logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza i Wysokie Obcasy w akcji #Zadzwondodziadkow

  PR 10.04.2020, przeczytano 750 razy
ilustracjastrzałka

10 kwietnia br., „Gazeta Wyborcza” oraz „Wysokie Obcasy” razem z agencjami Publicon i GetHero oraz serwisem Wykop.pl rozpoczęły specjalną akcję #ZadzwonDoDziadkow – kampanię zachęcającą młode osoby do kontaktu z seniorami, którzy z powodu epidemii spędzą nadchodzące święta Wielkanocne w samotności. W inicjatywę może włączyć się każdy, publikując w swoich mediach społecznościowych materiały namawiające do kontaktu z osobą starszą. Akcja potrwa do jutra, 11 kwietnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-i-wysokie-obcasy-w-akcji--zadzwondodziadkow,386530,artykul.html

Z powodu koronawirusa dla wielu z nas najbliższe święta Wielkanocne będą pierwszymi, których nie spędzimy w rodzinnym gronie. Seniorzy, nasi Dziadkowie, w tym szczególnym czasie samotność i przymusową alienację, mogą odczuć szczególnie dotkliwie. Z troski o nich, redakcje „Gazety Wyborczej” oraz „Wysokich Obcasów” razem z agencjami Publicon i GetHero oraz serwisem Wykop.pl tuż przed świętami  ruszają z kampanią #ZadzwonDoDziadkow.  

Organizatorzy, poprzez zaangażowanie influencerów, liderów opinii oraz aktywistów chcą zachęcić młode osoby do wsparcia osób starszych, szczególnie w okresie nadchodzących świąt Wielkanocnych. Choć w wyniku panującej pandemii nie możemy się z nimi spotkać, to możemy przynajmniej zadzwonić  - ten gest wiele znaczy. Warto wykazać zainteresowanie, spytać czy nie potrzebują produktów pierwszej potrzeby - zakupów spożywczych i leków czy przypomnieć o zasadach  ochrony przed koronawirusem.

Od dziś, 10 kwietnia br. do jutra 11 kwietnia br. w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społeczniościowych wszystkich organizatorów,  na bieżąco będą ukazywać się specjalne teksty oraz wideo dotyczące kampanii.

Aby wziąć udział w akcji wystarczy do soboty, 11 kwietnia br., nagrać krótkie wideo, które zachęci do kontaktu z osobami starszymi w czasie Świąt Wielkanocnych, a następnie nagranie to opublikować w swoich social mediach (Facebooku Instagramie, TikTok) z hasztagiem #ZadzwonDoDziadkow. Najlepsze filmiki będą publikowane na Wyborcza.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na...
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej Newsme.pl
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy...
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako...
Treści i reklamy audio zyskują na znaczeniu
W ubiegłym roku wydatki na reklamę poza internetem wzrosły jedynie w radiu, które mimo pandemii obroniło swoją pozycję. W I półroczu ub.r. codziennie włączało je ponad 69 proc. Polaków, czyli ok. 21 mln osób. Pandemia przyspieszyła także rozwój podcastów i muzycznych serwisów streamingowych, dzięki czemu zarówno treści, jak...
Agencja reklamowa X-MediaGroup dołączyła do programu Allegro Ads Partner, stając się tym samym jednym z certyfikowanych Partnerów największej polskiej platformy e-commerce. Dla firmy stanowi to doskonałą okazję do pozyskania nowych potencjalnych klientów, których nie brakuje wśród ponad 100 tys. w pełni profesjonalnych sprzedawców i marek...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764