta to istota silna, mądra i zmysłowa, i przez zmysły oraz emocje postanowiliśmy odpowiedzieć o marce tworząc z Jadzią Husarską-Sobiną, specjalny, wychodzący poza ramy tradycyjnego myślenia o komunikacji, pawilon sensualny – mówi Anna Gołębicka, pomysłodawczyni projektu, odpowiedzialna za strategię marki Gatta.

Pawilon zbudowano z 5. stref – miękkiego aksamitu, delikatnego jedwabiu, elastycznej lycry, zmysłowej koronki oraz ekspresyjnych kropek. W takiej intymnej atmosferze rodzą się zmysły i powstaje damska bielizna.

Dowodem na to, że Gatta tak właśnie myśli i tak tworzy jest najnowsza kolekcja FOLLOW ME, której inspiracją były pełne temperamentu i świadome swojej seksualności włoskie ikony stylu. Modele z kolekcji obfitują w sensualne koronki, delikatne prześwity, kropki oraz przeplatające się zdobienia w postaci jedwabnych tasiemek. Takie połączenie to najlepszy sposób na podkreślenie kobiecych kształtów przy jednoczesnym utrzymaniu komfortu i wygody, który jest niezwykle ważny dla współczesnych kobiet.

Źródło: Gatta

www.gatta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak nowoczesna technologia Promo+ działa w tradycyjnym sklepie?
Trudno znaleźć drugi rynek europejski, na którym handel rozwija się tak dynamicznie jak w Polsce. Tylko w ciągu dwóch lat (2017-2019) branża spożywcza rosła o 4-5% rocznie. Jak wynika z raportu „Perspektywy poprawy konkurencyjności na rynku handlu detalicznego w Polsce” opracowanego przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, dyskonty i małe...
Marka Orzeszek w nowych opakowaniach
Nowe opakowania to wyjście naprzeciw rosnącemu trendowi on-the-go. Konsumenci są coraz bardziej mobilni, a będąc często w ruchu, oczekują większej trwałości opakowania i produktu. Firma Orzeszek zdecydowała się więc wprowadzić format opakowania typu flow-pack na produkty przekąskowe w małych opakowaniach, (tzw. impulsowe). Opakowania mają nowy design, który nawiązuje...
Moliera2.com – ponad 500 m2 niestandardowej reklamy digital w sercu Warszawy
W ubiegły piątek na fasadzie budynku Spektrum Tower przy Rondzie ONZ, sklep internetowy Moliera2.com wyświetlił niestandardowe życzenia Walentynkowe o powierzchni ponad 500 m2. Reklama wpisująca się w koncepcje real-time marketing przestawiała emotikony 3 par oraz Hasło „#MiloscUkrzydla”.
Panasonic, producent szerokiej gamy sprzętu elektronicznego – od AGD poprzez hi-fi i video po drobną elektronikę użytkową, poszukiwał rozwiązania, które pomoże w utrzymywaniu jakości sprzedaży prowadzonej w sieciach handlowych. Dla przedstawicieli realizujących procesy związane z merchandisingiem oraz audytami Panasonic wybrał system SFA / RSE eLeader Mobile...
Dimaq Day: możliwość poszerzenia kompetencji w obszarze digital marketingu
DIMAQ DAY to wydarzenie, podczas którego kompleksowo pokażemy najskuteczniejsze obecnie możliwości promocji online dla Twojej firmy. Podczas dwunastu praktycznych wystąpień dowiesz się m.in. jak tworzyć kreatywny content w kanałach social media, jak planować skuteczne kampanie digitalowe, a także na czym polega programmatic i automatyzacja w SEM. Konferencja odbędzie się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764