logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza rozpoczęła współpracę z serwisem Euractiv

  PR 23.03.2017, przeczytano 393 razy

Gazeta Wyborcza rozpoczęła oficjalną współpracę z EURACTIV, czołowym europejskim serwisem poświęconym zagadnieniom Unii Europejskiej. Co tydzień na łamach dziennika zostanie opublikowanych kilka wybranych tekstów z serwisu EURACTIV, a czytelnicy tego serwisu z całej Europy będą mogli przeczytać artykuły z "Gazety Wyborczej".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-rozpoczela-wspolprace-z-serwisem-euractiv,31908,artykul.html

To kolejny ważny międzynarodowy projekt „Gazety Wyborczej" - po grantach w ramach programu Google DNI, uczestniczeniu w światowych śledztwach dotyczących afer LuxLeaks czy Panama Papers w ramach współpracy z Międzynarodowym Konsorcjum Dziennikarzy Śledczych (ICIJ) i stałej współpracy z czołowymi mediami zachodnimi: brytyjskim „Guardianem", niemiecką „Sueddeutsche Zeitung", francuskim „Le Monde", hiszpańską „La Vanguardia" i włoską „La Stampa". Efektem tych partnerstw był m.in. wywiad z prezydentem Francji Francois Hollandem czy tekst o Polakach w rajach podatkowych.

Teraz „Gazeta Wyborcza” rozpoczyna współpracę z kolejnym ważnym medium - serwisem EURACTIV, liderem w kategorii mediów internetowych specjalizujących się w pisaniu o Unii Europejskiej. EURACTIV, oprócz głównego serwisu anglojęzycznego, ma jeszcze 11 wersji językowych (w tym polską, włoską, francuską i hiszpańską) i ponad 783 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie.

Od tej pory najciekawsze teksty z serwisu EURACTIV będą ukazywały się po polsku w „Gazecie Wyborczej” - zarówno w papierowym wydaniu, jak i w serwisie Wyborcza.pl. Z kolei czytelnicy EURACTIV będą mogli przeczytać wybrane teksty dziennika.

- Bardzo cieszymy się z partnerstwa z EURACTIV. To kolejny krok w budowaniu międzynarodowej współpracy medialnej w Europie - mówi Roman Imielski, redaktor „Gazety Wyborczej” odpowiedzialny za współpracę z EURACTIV. - Dokonujemy go w kluczowym dla Unii Europejskiej momencie — tworzenia się nowej wizji przyszłości zjednoczonej Europy. Polskie społeczeństwo jest bardzo proeuropejskie, tym bardziej staramy się dostarczać naszym czytelnikom jak najwięcej informacji na temat polityki unijnej i spraw europejskich - dodaje.

- Ogromnie się cieszę z przystąpienia największego polskiego dziennika społeczno-politycznego do ogólnoeuropejskiej sieci strategicznych partnerstw medialnych EURACTIV - mówi Christophe Leclercq, założyciel EURACTIV.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764