logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl o szkole w czasach pandemii

  PR 24.08.2020, przeczytano 477 razy
ilustracjastrzałka

W nowej odsłonie cyklu "Jak będzie" redakcja Gazeta.pl weźmie pod lupę to, co wydarzyło się w ostatnich miesiącach i co czeka teraz uczniów, nauczycieli i rodziców. Portal rozpoczął cykl “Jak będzie: Edukacja”, w którym u progu nowego roku szkolnego podejmuje temat szkoły w czasach pandemii. Pierwsze artykuły z cyklu zostały opublikowane dziś, 24 sierpnia i są dostępne na stronie głównej Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-o-szkole-w-czasach-pandemii,388180,artykul.html

- Pandemia koronawirusa wywróciła polski system edukacji do góry nogami. Uczniowie na kilka miesięcy zostali w domach, a nauczyciele z dnia na dzień musieli nauczyć się, jak pracować w nowej, "zdalnej" rzeczywistości. W nowej odsłonie cyklu "Jak będzie" weźmiemy pod lupę to, wydarzyło się w ostatnich miesiącach i co czeka teraz uczniów, nauczycieli i rodziców – tłumaczy Marcin Kozłowski, koordynator cyklu w Gazeta.pl

Artykuły w ramach “Jak będzie: Edukacja” będą publikowane codziennie do 28 sierpnia br. Redakcja zaplanowała szereg publikacji naświetlających tę bezprecedensową sytuację zarówno rodzicom, uczniom, jak i osobom podejmującym kluczowe decyzje w sprawach edukacji. W ramach cyklu przedstawiona zostanie między innymi perspektywa epidemiologów, psychologów czy dyrektorki szkoły podstawowej. Zespół portalu stawia pytania dotyczące m.in. bezpieczeństwa i przygotowania placówek na pracę w nowych, nieznanych wcześniej warunkach, problemów, jakie obnażyła edukacja zdalna, psychicznej kondycji dzieci i pracowników oświaty.

- Wy, dziennikarze, ciągle pytacie, czy zdalna edukacja obniżyła poziom w szkołach. Część rodziców też jedynie to interesuje. A moim zdaniem to jest rzecz drugoplanowa. W zdalnej edukacji najważniejsze jest podtrzymywanie zerwanych relacji między ludźmi, a nie tłoczenie minimów programowych - mówi dr hab. Piotr Plichta, od lat zajmujący się systemami edukacji, Grzegorzowi Sroczyńskiemu w otwierającej cykl rozmowie.

Cykl “Jak będzie: Edukacja” to już kolejny przykład realizacji redakcyjnej „Deklaracji Gazeta.pl na nowe czasy”. Jednym z jej elementów jest obietnica poszukiwania odpowiedzi na ważne pytania – u źródła i bezpośrednio od ekspertów: lekarzy, ekonomistów i innych specjalistów.

Źródło: Agora SA

Dodatkowe informacje:

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo - dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. W lipcu 2020 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 15,1 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 521 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.pl, Plotek.pl, Next.gazeta.pl, Sport.pl, eDziecko.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764