logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl prezentuje nowy raport zaangażowania - za trzeci kwartał 2021 r.

  PR 07.10.2021, przeczytano 506 razy

Gazeta.pl to jedyny portal w Polsce z „Deklaracją Redakcyjną” opisującą podejście i zasady działania jego dziennikarzy i dziennikarek. Sama deklaracja to jednak nie wszystko – redakcja publikuje także raporty zaangażowania pokazujące, w jaki sposób Gazeta.pl wywiązuje się ze zobowiązań wobec czytelniczek i czytelników. Kolejny raport, poświęcony działaniom podjętym w trzecim kwartale 2021 r., można już przeczytać na stronie portalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-prezentuje-nowy-raport-zaangazowania---za-trzeci-kwartal-2021-r.,393294,artykul.html

– Wydany przez nas w lipcu br. pierwszy kwartalny raport zaangażowania spotkał się z pozytywnym odzewem branży. Dodatkowo, dla nas był świetnym punktem wyjścia do ewaluacji projektów. Dlatego powstał drugi raport i planujemy kolejne – mówi Karolina Deling-Jóźwik, dyrektorka programowa Gazeta.pl. – Szczególnie jesteśmy dumni z tych działań z minionego kwartału, w które zaangażowali się mocno nasi czytelnicy i czytelniczki - takich, jak zbiórki charytatywne powiązane z konkretnym dziennikarskim tematem czy akcja „Stroje za asy”– dodaje.

Gazeta.pl ma ambicję, aby zmieniać świat na lepsze poprzez skupianie się na ważnych kwestiach społecznych i poruszanie trudnych tematów. Opublikowany właśnie raport zaangażowania podsumowuje te aktywności portalu w trzecim kwartale 2021. Przez ostatnie miesiące duży nacisk został położony na walkę z kryzysem klimatycznym. Latem br. dziennikarka Maria Mazurek wraz z naukowcami z Uniwersytetu Adama Mickiewicza wyprawiła się na Spitsbergen, aby relacjonować zachodzące tam w niezwykle szybkim tempie zmiany klimatu. Dodatkowo, redakcja wraz z Pracownią Zmiany zaangażowała się w akcję „Odbetonowani”, której celem jest zredukowanie powszechnej „betonozy” w duchu dziennikarstwa rozwiązań.

Nowy raport zaangażowania Gazeta.pl podsumowuje też walkę o wolność słowa w Polsce. W obliczu – już kolejnego w ostatnim czasie – zagrożenia dla pluralizmu i wolności mediów w Polsce redakcja wsparła walczące o koncesje redakcje TVN i TVN24. Portal w swoim DNA ma również troskę o prawa człowieka. To dlatego, w związku z kryzysem migracyjnym na polskiej granicy, Gazeta.pl wraz z innymi redakcjami i organizacjami z całego kraju zaapelowała do rządu o umożliwienie dziennikarzom pracy w pasie przygranicznym. Portal regularnie angażuje się także w zbiórki charytatywne, w tym na wsparcie przychodni, która od lat nieprzerwanie udziela pomocy syryjskim uchodźcom na północy Libanu. Dodatkowo, przy okazji Mistrzostw Europy w siatkówce Sport.pl zorganizował prospołeczną akcję specjalną „Stroje za asy”, w ramach której za wszystkie asy serwisowe w wykonaniu polskich siatkarzy redakcja ufundowała młodym zawodnikom i zawodniczkom 225 strojów meczowych.

  • Raport zaangażowania Gazeta.pl w trzecim kwartale 2021 r. można znaleźć TUTAJ[PDF].

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764