W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lutym pierwsze miejsce ponownie zajęła Gazeta Wyborcza – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portale Wirtualna Polska oraz Onet.pl. Gazeta Wyborcza pierwszą pozycję wciąż zawdzięcza publikacji „Taśm Kaczyńskiego”. Znaczna ilość wszystkich cytowań Gazety Wyborczej dotyczyła echa po tej publikacji.
Prasa
Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych otwiera dziennik „Gazeta Wyborcza”, wyprzedzając „Rzeczpospolitą” i „Super Express”.
Najczęściej cytowanym tygodnikiem były „Sieci”. Drugie miejsce na podium zajął tygodnik „Do Rzeczy”, a trzecie – „Newsweek”.
„Forbes” znalazł się na pierwszym miejscu wśród w miesięczników. Drugie i trzecie miejsce należy kolejno do miesięczników „Perspektywy” oraz „Press”.
Telewizja
TVN zajął pierwszą pozycję w rankingu. Na kolejnych miejscach uplasowały się TVN24 oraz TVP INFO.
Radio
RMF FM, zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła PR1 oraz Radio ZET.
Portale internetowe
Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Wirtualna Polska. Kolejną pozycję zajął Onet.pl oraz wpolityce.pl.
Media ekonomiczne
„Dziennik Gazeta Prawna” znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce. Drugie miejsce należy do „Pulsu Biznesu”, trzecie – do „Bankier.pl”
Media regionalne
Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu uplasował się Radio Gdańsk.
Źródło: Instytut Monitorowania Mediów