logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza z sondażami wyborczymi dla pięciu największych miast

  PR 12.10.2018, przeczytano 211 razy

Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań oraz Wrocław – kto w tych miastach ma największe szanse na wygraną w nadchodzących wyborach samorządowych? W poniedziałek i wtorek – 15 oraz 16 października br. „Gazeta Wyborcza” opublikuje wyniki sondaży dla pięciu miejscowości, w których rywalizacja w wyścigu o fotel prezydenta jest najciekawsza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-z-sondazami-wyborczymi-dla-pieciu-najwiekszych-miast,379721,artykul.html

Czytelnicy poznają aktualnie szacowane poparcie dla kandydatów na prezydentów miast i dla komitetów wyborczych ubiegających się o miejsca w radach, a także dowiedzą się, jakie są możliwe rozstrzygnięcia w II turze wyborów. Publikacjom sondaży towarzyszyć będą komentarze polityków i politologów.

W poniedziałek, 15 października br. będzie można zapoznać się z wynikami badań dla Krakowa, Gdańska, Poznania oraz Wrocławia a we wtorek, 16 października br. – dla Warszawy. Sondaże opublikowane zostaną w papierowych wydaniach „Gazety Wyborczej”, na Wyborcza.pl/Wybory oraz w serwisach lokalnych Wyborcza.pl.

Na zlecenie „Gazety Wyborczej” badania przeprowadziła firma Kantar Millward Brown na reprezentatywnej próbie mieszkańców wybranych pięciu miast.

Sondaże to jeden z elementów „Wyborcza na Wybory” – specjalnej akcji dziennika, zorganizowanej z okazji zbliżających się wyborów samorządowych, w którą zaangażowało się kilkudziesięciu dziennikarzy z warszawskiej siedziby „Gazety Wyborczej” oraz z 21 redakcji lokalnych.

W ramach projektu „Wyborcza na Wybory” na łamach papierowego wydania dziennika oraz w serwisie Wyborcza.pl/Wybory codziennie publikowanych jest kilkadziesiąt artykułów o wyborach oraz kampanii samorządowej. Z kolei akcja „Mój pierwszy raz” zachęca szczególnie młodych ludzi do wzięcia udziału w głosowaniu. Ponadto w kilkunastu miastach odbywają się debaty wyborcze, transmitowane online i na Facebooku.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: Polacy chętnie oglądają wideo online
Chociaż prawie połowa z nas preferuje tekst jako formę przekazu treści, to aż 88% przyznaje, że ogląda także materiały wideo w Internecie. W swoim najnowszym badaniu PAYBACK postanowił sprawdzić, kiedy Polacy sięgają po takie filmy i jakie tematy najbardziej ich interesują.
Youtube Leaderboard - Oscary 2019
W związku ze zbliżającą się ceremonią rozdania najważniejszych nagród branży filmowej - Oscarów, YouTube przygotował ranking zapowiedzi obrazów nominowanych w kategorii Najlepszy Film. Gdyby to głosy fanów z YouTube miały decydować o zwycięzcy, Oscar trafiłby do twórców filmu Czarna Pantera.
Wrocławska firma Optad360 stawia na rozwój i zamyka kolejny rok z imponującym wynikiem
OptAd360 zamyka rok 2018 z ponad 30 milionami złotych przychodu. To o 13 milionów więcej w porównaniu z rokiem 2017. Jest to znacząca kwota zważywszy na fakt, że wrocławska firma działa na rynku dopiero od trzech lat. Plany na 2019 zakładają kolejne wzrosty oraz wprowadzanie nowych produktów.
Po wielu miesiącach pracy powstała nowa wersja Senuto – kompleksowej platformy do planowania, monitorowania i optymalizacji działań SEO.  W nowej odsłonie dostępna jest dla wszystkich użytkowników systemu od 18 lutego 2019 roku. Korzystający z Senuto mają czas na migrację do nowej wersji Platformy do końca maja.
Netia z usługą TV m.in. dla hoteli
Dowolna technologia dostarczania sygnału, brak ograniczeń w zakresie liczby odbiorników, a także możliwość integracji kanałów z różnych źródeł. Tym m.in. charakteryzuje się nowa usługa Netia TV dla biznesu, skierowana przede wszystkim do hoteli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764