logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza uruchamia 32. serwis lokalny pod hasłem „Płyniemy do Elbląga”

  PR 06.10.2021, przeczytano 797 razy
ilustracjastrzałka

Od 7 października 2021 r. w ramach Wyborcza.pl działać będzie nowy serwis lokalny z informacjami dotyczącymi Elbląga i okolic. Pod adresem Elblag.wyborcza.pl czytelnicy i czytelniczki znajdą teksty dziennikarzy „Gazety Wyborczej” Adrianny Kuzko i Michała Pałczyńskiego, wspieranych przez redakcję z Trójmiasta. Premierę serwisu wspiera specjalna akcja redakcji i kampania promocyjna z hasłem „Płyniemy do Elbląga".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-uruchamia-32.-serwis-lokalny-pod-haslem-_plyniemy-do-elblaga_,393264,artykul.html

- 120-tysięczny Elbląg to kolejne miasto, w którym uruchamiamy serwis lokalny „Wyborczej”. Będzie to 32. redakcja lokalna na naszej liście - mówi Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” i szef jej redakcji lokalnych. - Liczę, że przyniesiemy stamtąd dużo ciekawych tematów - i z miasta, i z całego regionu Powiśla.

Na łamach serwisu Elblag.wyborcza.pl, który ruszy w czwartek, 7 października br., pojawią się publikacje dotyczące lokalnej polityki, gospodarki, edukacji, kultury czy historii. Redakcja będzie interesować się m.in. kondycją służby zdrowia, rozwijającą się turystyka, ale i ciekawym ludźmi z miasta i okolic. Elbląg to przecież Zalew Wiślany i rejsy po Kanale Elbąskim, legenda dzielnego piekarczyka, który obronił miasto przez Krzyżakami, a także sprawa przekopu Mierzei Wiślanej, kontrowersyjnej i drogiej inwestycji partii rządzącej. Czy Elbląg i region rzeczywiście witają przekop z otwartymi ramionami? Czego oczekują mieszkańcy po tej inwestycji, jakie widzą dla siebie szanse, ale i jakie mają obawy?

- Niewątpliwie jedną z ważnych dla regionu Powiśla spraw jest budowa przekopu Mierzei Wiślanej. Sam wielokrotnie krytykowałem tę inwestycję. Na łamach serwisu Elblag.wyborcza.pl będzie miejsce, by obiektywnie relacjonować budowę, a także zamieszczać różne oceny tego projektu – dodaje Mikołaj Chrzan. - W „Wyborczej” dobrze rozumiemy lokalność i zależy nam, aby opisywać sprawy z lokalnego punktu widzenia, a ten niekoniecznie zgodny jest z narracją ogólnopolską.

Tematy związane z Elblągiem i okolicami przedstawiać będą czytelnikom i czytelniczkom „Wyborczej” lokalni reporterzy: Adrianna Kuzko i Michał Pałczyński, pracujący pod okiem doświadczonego dziennikarza z trójmiejskiej redakcji Grzegorza Szaro. Szefem nowego serwisu jest Grzegorz Kubicki, redaktor naczelny „Gazety Wyborczej Trójmiasto”.

Adrianna Kuzko z Elblągiem związana jest niemal od urodzenia. Dobrze zna swoje miasto, interesuje się nim i cieszy, że będzie mogła pisać o jego rozwoju. Jest na ostatnim roku studiów filologicznych o specjalności dziennikarstwo i nowe media.

Michał Pałczyński także pochodzi z Elbląga. Jest zafascynowany światem mediów, tych tradycyjnych i nowoczesnych. Skończył studia związane z dziennikarstwem w jednej z elbląskich uczelni. Pomogło mu to nie tylko zdobyć tytuł magistra w tej dziedzinie, ale i rozwinąć pasję.

Inauguracji serwisu Elblag.wyborcza.pl towarzyszy akcja promocyjna pod hasłem „Płyniemy do Elbląga”, obejmująca cykl publikacji w „Gazecie Wyborczej” i na Wyborcza.pl, przybliżających miasto czytelnikom z całej Polski. Oprócz tego redakcja z Trójmiasta przygotowała także akcję specjalną.

- Do Elbląga przypłyniemy nie tylko symbolicznie - zastrzega Grzegorz Kubicki, redaktor naczelny „Gazety Wyborczej Trójmiasto”. - W czwartek, 7 października, w pierwszym dniu działania serwisu Elblag.wyborcza.pl, wypłyniemy motorówkami z przystani Żabi Kruk przy naszej redakcji w Gdańsku i po kilku godzinach, ok. godz. 17:00, przypłyniemy do Elbląga, w okolice napisu „Elbląg” na Starym Mieście. To wyjątkowe wydarzenie, ale i podkreślenie tego, że od teraz będziemy mieli w Elblągu swoich dziennikarzy, że chcemy być blisko elblążan i ważnych dla nich spraw.

Start strony Elblag.wyborcza.pl wspiera także cały wachlarz działań promocyjnych. Kampania serwisu obejmie reklamy w radiu i internecie (w tym w mediach społecznościowych), a także działania niestandardowe, w tym krzyżówkę elbląską w aplikacji Krzyżówki Gazety Wyborczej oraz autopromocje na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika i na profilach dziennika m.in. na Facebooku i Instagramie. Działania przygotował dział promocji „Gazety Wyborczej”.

Elblag.wyborcza.pl to już 32. serwis lokalny „Gazety Wyborczej”. W ostatnich miesiącach uruchomione zostały redakcje w Wałbrzychu, Zakopanem, Koszalinie i Rybniku.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764