logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”

  PR 17.09.2020, przeczytano 268 razy
ilustracjastrzałka

Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji Greenpeace Polska, dzięki której już od 8 lat tysiące osób wspiera pomaganie tym pożytecznym owadom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-po-raz-kolejny-wspiera-akcje-_adoptuj-pszczole_,388485,artykul.html

- Ambicją Gazeta.pl jest być najbardziej zielonym portalem w Polsce, zarówno jeżeli chodzi o treści, które publikujemy, jak i nasze zaangażowanie w akcje, które realnie wpływają na stan środowiska. „Adoptuj Pszczołę” jest właśnie taką inicjatywą i z chęcią wspieramy ją już po raz kolejny. Z badań przeprowadzonych wśród naszych czytelników wynika także, że to jedna z ich ulubionych inicjatyw, w które włącza się Gazeta.pl. Co roku bijemy rekord w zbiórce funduszy dla Fundacji Greenpeace Polska - jestem przekonana, że w tym roku też tak będzie – mówi Marzena Szkolak, dyrektorka rozwoju marki Gazeta.pl.

Adoptuj Pszczołę” to akcja zapoczątkowana w 2013 r., która pomaga pszczołom i innym dzikim zapylaczom roślin, a także wspiera tworzenie przyjaznych warunków w Polsce dla tych owadów. Pod względem liczby uczestników jest to jeden z największych projektów crowdfundingowych w kraju. Akcja polega na wirtualnych adopcjach owadów zapylających, dzięki czemu w tym roku powstanie dla nich „Sieć Życia”. To kompleks mniejszych i większych obszarów, w których zostaną stworzone idealne warunki do rozwoju i życia m.in. pszczół, motyli dziennych i ciem. Więcej informacji na temat akcji znajduje się na stronie adoptujpszczole.pl. Tam także chętni mogą wirtualnie adoptować owada, a tym samym wspomóc działania Greenpeace na rzecz pszczół, motyli i innych zapylaczy.

Gazeta.pl, jako główny patron medialny, będzie wspierać akcję przez cały czas jej trwania aż do wielkiego finału, który odbędzie się pod koniec października. W ramach cyklu „Piątki dla klimatu” 18 września br. w godzinach 13:00-18:00 na stronie głównej portalu redakcja będzie prowadzić relację na żywo z kwestowania na rzecz pszczół. Serwis opublikuje także szereg artykułów dotyczących m.in. roli pszczół i dzikich zapylaczy.

Akcja „Adoptuj Pszczołę” wpisuje się także w „Deklarację Gazeta.pl na nowe czasy” i włączenie się w nią portalu jest kolejnym przykładem jej realizacji. Jednym z jej elementów jest obietnica angażowania się w sprawy ważne społecznie oraz alarmowania, że stan środowiska i kryzys klimatyczny są tykającą bombą dla naszego życia i zdrowia.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radio TOK FM zachęca wszystkich do wsparcia walki o prawa kobiet poprzez zakup subskrypcji TOK FM Premium. W ramach specjalnej akcji 100% przychodu ze sprzedaży prenumerat cyfrowych stacji w dniach od 30 października do 1 listopada br. trafi do Centrum Praw Kobiet.
Znamy już projekt scenografii Eurowizji Junior 2020
29 listopada w Warszawie odbędzie się spektakularne widowisko muzyczne i telewizyjne – Eurowizja Junior 2020. Po raz drugi gospodarzem konkursu jest Telewizja Polska i Europejska Unia Nadawców. Jednym z najważniejszych elementów wydarzenia jest scenografia zaprojektowana przez Annę Brodnicką.
Sympatia wprowadza wideoczat, nową funkcję, umożliwiającą użytkownikom serwisu bezpośredni kontakt dzięki prywatnej rozmowie wideo. W dobie pandemii ma to ułatwić nawiązywanie relacji singlom szukającym związku.
W poniedziałek, 2 listopada 2020 r. pod hasłem „Pogodni przez całe życie” rozpocznie się nowa kampania reklamowa Radia Pogoda, a także konkurs antenowy dla słuchaczy. To druga odsłona akcji - we wrześniu i październiku redakcja rozgłośni szukała pogodnych osób, których zdjęcia teraz można będzie zobaczyć m.in. na billboardach w wybranych miastach...
„Gazeta Wyborcza” uruchomiła specjalną ofertę prenumeraty cyfrowej z której cały przychód zostanie przekazany Ogólnopolskiemu Strajkowi Kobiet. Środki przeznaczone będą m.in. na pomoc osobom szykanowanym za udział w ostatnich ogólnopolskich protestach wywołanymi orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego w sprawie zaostrzenia prawa aborcyjnego obowiązującego w Polsce od 1993...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764