Gatta otworzyła salon w nowej części centrum handlowego Promenada w Warszawie. Położona na poziomie +1 przestrzeń to najnowszy koncept marki zaprojektowany w oparciu o światowe trendy. Szeroki asortyment produktów oraz ich dostępność tworzą przyjazne miejsce dla Klientek. Sama ekspozycja - manekiny to majstersztyk na najwyższym, globalnym poziomie.
Nowe miejsce stworzone przez Gatta utrzymane jest w jasnej, minimalistycznej, ale bardzo kobiecej stylistyce dzięki czemu w wyjątkowy sposób wyeksponowana jest nowa kolekcja firmy. Ta przestrzeń została dopasowana do oczekiwań i potrzeb wszystkich kobiet. Znajdziemy w niej rajstopy i pończochy, bieliznę na co dzień oraz intymną, odzież seamlessową, a także sportową.
– Uruchomiliśmy salon w nowej części Atrium Promenada, aby być wszędzie tam, gdzie oczekują tego nasze klientki. Cieszymy się, że możemy rozwijać naszą sieć sprzedażową w Warszawie, prezentując nową ofertę dopasowaną do oczekiwań kobiet - tłumaczy Małgorzata Barton, Marketing Manager marki Gatta. Dodaje: - Chcemy być ekspertem i innowatorem we wszystkich kategoriach „blisko ciała”, dlatego nieustannie się zmieniamy, tworząc wyjątkową, a także utrzymaną w światowych trendach kobiecą przestrzeń również w naszych salonach.
Salon Gatta w nowym wydaniu to efekt zmian związanych z nową strategię biznesową i marketingową firmy. Jej ważnym elementem jest nowe logo, które zawisło nad salonem marki w Atrium Promenada. Proces rebrandingu firmy zaplanowany jest na najbliższe dwa lata.
Źródło: GATTA