logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl prezentuje nowy raport zaangażowania - za trzeci kwartał 2021 r.

  PR 07.10.2021, przeczytano 125 razy

Gazeta.pl to jedyny portal w Polsce z „Deklaracją Redakcyjną” opisującą podejście i zasady działania jego dziennikarzy i dziennikarek. Sama deklaracja to jednak nie wszystko – redakcja publikuje także raporty zaangażowania pokazujące, w jaki sposób Gazeta.pl wywiązuje się ze zobowiązań wobec czytelniczek i czytelników. Kolejny raport, poświęcony działaniom podjętym w trzecim kwartale 2021 r., można już przeczytać na stronie portalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-prezentuje-nowy-raport-zaangazowania---za-trzeci-kwartal-2021-r.,393294,artykul.html

– Wydany przez nas w lipcu br. pierwszy kwartalny raport zaangażowania spotkał się z pozytywnym odzewem branży. Dodatkowo, dla nas był świetnym punktem wyjścia do ewaluacji projektów. Dlatego powstał drugi raport i planujemy kolejne – mówi Karolina Deling-Jóźwik, dyrektorka programowa Gazeta.pl. – Szczególnie jesteśmy dumni z tych działań z minionego kwartału, w które zaangażowali się mocno nasi czytelnicy i czytelniczki - takich, jak zbiórki charytatywne powiązane z konkretnym dziennikarskim tematem czy akcja „Stroje za asy”– dodaje.

Gazeta.pl ma ambicję, aby zmieniać świat na lepsze poprzez skupianie się na ważnych kwestiach społecznych i poruszanie trudnych tematów. Opublikowany właśnie raport zaangażowania podsumowuje te aktywności portalu w trzecim kwartale 2021. Przez ostatnie miesiące duży nacisk został położony na walkę z kryzysem klimatycznym. Latem br. dziennikarka Maria Mazurek wraz z naukowcami z Uniwersytetu Adama Mickiewicza wyprawiła się na Spitsbergen, aby relacjonować zachodzące tam w niezwykle szybkim tempie zmiany klimatu. Dodatkowo, redakcja wraz z Pracownią Zmiany zaangażowała się w akcję „Odbetonowani”, której celem jest zredukowanie powszechnej „betonozy” w duchu dziennikarstwa rozwiązań.

Nowy raport zaangażowania Gazeta.pl podsumowuje też walkę o wolność słowa w Polsce. W obliczu – już kolejnego w ostatnim czasie – zagrożenia dla pluralizmu i wolności mediów w Polsce redakcja wsparła walczące o koncesje redakcje TVN i TVN24. Portal w swoim DNA ma również troskę o prawa człowieka. To dlatego, w związku z kryzysem migracyjnym na polskiej granicy, Gazeta.pl wraz z innymi redakcjami i organizacjami z całego kraju zaapelowała do rządu o umożliwienie dziennikarzom pracy w pasie przygranicznym. Portal regularnie angażuje się także w zbiórki charytatywne, w tym na wsparcie przychodni, która od lat nieprzerwanie udziela pomocy syryjskim uchodźcom na północy Libanu. Dodatkowo, przy okazji Mistrzostw Europy w siatkówce Sport.pl zorganizował prospołeczną akcję specjalną „Stroje za asy”, w ramach której za wszystkie asy serwisowe w wykonaniu polskich siatkarzy redakcja ufundowała młodym zawodnikom i zawodniczkom 225 strojów meczowych.

  • Raport zaangażowania Gazeta.pl w trzecim kwartale 2021 r. można znaleźć TUTAJ[PDF].

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyborcza.pl uruchamia 33. serwis lokalny Kalisz.wyborcza.pl
Od 27 października 2021 r. czytelnicy i czytelniczki Wyborcza.pl będą mieć do dyspozycji kolejny serwis z informacjami lokalnymi – tym razem dotyczącymi Kalisza i okolic. Pod adresem Kalisz.wyborcza.pl znajdą treści poświęcone miastu i regionowi. Na miejscu pracuje zespół dziennikarski, wspierany przez redakcję poznańską „Gazety Wyborczej”.  
Najnowsza wersja aplikacji mobilnej TOK FM została zintegrowana z Android Auto. Dzięki temu użytkownicy samochodów z tym systemem mogą słuchać programu stacji na żywo oraz podcastów w jeszcze wygodniejszy i bezpieczniejszy sposób, również wtedy, gdy znajdują się poza zasięgiem tradycyjnych nadajników radiowych. To już kolejna nowość w ofercie...
Czy Paypal przejmie Pinteresta i znacząco przyspieszy rozwój social commerce?
45 mld dolarów – tyle może wynieść zakup platformy społecznościowej Pinterest Inc przez PayPal Holdings Inc – amerykańskiego giganta systemu płatności elektronicznych. Jeśli informacje się potwierdzą i negocjacje obu stron zakończą się powodzeniem, może to być największa transakcja w historii PayPala. W Polsce social commerce już rośnie w siłę –...
Tempo życia nie zwalnia, a my stajemy się coraz bardziej multitaskingowi. Ta wielozadaniowość ze sfery zawodowej przeszła również do życia codziennego i definiuje sposób w jaki spędzamy czas. Jak pokazują dane, ponad 9 na 10 polskich internautów to multiscreenersi cyfrowi. Co to oznacza? Nic innego jak to, że pierwszym i drugim ekranem są coraz częściej urządzenia mobilne a...
TikTok for Business – efektywna platforma mediowa, po raz pierwszy została partnerem jednego z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Polsce – Gali Effie Awards Poland 2021. Podczas spotkania goście będą mogli skorzystać z unikatowej strefy TikToka, w której spędzą czas w pozytywnym miejscu pełnym rozrywki i gdzie poczują unikalne doświadczenie platformy. Gala...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764