logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl patronem Outriders Festiwal

  PR 19.02.2021, przeczytano 210 razy

Po raz kolejny Gazeta.pl wspiera inicjatywę kolektywu reporterskiego Outriders - obejmuje patronatem Outriders Festiwal. Wydarzenie odbędzie się w innowacyjnej, internetowej formule w dniach 21 lutego – 7 marca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-patronem-outriders-festiwal,390280,artykul.html

Tegoroczna edycja Outriders Festiwal to unikalne historie o najbardziej aktualnych sprawach współczesnego świata. W 15 specjalnie na to wydarzenie stworzonych wystąpieniach prelegenci pochylą się nad takimi kwestiami, jak wyzwania świadomego podróżowania, przyszłość projektowania przestrzeni miejskich, rola obywatelskiego nieposłuszeństwa, technologii i aktywizmu w budowaniu ruchów społecznych czy kulisy porozumień klimatycznych.  

Festiwal to jednak nie tylko wystąpienia, ale także sesje Q&A oraz wspólna wirtualna przestrzeń, w której będzie można poznać prelegentów i podzielić wrażeniami z innymi uczestnikami imprezy.

– Świat staje na głowie. W życie wkradła się niepewność. Nie możemy podróżować, jak kiedyś. Nasza perspektywa bardzo zawęziła się do tu, teraz i pojutrze. Jednak wszyscy wiemy i czujemy, że zanim pójdziemy dalej, musimy spojrzeć na możliwe nowe rozwiązania. Podzielić się refleksjami - zaprasza wszystkich na Outriders Festiwal Jakub Górnicki, współzałożyciel kolektywu reporterskiego.

Patronat Gazeta.pl nad Outriders Festiwal to kolejny element zaangażowania redakcji w istotne tematy. Zmiany społeczne, nowe perspektywy i zagrożenia klimatyczne to kwestie, które obecnie są szczególnie ważne, dlatego też w dniach poprzedzających wydarzenie na łamach Gazeta.pl ukażą się materiały z bohaterkami i bohaterami festiwalu. Portal będzie również promował otwarte sesje Q&A na stronie głównej, dodatkowo udostępniając link do rejestracji na wydarzenie.

– W Deklaracji Redakcyjnej na 2021 rok napisaliśmy, że stoimy na progu nowych czasów, które redefiniują dotychczasową "normalność" na niespotykaną dotąd skalę – mówi Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl. – Dlatego też nie mieliśmy wątpliwości, że tegoroczna edycja Outriders Festiwal – z uwagi na jej wyjątkowe tematy - jest bardzo istotna i chcemy być częścią tej dyskusji – dodaje.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Paryż 2024: 8 dodatkowych kanałów Eurosport w Netia TV
Netia (część Grupy Polsat Plus) i Warner Bros. Discovery w Polsce nawiązały współpracę, dzięki której abonenci usług TV Netii otrzymają bez dodatkowych opłat dostęp do 8 okazjonalnych kanałów Eurosport (7 w jakości HD i 1 w jakości 4K) w całości poświęconych transmisjom wydarzeń z XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich. Dodatkowo, do końca września, główne kanały...
GRY-OnLine przekształciły się w Webedia Polska SA
W lipcu zakończył się proces kluczowych zmian w spółce GRY-OnLine SA. Od teraz spółka funkcjonuje pod nazwą Webedia Polska SA. Zarządzanie przejmuje nowy zarząd. Z pozycji dotychczasowego prezesa, po ponad dwóch dekadach, ustępuje Mariusz Klamra. Stery polskiego oddziału Webedii przejmują Przemysław Bartula i Michał Bobrowski w równoległych rolach...
Gazeta.pl i Polscy Łowcy Burz: alerty pogodowe dla czytelników
Gazeta.pl rozpoczyna w wakacje współpracę ze specjalistami ze Stowarzyszenia Skywarn Polska znanymi jako Polscy Łowcy Burz. Eksperci od ekstremalnych zjawisk pogodowych przygotują alerty pogodowe, związane m.in. z frontami burzowymi. To przełom w branży medialnej w podejściu do użytkowników i troski o ich bezpieczeństwo latem. 
TVP, PZPN i Betclic planują transmisje rozgrywek piłkarskich
Polski Związek Piłki Nożnej, Pierwsza Liga Piłkarska, Telewizja Polska i Betclic ogłaszają plany dotyczące transmisji rozgrywek Betclic 1. Ligi i Betclic 2. Ligi w sezonach 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027. Publiczny nadawca pokaże przez 3 lata niemal 1,5 tysiąca meczów prowadzonych przez piłkarską centralę. Wszystkie transmisje będą dostępne za darmo w kanałach...
Programy informacyjne TVP na podium. „Pytanie na śniadanie” zyskuje widzów
W poniedziałek, 8 lipca programy informacyjne Telewizji Polskiej – „19.30” i „Teleexpress” znalazły się wśród najliczniej oglądanych tytułów dnia. W lipcu rośnie widownia „Pytania na śniadanie” nadawanego codziennego rano w Dwójce. W TOP10 programów dnia aż 6 pozycji należało do TVP.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764