logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza i Wysokie Obcasy w akcji #Zadzwondodziadkow

  PR 10.04.2020, przeczytano 387 razy
ilustracjastrzałka

10 kwietnia br., „Gazeta Wyborcza” oraz „Wysokie Obcasy” razem z agencjami Publicon i GetHero oraz serwisem Wykop.pl rozpoczęły specjalną akcję #ZadzwonDoDziadkow – kampanię zachęcającą młode osoby do kontaktu z seniorami, którzy z powodu epidemii spędzą nadchodzące święta Wielkanocne w samotności. W inicjatywę może włączyć się każdy, publikując w swoich mediach społecznościowych materiały namawiające do kontaktu z osobą starszą. Akcja potrwa do jutra, 11 kwietnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-i-wysokie-obcasy-w-akcji--zadzwondodziadkow,386530,artykul.html

Z powodu koronawirusa dla wielu z nas najbliższe święta Wielkanocne będą pierwszymi, których nie spędzimy w rodzinnym gronie. Seniorzy, nasi Dziadkowie, w tym szczególnym czasie samotność i przymusową alienację, mogą odczuć szczególnie dotkliwie. Z troski o nich, redakcje „Gazety Wyborczej” oraz „Wysokich Obcasów” razem z agencjami Publicon i GetHero oraz serwisem Wykop.pl tuż przed świętami  ruszają z kampanią #ZadzwonDoDziadkow.  

Organizatorzy, poprzez zaangażowanie influencerów, liderów opinii oraz aktywistów chcą zachęcić młode osoby do wsparcia osób starszych, szczególnie w okresie nadchodzących świąt Wielkanocnych. Choć w wyniku panującej pandemii nie możemy się z nimi spotkać, to możemy przynajmniej zadzwonić  - ten gest wiele znaczy. Warto wykazać zainteresowanie, spytać czy nie potrzebują produktów pierwszej potrzeby - zakupów spożywczych i leków czy przypomnieć o zasadach  ochrony przed koronawirusem.

Od dziś, 10 kwietnia br. do jutra 11 kwietnia br. w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społeczniościowych wszystkich organizatorów,  na bieżąco będą ukazywać się specjalne teksty oraz wideo dotyczące kampanii.

Aby wziąć udział w akcji wystarczy do soboty, 11 kwietnia br., nagrać krótkie wideo, które zachęci do kontaktu z osobami starszymi w czasie Świąt Wielkanocnych, a następnie nagranie to opublikować w swoich social mediach (Facebooku Instagramie, TikTok) z hasztagiem #ZadzwonDoDziadkow. Najlepsze filmiki będą publikowane na Wyborcza.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy audioseans w Multikinie nagrodzony Innovation 2020
Projekt „Stelaż” w kinie zrealizowany przez Storytel, Multikino i agencję MeLike w lutym br. został nagrodzony SREBREM Innovation 2020 w kategorii Innowacyjne Doświadczenie w podkategoriach: TOUCHPOINT i EVENT.
W maju 2020 roku Grupa Kino Polska TV osiągnęła 2,52% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co jest najlepszym wynikiem w historii Grupy. W minionym miesiącu swój rekord ustanowił kanał Kino TV, który osiągnął udział w rynku na poziomie 0,23%. Z kolei kanały naziemne nadawcy, Stopklatka i Zoom TV, zaliczyły drugie najlepsze rezultaty w swojej historii –...
Wanda Żółcińska redaktor naczelną magazynu „Computerworld”
Z początkiem czerwca Wanda Żółcińska objęła funkcję redaktor naczelnej magazynu „Computerworld” oraz stanowisko dyrektor ds. treści B2B w IDG Poland SA.
Kino Polska zaprasza na Długi weekend na legalu. W dniach 11-13 czerwca br. stacja zaprezentuje widzom takie hity polskiej kinematografii, jak Ogniem i mieczem, Pitbull i Uwikłanie, a połowę przychodów z reklam wyemitowanych przy tych filmach przekaże Fundacji Legalna Kultura.
Od 1 czerwca program Małgorzaty Ohme #zostajęwdomu z Onet zmienia tytuł, tematykę i częstotliwość. #Latowdomu z Onet – będzie emitowany trzy razy w tygodniu: w poniedziałki, środy i piątki o godz. 12.30 na żywo w Onecie oraz na Facebooku. W letniej odsłonie programu prowadząca Małgorzata Ohme wraz z gośćmi podpowie, jak spędzić letni czas zachowując dobry humor i jak...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764