logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl ponownie wspiera Męskie Granie

  PR 30.06.2021, przeczytano 568 razy

Po roku przerwy spowodowanej pandemią wracają koncerty i festiwale muzyczne. Tego lata ponownie odbędzie się także najpopularniejsza polska trasa koncertowa, czyli Męskie Granie sponsorowane przez markę Żywiec. Duża część promocji wydarzenia zostanie zrealizowana w portalu Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-ponownie-wspiera-meskie-granie,392083,artykul.html

Męskie Granie to gwarancja muzycznych emocji na najwyższym poziomie. Na scenie projektu od lat spotykają się ze sobą artyści reprezentujący odmienne pokolenia, konwencje i style. Także tworzony na potrzeby trasy zespół Męskie Granie Orkiestra każdorazowo zaskakuje doborem repertuaru, który usłyszeć można tylko na występach pod hasłem Męskie Granie. Już 30 czerwca ujawniony zostanie tegoroczny skład grupy oraz singiel. Tego dnia na Gazeta.pl będzie mieć miejsce wielkie odliczanie do premiery, a o godz. 12:00 pojawi się transmisja na żywo, podczas której będzie można usłyszeć utwór promujący Męskie Granie 2021 i zobaczyć towarzyszący mu teledysk.

W ramach współpracy przy promocji trasy zaplanowane zostały także liczne działania redakcyjne, w tym publikacja materiałów dotyczących zaangażowanych w projekt artystów oraz samych koncertów i singla. Dodatkowo, 28 sierpnia zrealizowany zostanie streaming na żywo z finałowego koncertu Męskiego Grania w Żywcu. Poza tradycyjnymi relacjami na czytelników Gazeta.pl będą czekać ekskluzywne materiały zza kulis.    

– Ubiegłoroczny sukces Męskiego Grania w wersji online, bez koncertów z publicznością, choć z dużą dawką muzycznych emocji, pokazał, że w świecie cyfrowym wszystko jest możliwe – mówi Bartosz Wysocki, Chief Revenue Oficer w Gazeta.pl. – Cieszymy się, że powoli wracają tradycyjne koncerty, ale chcemy też wykorzystać doświadczenia zdobyte w czasie pandemii, aby zapewnić artystyczne uniesienia także tym, którzy nie będą mogli bawić się pod sceną – dodaje.

– Bardzo stęskniliśmy się za koncertami i spotkaniami z fanami projektu – mówi Dorota Nowakowska, Manager marki Żywiec. – W tym roku czeka nas wyjątkowa sytuacja – w trasę ruszają aż dwie orkiestry Męskiego Grania. To oznacza wiele emocji i niebanalnych muzycznych spotkań. Cieszymy się, że dzięki współpracy z naszym partnerem medialnym będziemy mogli podzielić się tymi historiami z szerokim gronem miłośników muzyki – dodaje.

Oprócz Gazeta.pl w promocję tegorocznej trasy zaangażowane są również inne marki Grupy Agora: Rock Radio, sieć kin Helios oraz AMS.

Za tegoroczną koncepcję i realizację Męskiego Grania odpowiada Agencja Live. Kampanię dla Męskiego Grania przygotowuje 2012 Agency. Za działania digital odpowiada agencja Feeders, a za działania PR i obsługę biura prasowego – agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764