logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gatta w Szkole uwodzenia

  PR 27.09.2016, przeczytano 670 razy
ilustracjastrzałka

Gatta od lat patronuje kobiecym filmom. Tym razem marka poszła o krok dalej. Została partnerem wyjątkowej polskiej produkcji filmowej, która już w październiku trafi do kin.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gatta-w-szkole-uwodzenia,30048,artykul.html

Chodzi o komedię o mężczyznach nie tylko dla kobiet, czyli „Szkołę uwodzenia Czesława M.”. Gatta poprzez ten film przypomina kobietom, że mężczyźni są w stanie robić naprawdę dziwne rzeczy, by zdobyć ich uwagę oraz pokazuje, że prawdziwy mężczyzna nie boi się salonów z damską bielizną i wie nawet, co to „20 DEN”. A wszystko to za sprawą głównego bohatera, którego gra debiutujący na wielkim ekranie Czesław Mozil.

Zobacz co wyprawiają mężczyźni, żeby zdobyć kobietę
„Szkoła uwodzenia Czesława M.” to ciepła i optymistyczna historia o poszukiwaniu szczęścia i własnej drogi. To komedia o zaskakujących konsekwencjach życiowych wyborów, w której główną rolę gra znany i lubiany muzyk – Czesław Mozil. W filmie wciela się w samego siebie. Porzuca życie warszawskiego celebryty, przypadkiem trafia do Świnoujścia. Tam poznaje Adama i Zygmunta, byłych stoczniowców, którzy próbują rozkręcić własny biznes – pierwszą szkołę uwodzenia dla mężczyzn w północno-wschodniej Polsce. I aby się to udało, potrzebują kogoś z twarzą, kogoś, kogo kochają kobiety, kto wprowadzi ich do damskiego świata, kto dużo wie o salonach z damską bielizną, czarującego Czesława M.

Mężczyzna XXI wieku zna się nie tylko na samochodach i sporcie. On zna się też na damskiej bieliźnie. Prostym testem męskiej dojrzałości jest odwaga odwiedzania i zachowanie w salonie z damską bielizną. Film ‘Szkoła uwodzenia Czesława M.’ właśnie o tym opowiada. – mówi Małgorzata Barton odpowiedzialna za markę Gatta.

Salon Gatta w roli głównej

Współpraca pomiędzy producentem filmu a marką Gatta jest wielopłaszczyznowa. Najważniejszym jej punktem jest product placement, zrealizowany w salonie Gatty w Galerii Mokotów w Warszawie, w którym między innymi główny bohater gra na akordeonie, stojąc na sklepowej witrynie Gatta. Scena ta została wykorzystana w oficjalnym trailerze filmu.

W ramach współpracy z producentem i dystrybutorem filmu, poza product placementem, przewidziane są także inne aktywności realizowane zarówno w salonach Gatta w całej Polsce, jak i w naszych kanałach social media. Chcemy razem z twórcami filmu po raz kolejny z przymrużeniem oka spojrzeć na odwieczny problem próby zrozumienia kobiet przez mężczyzn – mówi Małgorzata Barton.

Film „Szkoła uwodzenia Czesława M.” trafi do kin już 21 października.

Źródło: Gatta

www.gatta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764