logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gawroński & Partners partnerem merytorycznym Rady Reklamy

  PR 10.07.2020, przeczytano 785 razy
ilustracja
Mec. Maciej Gawroński

Miło nam poinformować Państwa, że Kancelaria Gawroński & Partners S.K.A. została partnerem merytorycznym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Wierzymy, że nasza współpraca będzie miała duży wpływ na dynamiczny rozwój naszej organizacji,  zwłaszcza w obszarze działania Komisji Etyki Reklamy. Liczymy też bardzo na doświadczenie kancelarii we wdrażaniu rozwiązań wykorzystujących nowe technologie w codziennej pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gawronski-and-partners-partnerem-merytorycznym-rady-reklamy,387730,artykul.html

Mec. Maciej Gawroński, partner zarządzający Gawroński & Partners S.K.A. powiedział: - Cieszymy się, że możemy wspierać tak renomowaną organizację jaką jest Rada Reklamy. Rada Reklamy, Kodeks Etyki Reklamy i działalność Komisji Etyki Reklamy to dobry przykład samoregulacji sektora prywatnego i dbałości o standardy w branży reklamowej. Chcemy wnieść swój wkład w to dzieło.

Jednymi z pierwszych tematów, którymi zajmą się Rada Reklamy i kancelaria Gawroński & Partners będą kwestie z zakresu doradztwa w sprawach dotyczących trudnych skarg konsumenckich oraz lepszego dostosowania procedur KER do bieżących wyzwań na rynku.

- Nawiązanie partnerstwa z kancelarią Gawroński & Partners witamy z zadowoleniem. To kancelaria znana z doskonałego doradztwa w sprawach technologii, mediów, telekomunikacji, Internetu i RODO. Te wszystkie zagadnienia, a także sprawy związane z działalnością Komisji Etyki Reklamy są kluczowe dla działalności Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Liczymy tu na silne wsparcie - powiedział Piotr Kwiecień,  dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Źródło: Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy

www.radareklamy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764