logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gawroński & Partners partnerem merytorycznym Rady Reklamy

  PR 10.07.2020, przeczytano 634 razy
ilustracja
Mec. Maciej Gawroński

Miło nam poinformować Państwa, że Kancelaria Gawroński & Partners S.K.A. została partnerem merytorycznym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Wierzymy, że nasza współpraca będzie miała duży wpływ na dynamiczny rozwój naszej organizacji,  zwłaszcza w obszarze działania Komisji Etyki Reklamy. Liczymy też bardzo na doświadczenie kancelarii we wdrażaniu rozwiązań wykorzystujących nowe technologie w codziennej pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gawronski-and-partners-partnerem-merytorycznym-rady-reklamy,387730,artykul.html

Mec. Maciej Gawroński, partner zarządzający Gawroński & Partners S.K.A. powiedział: - Cieszymy się, że możemy wspierać tak renomowaną organizację jaką jest Rada Reklamy. Rada Reklamy, Kodeks Etyki Reklamy i działalność Komisji Etyki Reklamy to dobry przykład samoregulacji sektora prywatnego i dbałości o standardy w branży reklamowej. Chcemy wnieść swój wkład w to dzieło.

Jednymi z pierwszych tematów, którymi zajmą się Rada Reklamy i kancelaria Gawroński & Partners będą kwestie z zakresu doradztwa w sprawach dotyczących trudnych skarg konsumenckich oraz lepszego dostosowania procedur KER do bieżących wyzwań na rynku.

- Nawiązanie partnerstwa z kancelarią Gawroński & Partners witamy z zadowoleniem. To kancelaria znana z doskonałego doradztwa w sprawach technologii, mediów, telekomunikacji, Internetu i RODO. Te wszystkie zagadnienia, a także sprawy związane z działalnością Komisji Etyki Reklamy są kluczowe dla działalności Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Liczymy tu na silne wsparcie - powiedział Piotr Kwiecień,  dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Źródło: Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy

www.radareklamy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764