logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl patronem Outriders Festiwal

  PR 19.02.2021, przeczytano 204 razy

Po raz kolejny Gazeta.pl wspiera inicjatywę kolektywu reporterskiego Outriders - obejmuje patronatem Outriders Festiwal. Wydarzenie odbędzie się w innowacyjnej, internetowej formule w dniach 21 lutego – 7 marca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-patronem-outriders-festiwal,390280,artykul.html

Tegoroczna edycja Outriders Festiwal to unikalne historie o najbardziej aktualnych sprawach współczesnego świata. W 15 specjalnie na to wydarzenie stworzonych wystąpieniach prelegenci pochylą się nad takimi kwestiami, jak wyzwania świadomego podróżowania, przyszłość projektowania przestrzeni miejskich, rola obywatelskiego nieposłuszeństwa, technologii i aktywizmu w budowaniu ruchów społecznych czy kulisy porozumień klimatycznych.  

Festiwal to jednak nie tylko wystąpienia, ale także sesje Q&A oraz wspólna wirtualna przestrzeń, w której będzie można poznać prelegentów i podzielić wrażeniami z innymi uczestnikami imprezy.

– Świat staje na głowie. W życie wkradła się niepewność. Nie możemy podróżować, jak kiedyś. Nasza perspektywa bardzo zawęziła się do tu, teraz i pojutrze. Jednak wszyscy wiemy i czujemy, że zanim pójdziemy dalej, musimy spojrzeć na możliwe nowe rozwiązania. Podzielić się refleksjami - zaprasza wszystkich na Outriders Festiwal Jakub Górnicki, współzałożyciel kolektywu reporterskiego.

Patronat Gazeta.pl nad Outriders Festiwal to kolejny element zaangażowania redakcji w istotne tematy. Zmiany społeczne, nowe perspektywy i zagrożenia klimatyczne to kwestie, które obecnie są szczególnie ważne, dlatego też w dniach poprzedzających wydarzenie na łamach Gazeta.pl ukażą się materiały z bohaterkami i bohaterami festiwalu. Portal będzie również promował otwarte sesje Q&A na stronie głównej, dodatkowo udostępniając link do rejestracji na wydarzenie.

– W Deklaracji Redakcyjnej na 2021 rok napisaliśmy, że stoimy na progu nowych czasów, które redefiniują dotychczasową "normalność" na niespotykaną dotąd skalę – mówi Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl. – Dlatego też nie mieliśmy wątpliwości, że tegoroczna edycja Outriders Festiwal – z uwagi na jej wyjątkowe tematy - jest bardzo istotna i chcemy być częścią tej dyskusji – dodaje.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764