logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza reorganizuje dział sprzedaży i stawia na rozwój produktów reklamowych

  PR 07.09.2018, przeczytano 477 razy

Od września 2018 r. w strukturze biura reklamy „Gazety Wyborczej" w Warszawie funkcjonuje nowy dział rozwoju produktu, oferujący rozwiązania reklamowe obejmujące wydania dziennika, serwisy Wyborcza.pl i magazyny („Wysokie Obcasy", „Wysokie Obcasy Extra", „Avanti", „Logo", „Kuchnia" oraz wydania specjalne). Zmiany, wychodzące naprzeciw oczekiwaniom kontrahentów biznesowych Agory, pozwolą zespołowi efektywniej realizować projekty reklamowe oraz rozwijać współpracę z partnerami i sprzedaż instytucjonalnej prenumeraty cyfrowej "Gazety Wyborczej".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-reorganizuje-dzial-sprzedazy-i-stawia-na-rozwoj-produktow-reklamowych,37831,artykul.html

- Skuteczne funkcjonowanie biura reklamy na trudnym rynku prasowym wymaga obecnie nie tylko świetnych kompetencji sprzedażowych czy produktowych, znajomości branży i wiedzy technologicznej, ale także elastycznej i sprawnie działającej struktury umożliwiającej generowanie nowych pomysłów i efektywną realizację projektów wspólnie z klientami i partnerami. Dlatego zdecydowaliśmy się dokonać zmian w naszym zespole - stawiamy na rozwój nowych rozwiązań marketingowych, zwłaszcza we współpracy z reklamodawcami, i tworzenie kompleksowych ofert - wyjaśnia Joanna Kwas, dyrektor biura reklamy. - Jestem przekonana, że dzięki temu biuro reklamy „Gazety Wyborczej" będzie jeszcze lepiej odpowiadać na zapotrzebowanie partnerów biznesowych i wspierać cały zespół w realizacji celów nakreślonych przez Grupę Agora w strategii na lata 2018-2022.

We wrześniu br. w ramach biura reklamy powstał dział rozwoju produktu, łączący dotychczasowe kompetencje projektowe zespołu. Na jego czele stanęła Dorota Adamczyk-Mroczek.

W ramach tego działu funkcjonują 4 obszary: rozwoju reklamy cyfrowej, projektów specjalnych i custom publishing, partnerstw zewnętrznych, a także, jak dotychczas, współpracy z domami mediowymi i pośrednikami.

Do obecnego zespołu sprzedażowego „Gazety Wyborczej" dołączyła Anna Jakubik jako szefowa działu odpowiadającego za rozwój projektów specjalnych.

Biuro reklamy „Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl zajmuje się obsługą sprzedażową klientów indywidualnych i instytucjonalnych z całej Polski. Tworzy atrakcyjne, często specjalne oferty reklamowe - ogólnopolskie, regionalne i lokalne - umożliwiające zaistnienie z przekazami promocyjnymi na łamach „Gazety Wyborczej", jej tygodników, magazynów, dodatków i wydań specjalnych, a także w internecie m.in. w serwisach Wyborcza.pl czy Wysokieobcasy.pl. W portfolio biura, oprócz standardowych form promocji, są również reklama natywna i programatyczna oraz akcje specjalne realizowane z partnerami biznesowymi. Dodatkowo zespół zajmuje się rozwojem sprzedaży instytucjonalnej prenumeraty cyfrowej dziennika.

Działania biura reklamy „Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl są zauważane i doceniane przez klientów - w raporcie „Biura Reklamy 2017" przygotowanym przez „Media&Marketing Polska" zespół ten został uznany za najlepszy w kategorii Dzienniki.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764