logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza i Toyota z 15. wspólną akcją na Dzień Dziecka

  PR 29.05.2020, przeczytano 463 razy

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz publikacje poświęcone mukowiscydozie ukazujące się w serwisach Wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-i-toyota-z-15.-wspolna-akcja-na-dzien-dziecka,387228,artykul.html

W 2020 r. w ramach wyjątkowej akcji na Dzień Dziecka "Gazeta Wyborcza" i Toyota, dzięki niestandardowej reklamie opublikowanej 1 czerwca br. na łamach dziennika, wesprą Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą. To najstarsza i największa w Polsce organizacja, która działa na rzecz chorych na mukowiscydozę. Towarzystwo zostało powołane w 1987 r. z inicjatywy zwykłych osób, które codziennie wspólnie walczą o zdrowie i życie chorych na mukowiscydozę: lekarzy i rodziców chorych dzieci. Misją Towarzystwa jest wsparcie chorych na mukowiscydozę i ich rodzin w walce o godne i jak najdłuższe życie.

O tym, na co zostaną przeznaczone środki od Toyota Motor Poland i "Gazety Wyborczej”, mówi Magdalena Czerwińska-Wyraz, wiceprezeska Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w rozmowie z Marią Bielicką - Życie z mukowiscydozą to każdy dzień na bombie zegarowej.

Oprócz tego "Gazeta Wyborcza" na swoich cyfrowych łamach przybliża internautom tematykę mukowiscydozy. Do tej pory ukazały się już 3 publikacje na ten temat - m.in. Choroba, która zmienia wszystko. Jak pomóc chorym na mukowiscydozę, a kolejne zaplanowane są na najbliższe dni. Czytelnicy znajdą je nie tylko na Wyborcza.pl, ale też m.in. na Wysokieobcasy.pl.

W ubiegłych latach środki zebrane w ramach akcji "Gazety Wyborczej" i Toyota Motor Poland pomogły dzieciom, którymi opiekują się m.in. Stowarzyszenie „Łódzkie hospicjum dla dzieci – Łupkowa”, Fundacja "Pomóż Im" na rzecz Dzieci z Chorobami Nowotworowymi i Hospicjum dla Dzieci z Białegostoku, Stowarzyszenie Chorych na Mukopolisacharydozę i Choroby Rzadkie z Głoskowa, Bieszczadzkie Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej "Promyk Nadziei", Fundacja "Niesiemy Nadzieję" z Poznania oraz Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej w Lublinie.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764