logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl o szkole w czasach pandemii

  PR 24.08.2020, przeczytano 346 razy
ilustracjastrzałka

W nowej odsłonie cyklu "Jak będzie" redakcja Gazeta.pl weźmie pod lupę to, co wydarzyło się w ostatnich miesiącach i co czeka teraz uczniów, nauczycieli i rodziców. Portal rozpoczął cykl “Jak będzie: Edukacja”, w którym u progu nowego roku szkolnego podejmuje temat szkoły w czasach pandemii. Pierwsze artykuły z cyklu zostały opublikowane dziś, 24 sierpnia i są dostępne na stronie głównej Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-o-szkole-w-czasach-pandemii,388180,artykul.html

- Pandemia koronawirusa wywróciła polski system edukacji do góry nogami. Uczniowie na kilka miesięcy zostali w domach, a nauczyciele z dnia na dzień musieli nauczyć się, jak pracować w nowej, "zdalnej" rzeczywistości. W nowej odsłonie cyklu "Jak będzie" weźmiemy pod lupę to, wydarzyło się w ostatnich miesiącach i co czeka teraz uczniów, nauczycieli i rodziców – tłumaczy Marcin Kozłowski, koordynator cyklu w Gazeta.pl

Artykuły w ramach “Jak będzie: Edukacja” będą publikowane codziennie do 28 sierpnia br. Redakcja zaplanowała szereg publikacji naświetlających tę bezprecedensową sytuację zarówno rodzicom, uczniom, jak i osobom podejmującym kluczowe decyzje w sprawach edukacji. W ramach cyklu przedstawiona zostanie między innymi perspektywa epidemiologów, psychologów czy dyrektorki szkoły podstawowej. Zespół portalu stawia pytania dotyczące m.in. bezpieczeństwa i przygotowania placówek na pracę w nowych, nieznanych wcześniej warunkach, problemów, jakie obnażyła edukacja zdalna, psychicznej kondycji dzieci i pracowników oświaty.

- Wy, dziennikarze, ciągle pytacie, czy zdalna edukacja obniżyła poziom w szkołach. Część rodziców też jedynie to interesuje. A moim zdaniem to jest rzecz drugoplanowa. W zdalnej edukacji najważniejsze jest podtrzymywanie zerwanych relacji między ludźmi, a nie tłoczenie minimów programowych - mówi dr hab. Piotr Plichta, od lat zajmujący się systemami edukacji, Grzegorzowi Sroczyńskiemu w otwierającej cykl rozmowie.

Cykl “Jak będzie: Edukacja” to już kolejny przykład realizacji redakcyjnej „Deklaracji Gazeta.pl na nowe czasy”. Jednym z jej elementów jest obietnica poszukiwania odpowiedzi na ważne pytania – u źródła i bezpośrednio od ekspertów: lekarzy, ekonomistów i innych specjalistów.

Źródło: Agora SA

Dodatkowe informacje:

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo - dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. W lipcu 2020 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 15,1 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 521 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.pl, Plotek.pl, Next.gazeta.pl, Sport.pl, eDziecko.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radio TOK FM zachęca wszystkich do wsparcia walki o prawa kobiet poprzez zakup subskrypcji TOK FM Premium. W ramach specjalnej akcji 100% przychodu ze sprzedaży prenumerat cyfrowych stacji w dniach od 30 października do 1 listopada br. trafi do Centrum Praw Kobiet.
Znamy już projekt scenografii Eurowizji Junior 2020
29 listopada w Warszawie odbędzie się spektakularne widowisko muzyczne i telewizyjne – Eurowizja Junior 2020. Po raz drugi gospodarzem konkursu jest Telewizja Polska i Europejska Unia Nadawców. Jednym z najważniejszych elementów wydarzenia jest scenografia zaprojektowana przez Annę Brodnicką.
Sympatia wprowadza wideoczat, nową funkcję, umożliwiającą użytkownikom serwisu bezpośredni kontakt dzięki prywatnej rozmowie wideo. W dobie pandemii ma to ułatwić nawiązywanie relacji singlom szukającym związku.
W poniedziałek, 2 listopada 2020 r. pod hasłem „Pogodni przez całe życie” rozpocznie się nowa kampania reklamowa Radia Pogoda, a także konkurs antenowy dla słuchaczy. To druga odsłona akcji - we wrześniu i październiku redakcja rozgłośni szukała pogodnych osób, których zdjęcia teraz można będzie zobaczyć m.in. na billboardach w wybranych miastach...
„Gazeta Wyborcza” uruchomiła specjalną ofertę prenumeraty cyfrowej z której cały przychód zostanie przekazany Ogólnopolskiemu Strajkowi Kobiet. Środki przeznaczone będą m.in. na pomoc osobom szykanowanym za udział w ostatnich ogólnopolskich protestach wywołanymi orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego w sprawie zaostrzenia prawa aborcyjnego obowiązującego w Polsce od 1993...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764