logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”

  PR 17.09.2020, przeczytano 553 razy
ilustracjastrzałka

Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji Greenpeace Polska, dzięki której już od 8 lat tysiące osób wspiera pomaganie tym pożytecznym owadom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-po-raz-kolejny-wspiera-akcje-_adoptuj-pszczole_,388485,artykul.html

- Ambicją Gazeta.pl jest być najbardziej zielonym portalem w Polsce, zarówno jeżeli chodzi o treści, które publikujemy, jak i nasze zaangażowanie w akcje, które realnie wpływają na stan środowiska. „Adoptuj Pszczołę” jest właśnie taką inicjatywą i z chęcią wspieramy ją już po raz kolejny. Z badań przeprowadzonych wśród naszych czytelników wynika także, że to jedna z ich ulubionych inicjatyw, w które włącza się Gazeta.pl. Co roku bijemy rekord w zbiórce funduszy dla Fundacji Greenpeace Polska - jestem przekonana, że w tym roku też tak będzie – mówi Marzena Szkolak, dyrektorka rozwoju marki Gazeta.pl.

Adoptuj Pszczołę” to akcja zapoczątkowana w 2013 r., która pomaga pszczołom i innym dzikim zapylaczom roślin, a także wspiera tworzenie przyjaznych warunków w Polsce dla tych owadów. Pod względem liczby uczestników jest to jeden z największych projektów crowdfundingowych w kraju. Akcja polega na wirtualnych adopcjach owadów zapylających, dzięki czemu w tym roku powstanie dla nich „Sieć Życia”. To kompleks mniejszych i większych obszarów, w których zostaną stworzone idealne warunki do rozwoju i życia m.in. pszczół, motyli dziennych i ciem. Więcej informacji na temat akcji znajduje się na stronie adoptujpszczole.pl. Tam także chętni mogą wirtualnie adoptować owada, a tym samym wspomóc działania Greenpeace na rzecz pszczół, motyli i innych zapylaczy.

Gazeta.pl, jako główny patron medialny, będzie wspierać akcję przez cały czas jej trwania aż do wielkiego finału, który odbędzie się pod koniec października. W ramach cyklu „Piątki dla klimatu” 18 września br. w godzinach 13:00-18:00 na stronie głównej portalu redakcja będzie prowadzić relację na żywo z kwestowania na rzecz pszczół. Serwis opublikuje także szereg artykułów dotyczących m.in. roli pszczół i dzikich zapylaczy.

Akcja „Adoptuj Pszczołę” wpisuje się także w „Deklarację Gazeta.pl na nowe czasy” i włączenie się w nią portalu jest kolejnym przykładem jej realizacji. Jednym z jej elementów jest obietnica angażowania się w sprawy ważne społecznie oraz alarmowania, że stan środowiska i kryzys klimatyczny są tykającą bombą dla naszego życia i zdrowia.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764