logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza prezentuje wideoreportaże w ramach projektu EU4You

  PR 29.03.2019, przeczytano 523 razy

Dzisiaj na stronie eu4you.wyborcza.pl ukazał się nowy multimedialny reportaż „Gazety Wyborczej”, opowiadający o mieszkańcach Rygi i ich problemie z… Unią Europejską. Materiał powstał w ramach międzynarodowego projektu EU4YOU, w który zaangażowana jest polska redakcja oraz czterech innych partnerów medialnych: „El Pais”, „La Repubblica”, „Le Soir” i „Tribune de Geneve”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-prezentuje-wideoreportaze-w-ramach-projektu-eu4you,381867,artykul.html

Podczas kilkumiesięcznej podróży po państwach Unii Europejskiej reporterzy z pięciu dzienników, zrzeszonych w stowarzyszeniu LENA (Leading European Newspaper Alliance) – „Gazety Wyborczej” z Polski, „El Pais” z Hiszpanii, „La Repubblica” z Włoch, „Le Soir” z Belgii oraz „Tribune de Geneve” ze Szwajcarii – odwiedzą wszystkie kraje członkowskie, aby poznać, w jaki sposób zjednoczona Europa jest obecna w życiu mieszkańców. Dziennikarze będą chcieli również dowiedzieć się, jak wpływa na nas prawo stanowione przez Parlament Europejski oraz jakie gotowe rozwiązania mają nam do zaoferowania zwolennicy eurosceptycyzmu.

Efekt tych podróży można zobaczyć w powstających w ramach projektu wideoreportażach – po jednym z każdego kraju członkowskiego – które „Gazeta Wyborcza” publikuje na stronie www.eu4you.wyborcza.pl. Do tej pory ukazało się pięć takich materiałów – z Polski i Estonii autorstwa dziennikarzy „Gazety Wyborczej”, z Malty, który przygotował reporter z włoskiego dziennika „La Repubblica”, z Francji, który powstał za sprawą zespołu szwajcarskiego „Tribune de Geneve” oraz Litwy autorstwa dziennikarza z hiszpańskiego „El Pais”.

W najnowszym wideoreportazu z Łotwy, który „Gazeta Wyborcza” zaprezentowała dzisiaj – w piątek, 29 marca br., mieszkańcy Rygi opowiadają m.in. o życiu w cieniu Kremla i trudnych relacjach z sąsiadami. Jednak ich największym problemem jest starzejące się społeczeństwo i... Unia Europejska. Autorami materiału są Maciej Czajkowski oraz Michał Kokot – reporterzy polskiego dziennika.

Wszystkie 28 reportaży, z których 6 przygotowywane jest przez dziennikarzy „Gazety Wyborczej”, zostanie opublikowanych na stronie eu4you.wyborcza.pl do dnia wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce. Materiały będą także regularnie ukazywać się na łamach „Naszej Europy” – weekendowego dodatku „Gazety Wyborczej” w formie artykułów prasowych.

Reportaże, powstające w ramach EU4YOU, wspiera kampania promocyjna prowadzona na łamach „Gazety Wyborczej”, w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował zespół promocji „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764