logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl i BNP Paribas z akcją „Gdy to się skończy”

  PR 21.04.2020, przeczytano 1914 razy
ilustracja

21 kwietnia br. Gazeta.pl wraz z bankiem BNP Paribas rozpocznie kampanię pod hasłem „Gdy to się skończy”. Jej współtwórcami są czytelnicy portalu, którzy podzielili się z redakcją swoimi planami na czas, gdy skończy się pandemia koronawirusa. Kreacje z ich wypowiedziami pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce, w mediach społecznościowych, na Gazeta.pl oraz na stronie Gdytosieskonczy.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-i-bnp-paribas-z-akcja-_gdy-to-sie-skonczy_,386671,artykul.html

„Gdy to się skończy” to inspirująca akcja społeczna „ku pokrzepieniu serc”, którą rozpoczął portal Gazeta.pl wraz z bankiem BNP Paribas. Za pośrednictwem Instagrama czytelnicy Gazeta.pl podzielili się z redakcją swoimi pomysłami na to, co zrobią po zakończeniu trwającej pandemii. Na podstawie ich wypowiedzi powstały kreacje, które od jutra będzie można oglądać na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce (AMS Digital Cityscreen oraz Jetline), w mediach społecznościowych i na portalu Gazeta.pl.

Kampania „Gdy to się skończy” ma przynieść wytchnienie w czasie kryzysu i dać nadzieję na to, że za jakiś czas nasza rzeczywistość wróci do normy.

ilustracjastrzałka

– Nasze ulice mimo pięknej pogody wciąż nie są pełne ludzi, jeśli musimy, to przemykamy nimi w maskach i z zaparowanymi okularami, a całe otoczenie krzyczy, że mamy pandemię. Dlatego dodajmy wspólnie tej scenerii trochę koloru i niech nasze plany będą znakiem prostej, ale tak potrzebnej na co dzień nadziei – wyjaśnia Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl.

ilustracjastrzałka

W ramach akcji powstała również strona internetowa www.gdytosieskonczy.pl, na której zbierane będą wypowiedzi czytelników Gazeta.pl. Redakcja wciąż zachęca do przesyłania swoich planów i marzeń na czas po pandemii na adres e-mail gdytosieskonczy[at]gazeta.pl – kolejne pomysły będą publikowane na stronie Gdytosieskonczy.pl oraz pokazywane na nośnikach reklamy zewnętrznej.

ilustracjastrzałka

Kampania „Gdy to się skończy” potrwa do połowy maja br.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764