logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza i Toyota z 15. wspólną akcją na Dzień Dziecka

  PR 29.05.2020, przeczytano 215 razy

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz publikacje poświęcone mukowiscydozie ukazujące się w serwisach Wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-i-toyota-z-15.-wspolna-akcja-na-dzien-dziecka,387228,artykul.html

W 2020 r. w ramach wyjątkowej akcji na Dzień Dziecka "Gazeta Wyborcza" i Toyota, dzięki niestandardowej reklamie opublikowanej 1 czerwca br. na łamach dziennika, wesprą Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą. To najstarsza i największa w Polsce organizacja, która działa na rzecz chorych na mukowiscydozę. Towarzystwo zostało powołane w 1987 r. z inicjatywy zwykłych osób, które codziennie wspólnie walczą o zdrowie i życie chorych na mukowiscydozę: lekarzy i rodziców chorych dzieci. Misją Towarzystwa jest wsparcie chorych na mukowiscydozę i ich rodzin w walce o godne i jak najdłuższe życie.

O tym, na co zostaną przeznaczone środki od Toyota Motor Poland i "Gazety Wyborczej”, mówi Magdalena Czerwińska-Wyraz, wiceprezeska Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w rozmowie z Marią Bielicką - Życie z mukowiscydozą to każdy dzień na bombie zegarowej.

Oprócz tego "Gazeta Wyborcza" na swoich cyfrowych łamach przybliża internautom tematykę mukowiscydozy. Do tej pory ukazały się już 3 publikacje na ten temat - m.in. Choroba, która zmienia wszystko. Jak pomóc chorym na mukowiscydozę, a kolejne zaplanowane są na najbliższe dni. Czytelnicy znajdą je nie tylko na Wyborcza.pl, ale też m.in. na Wysokieobcasy.pl.

W ubiegłych latach środki zebrane w ramach akcji "Gazety Wyborczej" i Toyota Motor Poland pomogły dzieciom, którymi opiekują się m.in. Stowarzyszenie „Łódzkie hospicjum dla dzieci – Łupkowa”, Fundacja "Pomóż Im" na rzecz Dzieci z Chorobami Nowotworowymi i Hospicjum dla Dzieci z Białegostoku, Stowarzyszenie Chorych na Mukopolisacharydozę i Choroby Rzadkie z Głoskowa, Bieszczadzkie Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej "Promyk Nadziei", Fundacja "Niesiemy Nadzieję" z Poznania oraz Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej w Lublinie.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam
Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od...
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji
Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.
Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764