logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl prezentuje jesienną ramówkę wideo

  PR 30.09.2021, przeczytano 240 razy

Tegoroczna jesień w Gazeta.pl upłynie w dużej mierze pod znakiem wideo. Wśród 13 programów publikowanych na stronie głównej portalu znajdą się zarówno unikalne formaty interaktywne, jak i znane oraz cieszące się dużą oglądalnością programy, w tym „Studio Biznes” i „Poranna Rozmowa”. W nowej ramówce Gazeta.pl nie zabraknie również rozrywki oraz tematów sportowych. Plan redakcji na najbliższe miesiące zostanie zaprezentowany klientom portalu w formie gazetki przypominającej program telewizyjny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-prezentuje-jesienna-ramowke-wideo,393197,artykul.html

- Jesienna ramówka Gazeta.pl to solidny zestaw nowych formatów i wzmocnienie tych, które doceniają nasi czytelnicy. Przygotowaliśmy bogatą ofertę treści publicystycznych, biznesowych, sportowych i lifestyle’owych. Stawiamy także na zwrot w stronę interaktywności. W naszym nowym formacie “Q&A” to użytkownicy decydują, jaki temat omawiamy z ekspertem i to oni zadają pytania. Interaktywność nie tylko pozwala angażować użytkowników, ale jest też atrakcyjna dla potencjalnych reklamodawców - mówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych i dyrektor ds. rozwoju treści wideo w Gazeta.pl.  

Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju interaktywnych form wideo na polskim rynku - i właśnie takich formatów nie zabraknie w portalu jesienią. Nowością w ofercie portalu jest prowadzony przez Marię Mazurek „Q&A”, w którym widzowie pytają, a eksperci odpowiadają. W ramówce wideo Gazeta.pl znalazł się także „Interaktywny Sport Quiz” - jeden z pierwszych tego typu formatów w polskim internecie, angażujący widza i dostarczający rozrywki, której w czasie pandemii użytkownicy jeszcze chętniej poszukują w sieci.

Oprócz tego do nowej ramówki Gazeta.pl trafiła też znana z platformy YouTube „Lista Plotka”, czyli format prowadzony przez Ninę Cieślińską, przed którą gwiazdy nie mają żadnych tajemnic.

W portalu ponownie będzie można także zobaczyć znane już wcześniej programy. Jesienią w odświeżonej scenografii na strony Gazeta.pl wracają bowiem formaty cieszące się wśród widzów dużą ​popularnością. W najbliższych miesiącach użytkownicy portalu znów będą mogli śledzić m.in. „Studio Biznes”, „Poranną Rozmowę”, „Sekcję Piłkarską” czy „HomeBeauty”.

Innowacyjny jest także sposób zaprezentowania jesiennej ramówki Gazeta.pl reklamodawcom.

– W tym roku zdecydowaliśmy się pokazać klientom naszą ramówkę w postaci znanej w każdym domu gazetki telewizyjnej, która z jednej strony pozwala wyeksponować nasze czołowe formaty, a z drugiej – daje możliwość zabawy formą. Dzięki temu nie brakuje opisów, wywiadów i zabawnych rozwiązań graficznych, czego efektem jest moja ulubiona sekcja gazetki, czyli „W ogniu pytań” – tłumaczy Rafał Madajczak, dyrektor rozwoju marki Gazeta.pl.

Skupienie uwagi zespołu Gazeta.pl na tematach rozrywkowych potwierdza też wrześniowy debiut nowego modułu na łamach portalu – Centrum Zarządzania Rozrywką. W jego ramach w każdy piątek o godz. 16:00 na stronie głównej portalu redakcje, na czele z Kultura.Gazeta.pl, dostarczają czytelnikom recenzji, rekomendacji, wywiadów i zapowiedzi filmów, koncertów, spektakli oraz książek.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polscy konsumenci coraz chętniej korzystają z serwisów streamingowych, a szczególny wzrost popularności, jeśli chodzi o średnią liczbę subskrypcji do platform wideo, widać wśród oglądających w wieku 25-34 lata. W przeliczeniu na osobę Polacy posiadają abonament do średnio ponad dwóch serwisów umożliwiających streaming treści wideo –...
Nowa, urodzinowa sekcja w serwisie Dobreprogramy.pl
Serwis dobreprogramy.pl obchodzi w tym roku 20-lecie działalności. Redakcja  przygotowała specjalną sekcję, w której publikuje treści przenoszące użytkowników w przeszłość. Pokazuje też zmiany, jakie przez ostatnie dwie dekady zaszły na rynku technologii. Z okazji jubileuszu przygotowano też konkurs dla użytkowników.
W Polsat Box oraz w serwisie Polsat Box Go pojawiły się kolejne nowości – cztery nowe kanały w jakości 4K: Love Nature 4K, MyZen TV 4K, Museum TV 4K i Travelxp 4K. W Polsat Box stacje są dostępne dla użytkowników dekoderów 4K od najniższych pakietów (S/Wygodnego), w każdej z trzech technologii: satelitarnej, kablowej IPTV i internetowej OTT z...
Be Healthy Magazine – miesięcznik premium WP Abczdrowie
Redakcja WP abcZdrowie stworzyła nowy lifestylowy miesięcznik premium. Be Healthy Magazine skierowany jest do czytelników ceniących zdrowy styl życia. Pierwszy numer dotyczy picia wody, a każde kolejne wydanie poświęcone będzie i„Be healthy” znaczy tyle, co cieszyć się dobrym zdrowiem. W każdym numerze czytelnicy otrzymają porcję porad na inny temat z zakresu...
Radio Złote Przeboje rozwija swoją podcastową ofertę. Już jutro - w czwartek, 1 grudnia 2022 r. na zloteprzeboje.pl, platformach streamingowych oraz na oficjalnym kanale Radia Złote Przeboje na platformie YouTube pojawi się pierwszy odcinek nowej serii „Lekko, czyli czas na zmiany”, na którą złożą się rozmowy z ekspertami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764