logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Gazeta Wyborcza najczęściej cytowanym medium w lutym 2019

  PR 15.03.2019, przeczytano 1474 razy
ilustracjastrzałka

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lutym pierwsze miejsce ponownie zajęła  Gazeta Wyborcza  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portale Wirtualna Polska oraz Onet.pl. Gazeta Wyborcza pierwszą pozycję wciąż zawdzięcza publikacji „Taśm Kaczyńskiego”. Znaczna ilość wszystkich cytowań Gazety Wyborczej dotyczyła echa po tej publikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-najczesciej-cytowanym-medium-w-lutym-2019,381656,artykul.html

Prasa

Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych otwiera dziennik „Gazeta Wyborcza”, wyprzedzając  „Rzeczpospolitą” i „Super Express”.

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym tygodnikiem były „Sieci”. Drugie miejsce na podium zajął tygodnik „Do Rzeczy”, a trzecie – „Newsweek”.

ilustracjastrzałka

„Forbes” znalazł się na pierwszym miejscu wśród w miesięczników. Drugie i trzecie miejsce należy kolejno do miesięczników „Perspektywy” oraz „Press”.

ilustracjastrzałka

Telewizja

TVN zajął pierwszą pozycję w rankingu. Na kolejnych miejscach uplasowały się TVN24 oraz TVP INFO.

ilustracjastrzałka

Radio

RMF FM, zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła PR1 oraz Radio ZET.

ilustracjastrzałka

Portale internetowe

Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Wirtualna Polska. Kolejną pozycję zajął Onet.pl oraz wpolityce.pl.

ilustracjastrzałka

Media ekonomiczne

„Dziennik Gazeta Prawna” znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce. Drugie miejsce należy do „Pulsu Biznesu”, trzecie – do „Bankier.pl”

ilustracjastrzałka

Media regionalne

Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu uplasował się Radio Gdańsk.

ilustracjastrzałka

 

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764