logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza i Wysokie Obcasy promują aktywność ruchową dzieci

  PR 23.05.2024, przeczytano 811 razy
ilustracjastrzałka

Redakcje “Gazety Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” postanowiły w 2024 r. – roku Igrzysk olimpijskich – podjąć wyzwanie rozbudzenia w dzieciach miłości do ruchu, inicjując akcję edukacyjną “PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci”. W ramach projektu powstanie cykl eksperckich artykułów, podcasty i krótkie materiały wideo. Sponsorem akcji jest firma Toyota Central Europe.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-i-wysokie-obcasy-promuja-aktywnosc-ruchowa-dzieci,404339,artykul.html

Jak pokazują badania nawet w szkołach sportowych kompetencje ruchowe aż 75% uczennic i uczniów są niewystarczające. Jeszcze bardziej alarmujące są dane dotyczące wszystkich polskich uczniów i uczennic – 94% z nich ma niski poziom kompetencji ruchowych, taki sam odsetek dzieci z klas 1-3 nie umie prawidłowo rzucić ani chwycić piłki – wynika z raportu "WF z AWF: Aktywny dzisiaj dla zdrowia w przyszłości".  

Redakcje “Gazety Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” w ramach akcji “PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci” postawiły sobie za cel uświadamianie rodzicom i opiekunom, że poprzez ruch kształtują nie tylko zdrowe nawyki i postawy, ale też uczą dzieci odporności na porażki i kryzysy, a wielką zmianę najlepiej przeprowadzać metodą małych kroków. Najważniejsze, by dzieci czerpały z ruchu radość, budowały relacje i poczucie przynależności.  

Akcja wychodzi naprzeciw zainteresowaniom czytelników i użytkowników “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów”, wśród których amatorskim uprawianiem sportu interesuje się 2,2 mln osób, a rodzicielstwem – 2 mln (AI 178)*.  

Przez najbliższe tygodnie na łamach “Gazety Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” oraz serwisów internetowych Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl redakcje wraz z ekspertkami i ekspertami będą rozmawiać o psychologii i psychomotoryce, zdrowiu fizycznym i psychicznym dzieci, a także roli badan genetycznych w określaniu sportowych predyspozycji dziecka.   

W sobotę, 1 czerwca w “Wysokich Obcasach” ukaże się rozmowa z Moniką Pyrek, byłą polską lekkoatletką i prezeską fundacji promującej sportową pasję wśród dzieci i ich opiekunów. Monika Pyrek będzie też bohaterką okładki magazynu. Tego samego dnia w “Gazecie Wyborczej” zostaną opublikowane życzenia z okazji Dnia Dziecka, które będą jednocześnie niestandardową reklamą marki Toyota, natomiast dzień wcześniej “Wyborcza” zostanie wydana w specjalnym obłożeniu.  

Kampania “PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci” potrwa do połowy lipca i obejmie eksperckie artykuły, podcasty i materiały wideo. Sponsorem akcji jest firma Toyota Central Europe. Wszystkie informacje można znaleźć na stronie projektu - wyborcza.pl/7,154903,30991014,zaraz-sie-sportem-takze-po-pandemii-alarm-w-sprawie-sprawnosci.html

W ramach kampanii wsparcie finansowe na fundusze stypendialne związane ze sportowym rozwojem dzieci i młodzieży otrzyma Fundacja Moniki Pyrek.  

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wielkanoc i majówka 2025 w badaniu Mediapanel
Okres Wielkanocy i majówki 2025 pokazał, jak bardzo internauci polegają na sieci przy planowaniu wyjazdów. Wyniki badania Mediapanel, prowadzonego przez PBI i Gemius, za okres 1 kwietnia – 4 maja br., ujawniają duże wzrosty liczby użytkowników w serwisach turystycznych i pogodowych w ważnych momentach przedświątecznych i podczas długiego weekendu majowego (w tym roku przypadł on...
Fakt i Onet Audio z serialem audio „Royalsi”
Fakt i Onet Audio prezentują nowy serial audio "Royalsi" autorstwa Mai Mościckiej, dziennikarki Faktu, odsłaniający burzliwe kulisy związku króla Karola III i królowej Kamili. Premierze serialu towarzyszy kreatywny spektakl online z udziałem popularnej grupy satyrycznej Facecje, który można śledzić od 9 maja na stronie royalsi.pl oraz na platformie...
Rzeczpospolita Nauka – kwartalnik popularnonaukowy
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynującą podróż po świecie współczesnej nauki. Każdy numer kwartalnika poświęcony będzie najnowszym odkryciom i badaniom w dziedzinach takich jak nauki przyrodnicze, medycyna, antropologia, archeologia oraz technologie, ze...
Marek Rudziński wraca do Telewizji Polskiej
Marek Rudziński ponownie został dziennikarzem redakcji sportowej Telewizji Polskiej. Jeden z najbardziej doświadczonych i zasłużonych polskich komentatorów wraca do TVP Sport po ośmiu latach. Pierwsze zawody skomentuje już w najbliższy weekend.
Polska Press Grupa rozpoczęła współpracę z Vatican News
Polska Press Grupa rozpoczęła współpracę z Sekcją Polską Vatican News. Za pośrednictwem swoich serwisów regionalnych na bieżąco informuje internautów i czytelników o wydarzeniach związanych ze śmiercią papieża Franciszka oraz nadchodzących zmianach w Watykanie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764