logo
WIADOMOŚCI

Gazeta Wyborcza z sondażami wyborczymi dla pięciu największych miast

  PR 12.10.2018, przeczytano 172 razy

Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań oraz Wrocław – kto w tych miastach ma największe szanse na wygraną w nadchodzących wyborach samorządowych? W poniedziałek i wtorek – 15 oraz 16 października br. „Gazeta Wyborcza” opublikuje wyniki sondaży dla pięciu miejscowości, w których rywalizacja w wyścigu o fotel prezydenta jest najciekawsza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-z-sondazami-wyborczymi-dla-pieciu-najwiekszych-miast,379721,artykul.html

Czytelnicy poznają aktualnie szacowane poparcie dla kandydatów na prezydentów miast i dla komitetów wyborczych ubiegających się o miejsca w radach, a także dowiedzą się, jakie są możliwe rozstrzygnięcia w II turze wyborów. Publikacjom sondaży towarzyszyć będą komentarze polityków i politologów.

W poniedziałek, 15 października br. będzie można zapoznać się z wynikami badań dla Krakowa, Gdańska, Poznania oraz Wrocławia a we wtorek, 16 października br. – dla Warszawy. Sondaże opublikowane zostaną w papierowych wydaniach „Gazety Wyborczej”, na Wyborcza.pl/Wybory oraz w serwisach lokalnych Wyborcza.pl.

Na zlecenie „Gazety Wyborczej” badania przeprowadziła firma Kantar Millward Brown na reprezentatywnej próbie mieszkańców wybranych pięciu miast.

Sondaże to jeden z elementów „Wyborcza na Wybory” – specjalnej akcji dziennika, zorganizowanej z okazji zbliżających się wyborów samorządowych, w którą zaangażowało się kilkudziesięciu dziennikarzy z warszawskiej siedziby „Gazety Wyborczej” oraz z 21 redakcji lokalnych.

W ramach projektu „Wyborcza na Wybory” na łamach papierowego wydania dziennika oraz w serwisie Wyborcza.pl/Wybory codziennie publikowanych jest kilkadziesiąt artykułów o wyborach oraz kampanii samorządowej. Z kolei akcja „Mój pierwszy raz” zachęca szczególnie młodych ludzi do wzięcia udziału w głosowaniu. Ponadto w kilkunastu miastach odbywają się debaty wyborcze, transmitowane online i na Facebooku.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Skylark Films - nowe studio kreacji i produkcji filmowej w strukturach Agory
Od września br. w Agorze działa studio Skylark Films, łączące kreatywne kompetencje agencji reklamowej oraz domu produkcyjnego. Zespół studia, w skład którego wchodzą doświadczeni twórcy, producenci oraz kierownicy produkcji, oferuje klientom kompleksową obsługę w zakresie realizacji projektów filmowych - wysokobudżetowych produkcji reklamowych oraz...
„Grażyna Torbicka Zaprasza” w TVN Fabuła
Grażyna Torbicka to niekwestionowany autorytet w dziedzinie sztuki filmowej. W swoim nowym programie, przygotowanym we współpracy z TVN Fabuła, porozmawia z zaproszonymi gośćmi o kulisach ich pracy twórczej. Emisja pierwszego odcinka już 7 listopada.
Nowy cykl weekendowych audycji Radia Złote Przeboje
Już w najbliższą sobotę, 20 października br. Radio Złote Przeboje rozpocznie obchody stulecia odzyskania przez Polskę niepodległości - tego dnia na antenie stacji pojawi się pierwszy odcinek z cyklu "Fajnie, że jesteś, Polsko!". Powstające na terenie całego kraju programy, prowadzone przez Piotra Jaworskiego, nadawane będą w najbliższe weekendy do 11 listopada br. w godz....
Polsat Games startuje 15 października
W ramówce kanału dla graczy znajdą się m.in. transmisje z rozgrywek esportowych, programy publicystyczne z udziałem twórców gier, show z gwiazdami internetu oraz recenzje najnowszych tytułów i sprzętu.
Gazeta.pl z nagrodą Grand Video Awards 2018
Magdalena Pięta-Stritzke, Paulina Dudek i Kamil Rutkowski z działu wideo Gazeta.pl odebrali statuetkę za najlepsze wideo internetowe w kategorii Lifestyle podczas gali wręczenia tegorocznych nagród Grand Video Awards 2018. Nagrodzony materiał wideo to historia Lucyny Orłowskiej, która w wieku 79-lat założyła lodziarnię. Film powstał w ramach cyklu #zwykliniezwykli,...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone