logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza otwiera Klub Przyjaciół Wyborczej

  PR 22.10.2019, przeczytano 472 razy

"Gazeta Wyborcza" zachęca wszystkich do dołączenia do Klubu Przyjaciół Wyborczej. Cyfrowi prenumeratorzy dziennika, którzy zdecydują się na zakup specjalnej subskrypcji i wsparcie "Gazety Wyborczej", wezmą udział w spotkaniach i dyskusjach organizowanych przez redakcję w całej Polsce. Będą też dowiadywać się jako pierwsi o nowych inicjatywach dziennika, a redakcja umożliwi im zajrzenie za kulisy oraz zaprosi na czaty i webinary z dziennikarzami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-otwiera-klub-przyjaciol-wyborczej,384436,artykul.html

- Dziennikarze "Gazety Wyborczej" przez cztery ostatnie lata pomagali Polakom odkryć nowe znaczenia słów "wolność”, "demokracja” czy "solidarność”. Cieszymy się, że czytelnicy doceniają naszą pracę - mamy już ponad 193 tys. prenumeratorów cyfrowych. Żadne medium w Polsce i niewiele mediów na świecie może się poszczycić tak wielkim zaufaniem. Teraz chcemy ten związek z czytelnikami jeszcze pogłębić i zamienić go w trwałą przyjaźń - dlatego uruchamiamy Klub Przyjaciół Wyborczej. Jako nasi przyjaciele będą wspierać niezależne dziennikarstwo w Polsce. Dzięki temu "Gazeta Wyborcza” będzie jeszcze bardziej skuteczna - mówi Jerzy Wójcik, wydawca "Gazety Wyborczej".

Członkowie Klubu Przyjaciół Wyborczej będą mogli bezpłatnie uczestniczyć w specjalnie dla nich organizowanych spotkaniach, dyskusjach i interakcjach z redakcją. Oprócz wspierania niezależnego dziennikarstwa i dostępu Premium do treści Wyborcza.pl, dla siebie i dwójki przyjaciół, otrzymają zaproszenia na imprezy Klubu w całej Polsce m.in. cykliczne spotkania Centrum Premier Czerska 8/10, "Kobiety wiedzą, co robią", a także "Wyborcza na żywo".

Dostaną także przedpremierowy dostęp do wybranych artykułów i fragmentów książek autorów "Gazety Wyborczej" oraz możliwość rozmowy z nimi m.in. podczas czatów. Wszyscy będą mogli skorzystać też z atrakcyjnych zniżek partnerów Klubu, m.in. Wydawnictwa Agora.

Redakcja co miesiąc wyśle członkom Klubu podsumowanie najważniejszych wydarzeń z życia "Wyborczej" pisane przez redaktorów naczelnych dziennika, a czytelnicy sami będą mogli przekazywać zespołowi "Gazety Wyborczej" swoje spostrzeżenia i pomysły, wpływając m.in. na dobór tematów.

Pierwsze wydarzenia, na które "Gazeta Wyborcza" zaprosi Przyjaciół, odbędą się już w listopadzie br. m.in. w Warszawie, Krakowie i Katowicach. Będą one związane z premierą książki Kory oraz biografii Krzysztofa Wielickiego, której autorami są Dariusz Kortko i Marcin Pietraszewski (Wydawnictwo Agora).

Do Klubu Przyjaciół Wyborczej mogą dołączyć prenumeratorzy cyfrowi dziennika, którzy przeznaczą wybraną kwotę na dodatkowe wsparcie "Gazety Wyborczej". Oferta jest dostępna na stronie www.przyjaciele.wyborcza.pl

Więcej informacji można znaleźć także w redakcyjnym zaproszeniu do dołączenia do Klubu Przyjaciół Wyborczej.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764