logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl Lab – projekt edukacyjny Gazeta.pl dla branży reklamowej

  PR 26.10.2018, przeczytano 678 razy
ilustracjastrzałka

Konferencja QUALITY LAB, która odbyła się we wtorek, 23 października br., zainaugurowała projekt edukacyjny Gazeta.pl skierowany do branży reklamowej. Gazeta.pl LAB to cykl spotkań, podczas których klienci reklamowi portalu będą mieli okazję lepiej poznać najnowsze trendy dotyczące treści i reklamy w internecie oraz projekty realizowane przez zespół Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-lab-%E2%80%93-projekt-edukacyjny-gazeta.pl-dla-branzy-reklamowej,379905,artykul.html

– Dzisiejsze spotkanie to początek większej formuły – dużego projektu merytorycznego – zapowiedział podczas konferencji QUALITY LAB Bartosz Hojka, prezes zarządu Agory. – Chcemy stworzyć platformę inspiracji i edukacji, w ramach której zespół portalu będzie się dzielić z Państwem wiedzą i realnymi studiami przypadków – mówił witając gości na pierwszej konferencji w ramach projektu.

Gazeta.pl LAB to cykl spotkań dla klientów portalu: zarówno dużych konferencji merytorycznych, jak i kameralnych warsztatów, szkoleń, śniadań edukacyjnych czy webinarów oraz szereg innych działań, mających na celu optymalizację i doskonalenie współpracy Gazeta.pl z klientami reklamowymi.

Pierwsza konferencja w ramach projektu Gazeta.pl LAB odbyła się we wtorek, 23 października br. w warszawskiej siedzibie Agory i była poświęcona tematyce jakości w cyfrowym świecie. Eksperci Gazeta.pl i zaproszeni goście opowiadali m.in. o tym, jak mierzyć efektywność działań w kontekście content marketingu, programmatic czy e-commerce. Wśród prelegentów QUALITY LAB znaleźli się Anna Gumkowska, Paweł Dubiel, Marzena Szkolak i Paweł Stremski z Gazeta.pl, Karolina Kraszewska i Tomasz Kryń z firmy Yieldbird, Krzysztof Budzyński z Hash.fm, Paweł Loedl z VML Poland oraz medioznawca dr Jacek Wasilewski. Gościem specjalnym wydarzenia była Julia Smith, jedna z najwybitniejszych ekspertek od brand safety na świecie, która mówiła m.in. o tym, dlaczego należy przeciwdziałać pojawianiu się oszustw reklamowych w internecie.

Spotkanie, pod patronatem IAB Polska, poprowadził Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisu Next.Gazeta.pl.

Kolejne spotkanie w ramach cyklu Gazeta.pl LAB to śniadanie dla klientów reklamowych portalu, którego tematem przewodnim będzie Weekend Gazeta.pl. Spotkanie z zaproszonymi klientami odbędzie się we wtorek, 30 października br.

Więcej informacji o projekcie Gazeta.pl LAB można znaleźć na stronie Lab.Gazeta.pl oraz na Facebooku Biura reklamy Gazeta.pl: Facebook.com/biuroreklamy.gazetapl

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764