logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza uruchamia 32. serwis lokalny pod hasłem „Płyniemy do Elbląga”

  PR 06.10.2021, przeczytano 671 razy
ilustracjastrzałka

Od 7 października 2021 r. w ramach Wyborcza.pl działać będzie nowy serwis lokalny z informacjami dotyczącymi Elbląga i okolic. Pod adresem Elblag.wyborcza.pl czytelnicy i czytelniczki znajdą teksty dziennikarzy „Gazety Wyborczej” Adrianny Kuzko i Michała Pałczyńskiego, wspieranych przez redakcję z Trójmiasta. Premierę serwisu wspiera specjalna akcja redakcji i kampania promocyjna z hasłem „Płyniemy do Elbląga".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-uruchamia-32.-serwis-lokalny-pod-haslem-_plyniemy-do-elblaga_,393264,artykul.html

- 120-tysięczny Elbląg to kolejne miasto, w którym uruchamiamy serwis lokalny „Wyborczej”. Będzie to 32. redakcja lokalna na naszej liście - mówi Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” i szef jej redakcji lokalnych. - Liczę, że przyniesiemy stamtąd dużo ciekawych tematów - i z miasta, i z całego regionu Powiśla.

Na łamach serwisu Elblag.wyborcza.pl, który ruszy w czwartek, 7 października br., pojawią się publikacje dotyczące lokalnej polityki, gospodarki, edukacji, kultury czy historii. Redakcja będzie interesować się m.in. kondycją służby zdrowia, rozwijającą się turystyka, ale i ciekawym ludźmi z miasta i okolic. Elbląg to przecież Zalew Wiślany i rejsy po Kanale Elbąskim, legenda dzielnego piekarczyka, który obronił miasto przez Krzyżakami, a także sprawa przekopu Mierzei Wiślanej, kontrowersyjnej i drogiej inwestycji partii rządzącej. Czy Elbląg i region rzeczywiście witają przekop z otwartymi ramionami? Czego oczekują mieszkańcy po tej inwestycji, jakie widzą dla siebie szanse, ale i jakie mają obawy?

- Niewątpliwie jedną z ważnych dla regionu Powiśla spraw jest budowa przekopu Mierzei Wiślanej. Sam wielokrotnie krytykowałem tę inwestycję. Na łamach serwisu Elblag.wyborcza.pl będzie miejsce, by obiektywnie relacjonować budowę, a także zamieszczać różne oceny tego projektu – dodaje Mikołaj Chrzan. - W „Wyborczej” dobrze rozumiemy lokalność i zależy nam, aby opisywać sprawy z lokalnego punktu widzenia, a ten niekoniecznie zgodny jest z narracją ogólnopolską.

Tematy związane z Elblągiem i okolicami przedstawiać będą czytelnikom i czytelniczkom „Wyborczej” lokalni reporterzy: Adrianna Kuzko i Michał Pałczyński, pracujący pod okiem doświadczonego dziennikarza z trójmiejskiej redakcji Grzegorza Szaro. Szefem nowego serwisu jest Grzegorz Kubicki, redaktor naczelny „Gazety Wyborczej Trójmiasto”.

Adrianna Kuzko z Elblągiem związana jest niemal od urodzenia. Dobrze zna swoje miasto, interesuje się nim i cieszy, że będzie mogła pisać o jego rozwoju. Jest na ostatnim roku studiów filologicznych o specjalności dziennikarstwo i nowe media.

Michał Pałczyński także pochodzi z Elbląga. Jest zafascynowany światem mediów, tych tradycyjnych i nowoczesnych. Skończył studia związane z dziennikarstwem w jednej z elbląskich uczelni. Pomogło mu to nie tylko zdobyć tytuł magistra w tej dziedzinie, ale i rozwinąć pasję.

Inauguracji serwisu Elblag.wyborcza.pl towarzyszy akcja promocyjna pod hasłem „Płyniemy do Elbląga”, obejmująca cykl publikacji w „Gazecie Wyborczej” i na Wyborcza.pl, przybliżających miasto czytelnikom z całej Polski. Oprócz tego redakcja z Trójmiasta przygotowała także akcję specjalną.

- Do Elbląga przypłyniemy nie tylko symbolicznie - zastrzega Grzegorz Kubicki, redaktor naczelny „Gazety Wyborczej Trójmiasto”. - W czwartek, 7 października, w pierwszym dniu działania serwisu Elblag.wyborcza.pl, wypłyniemy motorówkami z przystani Żabi Kruk przy naszej redakcji w Gdańsku i po kilku godzinach, ok. godz. 17:00, przypłyniemy do Elbląga, w okolice napisu „Elbląg” na Starym Mieście. To wyjątkowe wydarzenie, ale i podkreślenie tego, że od teraz będziemy mieli w Elblągu swoich dziennikarzy, że chcemy być blisko elblążan i ważnych dla nich spraw.

Start strony Elblag.wyborcza.pl wspiera także cały wachlarz działań promocyjnych. Kampania serwisu obejmie reklamy w radiu i internecie (w tym w mediach społecznościowych), a także działania niestandardowe, w tym krzyżówkę elbląską w aplikacji Krzyżówki Gazety Wyborczej oraz autopromocje na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika i na profilach dziennika m.in. na Facebooku i Instagramie. Działania przygotował dział promocji „Gazety Wyborczej”.

Elblag.wyborcza.pl to już 32. serwis lokalny „Gazety Wyborczej”. W ostatnich miesiącach uruchomione zostały redakcje w Wałbrzychu, Zakopanem, Koszalinie i Rybniku.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozegrane w miniony weekend konkursy lotów narciarskich w Bad Mitterndorf przyciągnęły do TVN i Eurosportu 1 ponad 7,5 mln widzów. Oba kanały w trakcie transmisji były najchętniej oglądanymi antenami w Polsce – TVN na całym rynku, a Eurosport 1 wśród stacji płatnych.
Nowy europejski serwis streamingowy od 14 lutego będzie dostępny w Polsce, a także Albanii, Czechach, Kosowie, Macedonii Północnej, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.
Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i...
Zakończony w niedzielę turniej Australian Open oglądało na antenach Eurosportu aż 3,6 miliona widzów! Zmagania najlepszych tenisistek i tenisistów świata śledziło średnio 121 tys. widzów w Eurosporcie 1 i 33 tys. osób w Eurosporcie 2, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji z turnieju w Melbourne.
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą do 30 kwietnia 2023 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764