logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl prezentuje Centrum Zarządzania Rozrywką

  PR 10.09.2021, przeczytano 228 razy

Codzienne ukazują się tysiące nowych singli, filmów i seriali, dlatego użytkownikom coraz trudniej odnaleźć to, co dobre w kulturze. Na ratunek przychodzą im dziennikarze Gazeta.pl, którzy stworzyli Centrum Zarządzania Rozrywką. Nowy moduł zadebiutował na stronie głównej portalu na początku września, a od teraz będzie się regularnie pojawiał się w każdy piątek o godzinie 16:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-prezentuje-centrum-zarzadzania-rozrywka,392955,artykul.html

W ramach Centrum Zarządzania Rozrywką redakcje Gazeta.pl, na czele z Kultura.gazeta.pl, będą dostarczać czytelnikom recenzje, rekomendacje, wywiady oraz zapowiedzi filmów, koncertów, spektakli i książek. W module pojawią się też informacje na temat tego, co nowego i dobrego można znaleźć na platformach streamingowch i w kinach. Obecnie portal współpracuje z siecią kin Helios, ale jest także otwarty na innych partnerów. Co ważne, dziennikarze nie zapominają również o młodszych czytelnikach – w Centrum Zarządzania Rozrywką znajdą oni m.in. rekomendacje z TikToka czy YouTube'a.

– Kultura, film czy szerzej – po prostu rozrywka – to dobro, które w trudnych czasach ograniczeń i izolacji bardzo zyskało na wartości – mówi Bartosz Raj, dyrektor strony głównej i serwisów informacyjnych Gazeta.pl. – Odpowiadamy na potrzebę naszych czytelników szukających drogowskazu – na co iść do kina, jakiej płyty posłuchać, z jaką książką utonąć w fotelu po ciężkim tygodniu. Autorzy Centrum Zarządzania Rozrywką są tak samo jak nasi użytkownicy spragnieni normalności. Fajnie, że możemy się spotkać w piątek popołudniu i odetchnąć na Gazeta.pl, a naszym partnerom dać szansę na zaproszenie czytelników na najciekawsze wydarzenia i produkcje – wyjaśnia.

Centrum Zarządzania Rozrywką będzie się pojawiać na stronie głównej Gazeta.pl w każdy piątek o godzinie 16:00. Moduł zadebiutował w ubiegłym tygodniu – 3 września br. Wówczas na czytelniczki i czytelników portalu czekała m.in. rozmowa z gwiazdami niezwykle popularnego serialu „Dom z papieru”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764