logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gatta z nowym konceptem salonu w centrum handlowym Atrium Promenada

  PR 17.04.2023, przeczytano 1096 razy
ilustracjastrzałka

Gatta otworzyła salon w nowej części centrum handlowego Promenada w Warszawie. Położona na poziomie +1 przestrzeń to najnowszy koncept marki zaprojektowany w oparciu o światowe trendy. Szeroki asortyment produktów oraz ich dostępność tworzą przyjazne miejsce dla Klientek. Sama ekspozycja - manekiny to majstersztyk na najwyższym, globalnym poziomie.    


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gatta-z-nowym-konceptem-salonu-w-centrum-handlowym-atrium-promenada,399641,artykul.html

Nowe miejsce stworzone przez Gatta utrzymane jest w jasnej, minimalistycznej, ale bardzo kobiecej stylistyce dzięki czemu w wyjątkowy sposób wyeksponowana jest nowa kolekcja firmy. Ta przestrzeń została dopasowana do oczekiwań i potrzeb wszystkich kobiet. Znajdziemy w niej rajstopy i pończochy, bieliznę na co dzień oraz intymną, odzież seamlessową, a także sportową.

– Uruchomiliśmy salon w nowej części Atrium Promenada, aby być wszędzie tam, gdzie oczekują tego nasze klientki. Cieszymy się, że możemy rozwijać naszą sieć sprzedażową w Warszawie, prezentując nową ofertę dopasowaną do oczekiwań kobiet - tłumaczy Małgorzata Barton, Marketing Manager marki Gatta. Dodaje: - Chcemy być ekspertem i innowatorem we wszystkich kategoriach „blisko ciała”, dlatego nieustannie się zmieniamy, tworząc wyjątkową, a także utrzymaną w światowych trendach kobiecą przestrzeń również w naszych salonach.

ilustracjastrzałka

Salon Gatta w nowym wydaniu to efekt zmian związanych z nową strategię biznesową i marketingową firmy. Jej ważnym elementem jest nowe logo, które zawisło nad salonem marki w Atrium Promenada. Proces rebrandingu firmy zaplanowany jest na najbliższe dwa lata.

ilustracjastrzałka

Źródło: GATTA

www.gatta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764