logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl, Gazeta Wyborcza i Wyborcza.pl w finale INMA Global Media Awards 2023

  PR 10.03.2023, przeczytano 522 razy

INMA Global Media Awards, przyznawane przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA, to jedne z najbardziej prestiżowych nagród dla wydawców na świecie. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 775 projektów z 40 krajów. Wśród finalistów znalazły się aż 3 projekty mediów Agory – Gazeta.pl, „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl. Laureatów nagród poznamy w piątek, 26 maja br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl%2C-gazeta-wyborcza-i-wyborcza.pl-w-finale-inma-global-media-awards-2023,399244,artykul.html

Gazeta.pl jest nominowana w kategorii „Najlepsze wykorzystanie narzędzi dziennikarstwa wizualnego i storytellingu” za projekt „Jeden dzień w...” stworzony we współpracy z kolektywem reporterskim Outriders i zespołem serwisu Ukrayina.pl. Projekt pokazywał wojenną codzienność ukraińskich miast za pomocą materiałów stworzonych z wykorzystaniem technologii VR/360. Więcej informacji na jego temat można znaleźć tutaj.

„Gazeta Wyborcza” otrzymała nominację w kategorii „Najlepsze wykorzystanie druku” za akcję „Szkoła bez bzdur”, w ramach której zachęcała swoich czytelników do protestu przeciwko fałszywym, szkodliwym i nierzetelnym treściom ze szkolnych podręczników. Zespół „Wyborczej” wraz z ekspertami przygotował m.in. nową wersję strony z podręcznika o metodzie in vitro z kontrowersyjnej książki do przedmiotu Historia i Teraźniejszość. Więcej informacji na temat akcji – tutaj.

Wyborcza.pl też znalazła się wśród finalistów INMA Global Media Awards – w kategorii „Najlepsza inicjatywa do pozyskiwania subskrybentów”. Zespół „Wyborczej” został doceniony za ofertę prenumeraty w formie benefitu pracowniczego. To oferta subskrypcji treści Wyborcza.pl dostępna od lipca 2022 r. pod hasłem „Odblokuj potencjał pracownika”. Więcej informacji na jej temat można znaleźć tutaj.

International News Media Association (INMA) jest światową organizacją zrzeszającą firmy z branży mediów. W konkursie INMA Global Media Awards nagradzane są wybitne osiągnięcia w zakresie marek informacyjnych, wykorzystania platform mediowych, subskrypcji, rozwoju biznesu oraz danych i insightów.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764