logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl prezentuje Centrum Zarządzania Rozrywką

  PR 10.09.2021, przeczytano 136 razy

Codzienne ukazują się tysiące nowych singli, filmów i seriali, dlatego użytkownikom coraz trudniej odnaleźć to, co dobre w kulturze. Na ratunek przychodzą im dziennikarze Gazeta.pl, którzy stworzyli Centrum Zarządzania Rozrywką. Nowy moduł zadebiutował na stronie głównej portalu na początku września, a od teraz będzie się regularnie pojawiał się w każdy piątek o godzinie 16:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-prezentuje-centrum-zarzadzania-rozrywka,392955,artykul.html

W ramach Centrum Zarządzania Rozrywką redakcje Gazeta.pl, na czele z Kultura.gazeta.pl, będą dostarczać czytelnikom recenzje, rekomendacje, wywiady oraz zapowiedzi filmów, koncertów, spektakli i książek. W module pojawią się też informacje na temat tego, co nowego i dobrego można znaleźć na platformach streamingowch i w kinach. Obecnie portal współpracuje z siecią kin Helios, ale jest także otwarty na innych partnerów. Co ważne, dziennikarze nie zapominają również o młodszych czytelnikach – w Centrum Zarządzania Rozrywką znajdą oni m.in. rekomendacje z TikToka czy YouTube'a.

– Kultura, film czy szerzej – po prostu rozrywka – to dobro, które w trudnych czasach ograniczeń i izolacji bardzo zyskało na wartości – mówi Bartosz Raj, dyrektor strony głównej i serwisów informacyjnych Gazeta.pl. – Odpowiadamy na potrzebę naszych czytelników szukających drogowskazu – na co iść do kina, jakiej płyty posłuchać, z jaką książką utonąć w fotelu po ciężkim tygodniu. Autorzy Centrum Zarządzania Rozrywką są tak samo jak nasi użytkownicy spragnieni normalności. Fajnie, że możemy się spotkać w piątek popołudniu i odetchnąć na Gazeta.pl, a naszym partnerom dać szansę na zaproszenie czytelników na najciekawsze wydarzenia i produkcje – wyjaśnia.

Centrum Zarządzania Rozrywką będzie się pojawiać na stronie głównej Gazeta.pl w każdy piątek o godzinie 16:00. Moduł zadebiutował w ubiegłym tygodniu – 3 września br. Wówczas na czytelniczki i czytelników portalu czekała m.in. rozmowa z gwiazdami niezwykle popularnego serialu „Dom z papieru”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mariusz Puzynowicz dyrektorem sprzedaży w Grupie Hrlink
We wrześniu 2021 r. Mariusz Puzynowicz objął stanowisko dyrektora sprzedaży Grupy HRlink. W ramach swoich obowiązków nadzoruje działania sprzedażowe i marketingowe marek HRlink i Goldenline.
Już w najbliższy piątek, 24 września br. na łamach warszawskiego wydania „Gazety Wyborczej” rozpocznie się nowy cykl redakcyjny pt. „Jak mieszkasz, Warszawo”. Artykuły poświęcone tematyce mieszkaniowej, nowym zjawiskom oraz trendom specyficznym dla stolicy publikowane będą w każdy piątek oraz poniedziałek w „Gazecie Stołecznej” oraz w serwisie...
Od pół roku reżim Aleksandra Łukaszenki więzi Andrzeja Poczobuta, dziennikarza „Gazety Wyborczej" i działacza Związku Polaków na Białorusi. By oddać mu hołd, w sobotę, 25 września 2021 r. o 20:30 jego wizerunek zostanie wyświetlony na warszawskim Pałacu Kultury i Nauki. Redakcja „Wyborczej" zaprasza wszystkich do przyjścia do centrum stolicy i...
Portal WP najbardziej opiniotwórczym medium sierpnia 2021
Jak wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) ranking główny najczęściej cytowanych mediów w kraju otwiera portal WP z wynikiem 4,7 tys. powołań. Miejsce drugie zajął Onet, na który inni dziennikarze powoływali się ponad 4,2 tys. razy. Podium zestawienia zamyka dziennik Rzeczpospolita...
P4 Sp. z o.o. („P4”), będąca częścią Grupy iliad („iliad”), podpisała 22 września Umowę Sprzedaży i Nabycia dotyczącą 100% udziałów w UPC Polska Sp. z o.o. („UPC”) z UPC Poland Holding B.V., będącą częścią Liberty Global plc, za kwotę 7 mld zł. Transakcja podlega teraz zgodzie regulacyjnej Komisji Europejskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764