logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza i Wysokie Obcasy promują aktywność ruchową dzieci

  PR 23.05.2024, przeczytano 490 razy
ilustracjastrzałka

Redakcje “Gazety Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” postanowiły w 2024 r. – roku Igrzysk olimpijskich – podjąć wyzwanie rozbudzenia w dzieciach miłości do ruchu, inicjując akcję edukacyjną “PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci”. W ramach projektu powstanie cykl eksperckich artykułów, podcasty i krótkie materiały wideo. Sponsorem akcji jest firma Toyota Central Europe.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-i-wysokie-obcasy-promuja-aktywnosc-ruchowa-dzieci,404339,artykul.html

Jak pokazują badania nawet w szkołach sportowych kompetencje ruchowe aż 75% uczennic i uczniów są niewystarczające. Jeszcze bardziej alarmujące są dane dotyczące wszystkich polskich uczniów i uczennic – 94% z nich ma niski poziom kompetencji ruchowych, taki sam odsetek dzieci z klas 1-3 nie umie prawidłowo rzucić ani chwycić piłki – wynika z raportu "WF z AWF: Aktywny dzisiaj dla zdrowia w przyszłości".  

Redakcje “Gazety Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” w ramach akcji “PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci” postawiły sobie za cel uświadamianie rodzicom i opiekunom, że poprzez ruch kształtują nie tylko zdrowe nawyki i postawy, ale też uczą dzieci odporności na porażki i kryzysy, a wielką zmianę najlepiej przeprowadzać metodą małych kroków. Najważniejsze, by dzieci czerpały z ruchu radość, budowały relacje i poczucie przynależności.  

Akcja wychodzi naprzeciw zainteresowaniom czytelników i użytkowników “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów”, wśród których amatorskim uprawianiem sportu interesuje się 2,2 mln osób, a rodzicielstwem – 2 mln (AI 178)*.  

Przez najbliższe tygodnie na łamach “Gazety Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” oraz serwisów internetowych Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl redakcje wraz z ekspertkami i ekspertami będą rozmawiać o psychologii i psychomotoryce, zdrowiu fizycznym i psychicznym dzieci, a także roli badan genetycznych w określaniu sportowych predyspozycji dziecka.   

W sobotę, 1 czerwca w “Wysokich Obcasach” ukaże się rozmowa z Moniką Pyrek, byłą polską lekkoatletką i prezeską fundacji promującej sportową pasję wśród dzieci i ich opiekunów. Monika Pyrek będzie też bohaterką okładki magazynu. Tego samego dnia w “Gazecie Wyborczej” zostaną opublikowane życzenia z okazji Dnia Dziecka, które będą jednocześnie niestandardową reklamą marki Toyota, natomiast dzień wcześniej “Wyborcza” zostanie wydana w specjalnym obłożeniu.  

Kampania “PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci” potrwa do połowy lipca i obejmie eksperckie artykuły, podcasty i materiały wideo. Sponsorem akcji jest firma Toyota Central Europe. Wszystkie informacje można znaleźć na stronie projektu - wyborcza.pl/7,154903,30991014,zaraz-sie-sportem-takze-po-pandemii-alarm-w-sprawie-sprawnosci.html

W ramach kampanii wsparcie finansowe na fundusze stypendialne związane ze sportowym rozwojem dzieci i młodzieży otrzyma Fundacja Moniki Pyrek.  

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multikino Ursynów zamyka się w sierpniu
Warszawiacy mają ostatnią szansę, by cieszyć się najnowszymi hitami filmowymi oraz wyjątkowymi projektami specjalnymi w Multikinie Ursynów. Multipleks zakończy działalność 18 sierpnia tego roku, ale nie odchodzi bez echa – w ostatni weekend swojej działalności obiecuje niezapomniane atrakcje dla kinomanów.
Niebiesko wszędzie: kampania towarzysząca debiutowi platformy Max
Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży...
Sport.pl z projektem premium na Euro 2024
Z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej redakcja Sport.pl rozpoczęła nowy projekt dla kibiców zainteresowanych jakościowymi treściami sportowymi – Magazyn.Sport.pl na Euro. Na autorskiej stronie będzie można znaleźć pogłębione teksty eksperckie ukazujące ciekawe tematy związane z piłką nożną i historyczne oraz zaskakujące case studies. Dodatkowo, z okazji...
Dziesięciu twórców internetowych dołączyło do agencji Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych. Są wśród nich m.in. Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), duet PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (258 tys. obserwujących na Instagramie).
Employee TV – z myślą o komunikacji wewnętrznej
Jak ważny jest dialog pomiędzy pracownikiem a pracodawcą? Jak dużym wyzwaniem jest skuteczne dotarcie z komunikatem w tradycyjnej formie? W efektywnej komunikacji wewnętrznej liczy się autentyczność, szacunek, zaangażowanie, ciekawy format i ludzka twarz biznesu. Dlatego agencja 24/7Communication stworzyła nowe narzędzie – Employee...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764