logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gawroński & Partners partnerem merytorycznym Rady Reklamy

  PR 10.07.2020, przeczytano 423 razy
ilustracja
Mec. Maciej Gawroński

Miło nam poinformować Państwa, że Kancelaria Gawroński & Partners S.K.A. została partnerem merytorycznym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Wierzymy, że nasza współpraca będzie miała duży wpływ na dynamiczny rozwój naszej organizacji,  zwłaszcza w obszarze działania Komisji Etyki Reklamy. Liczymy też bardzo na doświadczenie kancelarii we wdrażaniu rozwiązań wykorzystujących nowe technologie w codziennej pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gawronski-and-partners-partnerem-merytorycznym-rady-reklamy,387730,artykul.html

Mec. Maciej Gawroński, partner zarządzający Gawroński & Partners S.K.A. powiedział: - Cieszymy się, że możemy wspierać tak renomowaną organizację jaką jest Rada Reklamy. Rada Reklamy, Kodeks Etyki Reklamy i działalność Komisji Etyki Reklamy to dobry przykład samoregulacji sektora prywatnego i dbałości o standardy w branży reklamowej. Chcemy wnieść swój wkład w to dzieło.

Jednymi z pierwszych tematów, którymi zajmą się Rada Reklamy i kancelaria Gawroński & Partners będą kwestie z zakresu doradztwa w sprawach dotyczących trudnych skarg konsumenckich oraz lepszego dostosowania procedur KER do bieżących wyzwań na rynku.

- Nawiązanie partnerstwa z kancelarią Gawroński & Partners witamy z zadowoleniem. To kancelaria znana z doskonałego doradztwa w sprawach technologii, mediów, telekomunikacji, Internetu i RODO. Te wszystkie zagadnienia, a także sprawy związane z działalnością Komisji Etyki Reklamy są kluczowe dla działalności Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Liczymy tu na silne wsparcie - powiedział Piotr Kwiecień,  dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Źródło: Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy

www.radareklamy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Barbary Jastrzębskiej w Walk PR
Barbara Jastrzębska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Walk PR.
Trwa rejestracja zwiedzających na Remaextra 2021
Trwa rejestracja zwiedzających na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra 2021. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day
Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Nowym klientem agencji została Symfonia, jeden z największych w Polsce producentów oprogramowania ERP. SEC Newgate CEE całościowo odpowiada za działania marketingowe oraz Public Relations w ramach kampanii wsparcia cyfryzacji polskiego sektora MŚP „Optymizacja”.
Co mają ze sobą wspólnego: człowiek wybierający niestandardowe rozwiązania, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? To cechy zbieżne z umiejętnościami specjalistów Santander Bank Polska. Nowa kampania pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje firma i jakich pracowników poszukuje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764