logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl otwiera marketplace Cztery Kąty dla branż home&living

  PR 23.05.2023, przeczytano 582 razy

Gazeta.pl umożliwia kompleksowe działania w zakresie e-commerce w oparciu o dane i silne marki własne. Teraz portal zaprasza miłośników designu i wystroju wnętrz do marketplace’u Cztery Kąty, czyli na platformę pełną zakupowych inspiracji. Jej użytkownicy mogą skorzystać z przydatnych informacji związanych z urządzaniem mieszkań i domów, dobrym designem czy estetyką wnętrz, a dzięki intuicyjnej ścieżce zakupowej w prosty sposób kupią produkty prezentowane przez partnerów serwisu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-otwiera-marketplace-cztery-katy-dla-branz-homeandliving,400108,artykul.html

– Mamy doświadczenie w tworzeniu prężnie działających systemów wspierających sprzedaż naszych partnerów, które zdobyliśmy, z powodzeniem rozwijając Avanti24.pl. Teraz chcemy wykorzystać je także we współpracy z branżą wnętrzarską – mówi Artur Wygryz, dyrektor e-commerce w Gazeta.pl. – Marketplace Cztery Kąty to miejsce atrakcyjne zarówno dla użytkowników, jak i klientów. Dla tych pierwszych platforma to gwarancja jakościowych i inspirujących treści oraz prosta ścieżka zakupowa, a dla drugich – efektywne kampanie sprzedażowe i atrakcyjne przestrzenie reklamowe do pokazania produktów czy usług.  

Marka Cztery Kąty od lat inspiruje i pokazuje, jak pięknie urządzić dom oraz ogród. W ramach nowopowstałego marketplace’u Cztery Kąty dostarcza czytelnikom wartościowe treści wnętrzarskie tworzone przez zespół doświadczonych autorów zajmujących się tematyką home&design, a jednocześnie w atrakcyjny sposób eksponuje produkty ze sklepów partnerów serwisu.  

Nowa platforma posiada rozwiązania e‑commerce dla branży wnętrzarskiej, pozwalające na dotarcie do aktywnego zakupowego segmentu klientów w internecie. Z myślą o reklamodawcach powstały specjalne pakiety reklamowe – zawierające nie tylko usługi z zakresu e-commerce, ale także m.in. promocję w mediach społecznościowych. Dodatkowo, w marketplace Cztery Kąty znajdą się dedykowane strefy marek, w których użytkownicy będą mogli zapoznać się z produktami partnerów.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazeta Wyborcza i Wysokie Obcasy promują aktywność ruchową dzieci
Redakcje “Gazety Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” postanowiły w 2024 r. – roku Igrzysk olimpijskich – podjąć wyzwanie rozbudzenia w dzieciach miłości do ruchu, inicjując akcję edukacyjną “PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci”. W ramach projektu powstanie cykl eksperckich artykułów, podcasty i krótkie materiały...
Klienci Wavemaker pierwszymi reklamodawcami SkyShowtime
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach. IKEA, L’Oreal i Biedronka są też jednymi reklamodawcami SkyShowtime w pierwszej fazie działania planu reklamowego, co oznacza, że tylko ich reklamy wyświetlają się widzom korzystającym z tego pakietu.
Kuba Wojewódzki: talk-show liderem w grupie komercyjnej
Kolejny sezon programu „Kuba Wojewódzki” dobiegł końca. I to w stylu, jaki jego gospodarz lubi najbardziej – z przytupem i w gorącej atmosferze! Już od 18 lat autorski program najpopularniejszego showmana w Polsce jest punktem obowiązkowym każdej ramówki TVN. I patrząc na wyniki – prawie 9% udziału w grupie komercyjnej  – oraz...
Strategiczne partnerstwo Alteox i MediaSpurs
Alteox, luksemburska spółka specjalizująca się w Hotel TV, nadawaniu i dystrybucji treści wideo, kompleksowych usługach VoD oraz rozwoju aplikacji SmartTV, z radością ogłasza nawiązanie współpracy z MediaSpurs, w celu ekspansji na polski rynek.
Warner Bros. Discovery w Polsce świętuje różnorodność i inkluzywność
Warner Bros. Discovery w Polsce, lider rynku medialnego i sygnatariusz Karty Różnorodności, włącza się w obchody Europejskiego Miesiąca Różnorodności 2024. Z tej okazji firma zdecydowała się zorganizować WBD DEI Days, czyli trzydniowe wydarzenie poświęcone różnorodności, równości i inkluzywności. Obfitowało one w inspirujące spotkania i warsztaty,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764