logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza zaprasza na 7. edycję Festiwalu Matematyki

  PR 03.12.2020, przeczytano 528 razy
ilustracjastrzałka

Jak w czasach pandemii uczyć matematyki? Jak wesprzeć dzieci i pomóc im w samodzielnych spotkaniach z królową nauk? „Gazeta Wyborcza” wraz z Fundacją mBanku postara się odpowiedzieć na te pytania podczas 7. edycji Festiwalu Matematyki, który w tym roku odbywa się od 1 do 14 grudnia w serwisie Wyborcza.pl–Wyborcza.pl/matematyka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-zaprasza-na-7.-edycje-festiwalu-matematyki,389421,artykul.html

Pandemia zamknęła w domach nauczycieli, uczniów i rodziców. Jak w takiej sytuacji zmieniła się perspektywa uczenia się i nauczania? Czy nauka matematyki jest przez to trudniejsza czy łatwiejsza? Poszukiwanie odpowiedzi na te pytania są głównym celem 7. edycji Festiwalu Matematyki, który po raz pierwszy w swojej historii odbywa się całkowicie w formie wirtualnej. Dotychczasowe edycje odbywały się w ramach jednodniowej imprezy, na której dzieci oraz ich rodzice i nauczyciele mieli okazję brać udział w grach edukacyjnych, czy w zajęciach z programowania. W tym roku organizatorzy –„Gazeta Wyborcza” oraz Fundacja mBanku zaprosili ekspertów i nauczycieli, by m.in. podzielili się dobrymi praktykami i metodami na skuteczną naukę zdalną. Do udziału zaproszeni zostali również rodzice, na których koronawirus w większym stopniu niż dotychczas wymusił rolę osób wspierających i organizujących naukę swoich dzieci.

Rozmowy te w formie podcastów, poradników oraz debat będą publikowane od 1-14 grudnia br. w otwartym dostępie na stronie festiwalu – Wyborcza.pl/matematyka.

Wydarzenie organizowane jest przez „Gazetę Wyborczą” oraz Fundację mBanku w ramach kolejnej edycji akcji „Matematyka się liczy”. Jej twórcy chcą pokazać, jak ważną dziedziną nauki w naszym życiu jest matematyka, a także udowodnić, że sposób w jaki opowiada się o „królowej nauk” i jej naucza, to podstawa sukcesu.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764