logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza i Wysokie Obcasy w akcji #Zadzwondodziadkow

  PR 10.04.2020, przeczytano 974 razy
ilustracjastrzałka

10 kwietnia br., „Gazeta Wyborcza” oraz „Wysokie Obcasy” razem z agencjami Publicon i GetHero oraz serwisem Wykop.pl rozpoczęły specjalną akcję #ZadzwonDoDziadkow – kampanię zachęcającą młode osoby do kontaktu z seniorami, którzy z powodu epidemii spędzą nadchodzące święta Wielkanocne w samotności. W inicjatywę może włączyć się każdy, publikując w swoich mediach społecznościowych materiały namawiające do kontaktu z osobą starszą. Akcja potrwa do jutra, 11 kwietnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-i-wysokie-obcasy-w-akcji--zadzwondodziadkow,386530,artykul.html

Z powodu koronawirusa dla wielu z nas najbliższe święta Wielkanocne będą pierwszymi, których nie spędzimy w rodzinnym gronie. Seniorzy, nasi Dziadkowie, w tym szczególnym czasie samotność i przymusową alienację, mogą odczuć szczególnie dotkliwie. Z troski o nich, redakcje „Gazety Wyborczej” oraz „Wysokich Obcasów” razem z agencjami Publicon i GetHero oraz serwisem Wykop.pl tuż przed świętami  ruszają z kampanią #ZadzwonDoDziadkow.  

Organizatorzy, poprzez zaangażowanie influencerów, liderów opinii oraz aktywistów chcą zachęcić młode osoby do wsparcia osób starszych, szczególnie w okresie nadchodzących świąt Wielkanocnych. Choć w wyniku panującej pandemii nie możemy się z nimi spotkać, to możemy przynajmniej zadzwonić  - ten gest wiele znaczy. Warto wykazać zainteresowanie, spytać czy nie potrzebują produktów pierwszej potrzeby - zakupów spożywczych i leków czy przypomnieć o zasadach  ochrony przed koronawirusem.

Od dziś, 10 kwietnia br. do jutra 11 kwietnia br. w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społeczniościowych wszystkich organizatorów,  na bieżąco będą ukazywać się specjalne teksty oraz wideo dotyczące kampanii.

Aby wziąć udział w akcji wystarczy do soboty, 11 kwietnia br., nagrać krótkie wideo, które zachęci do kontaktu z osobami starszymi w czasie Świąt Wielkanocnych, a następnie nagranie to opublikować w swoich social mediach (Facebooku Instagramie, TikTok) z hasztagiem #ZadzwonDoDziadkow. Najlepsze filmiki będą publikowane na Wyborcza.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764