logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza z sondażami wyborczymi dla pięciu największych miast

  PR 12.10.2018, przeczytano 230 razy

Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań oraz Wrocław – kto w tych miastach ma największe szanse na wygraną w nadchodzących wyborach samorządowych? W poniedziałek i wtorek – 15 oraz 16 października br. „Gazeta Wyborcza” opublikuje wyniki sondaży dla pięciu miejscowości, w których rywalizacja w wyścigu o fotel prezydenta jest najciekawsza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-z-sondazami-wyborczymi-dla-pieciu-najwiekszych-miast,379721,artykul.html

Czytelnicy poznają aktualnie szacowane poparcie dla kandydatów na prezydentów miast i dla komitetów wyborczych ubiegających się o miejsca w radach, a także dowiedzą się, jakie są możliwe rozstrzygnięcia w II turze wyborów. Publikacjom sondaży towarzyszyć będą komentarze polityków i politologów.

W poniedziałek, 15 października br. będzie można zapoznać się z wynikami badań dla Krakowa, Gdańska, Poznania oraz Wrocławia a we wtorek, 16 października br. – dla Warszawy. Sondaże opublikowane zostaną w papierowych wydaniach „Gazety Wyborczej”, na Wyborcza.pl/Wybory oraz w serwisach lokalnych Wyborcza.pl.

Na zlecenie „Gazety Wyborczej” badania przeprowadziła firma Kantar Millward Brown na reprezentatywnej próbie mieszkańców wybranych pięciu miast.

Sondaże to jeden z elementów „Wyborcza na Wybory” – specjalnej akcji dziennika, zorganizowanej z okazji zbliżających się wyborów samorządowych, w którą zaangażowało się kilkudziesięciu dziennikarzy z warszawskiej siedziby „Gazety Wyborczej” oraz z 21 redakcji lokalnych.

W ramach projektu „Wyborcza na Wybory” na łamach papierowego wydania dziennika oraz w serwisie Wyborcza.pl/Wybory codziennie publikowanych jest kilkadziesiąt artykułów o wyborach oraz kampanii samorządowej. Z kolei akcja „Mój pierwszy raz” zachęca szczególnie młodych ludzi do wzięcia udziału w głosowaniu. Ponadto w kilkunastu miastach odbywają się debaty wyborcze, transmitowane online i na Facebooku.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Więzienie za mema? Zaostrzenie art. 212 wstrzymane!
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce w górę
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy poziom od kiedy Meetrics...
Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764